maandag 1 oktober 2012

twee keer gloria onder de kerstboom.

Patronen van ithinksew, ze zijn altijd geweldig schoon.  En zo helemaal af.  Ik aarzel dan ook nooit vaak om er eentje aan te kopen.  Deze gloria clutch zag er mij ideaal uit als geschenkje voor de eindejaarsfeesten.  Nog vroeg vindt u?  Inderdaad, deze waren dan ook enkel om eens uit te proberen.  En ze gaan dus nog gemaakt worden, want zoals ik al dacht, ideaal als cadeautje voor onder de kerstboom...

gloria1

Bij het patroon zit een 'small' en een 'large' versie.  Ze hebben beide een mini-hengsel, zodat ze ook als party-clutch kunnen gebruikt worden.  Net groot genoeg om het hoogstnoodzakelijke in mee te nemen.

gloria2
gloria4
gloria6

De tasjes sluiten met een handige magnetische sluiting.  Onderaan zijn er neepjes in verwerkt, waardoor het tasje wat bol komt te staan en het binnenin een stuk ruimer is.

gloria3

En u, bent u al bezig met wat er onder de kerstboom zal liggen?  Ik weet het, dit is vroeg, heel vroeg.  Maar voor één keer, hoop ik nu toch eens ruim op tijd klaar te zijn voor de feesten ....

gloria5

blauwe bloemenstof : Pauli
zwarte bloemenstof : Annamarieke
voeringstof : Pauli
magnetische sluiting : Veritas

30 opmerkingen:

  1. Ohja ik ben bezig, je bent niet alleen. Bij mij is het uit noodzaak want ben uitgerekend voor 19/12 dus wil alles schoon op tijd af hebben van kerstkadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai...het goede voorbeeld is ineens gegeven ;-) Euh...geldt ideeën verzamelen ook als al bezig zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent een slimme tante!
    ik zou eens een kijkje nemen daar! bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou dat ook beter doen. Eens op tijd beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schoon!! Ik begin meestal wel op tijd, alhoewel ik dan op het laatste moment toch nog wat werk heb met afwerken (en meestal meer dan ik zelf dacht)
    Ik moet eerst nog wat verjaardags- en bedank-kadootjes produceren voor ik aan kerstmis begin te denken dit jaar.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn hzeel leuk enne... neen nog geen idee wat er onder de kerstboom zal komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. eigenlijk geef ik je groot gelijk dat je al volop bezig bent met wat onder de kerstboom zal komen, want mijzelf kennende zal dat weer een gigantische rush worden eind december om alles in orde te krijgen ;-). Wie weet neem ik wel een voorbeeld aan jou en begin ik er ook eens wat vroeger aan ;-). Je tasjes zijn in ieder geval al goedgekeurd !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de bloemen stofjes hier liggen, in zowel blauw als zwart...
    (zo mooi, echt één van mijn favorieten)
    heb ik dan nog een goed excuus deze tasjes niet te maken?...
    Geweldig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel slim om er zo vroeg mee te beginnen! Leuke tasjes, mooie stofjes, een ideaal cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je brengt me op ideeën! Prachtige tasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! Je gebruikt dikwijls zo'n magneetsluiting, kan je dat zelf doen? Moeilijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor, zo'n magneetsluiting steek je er makkelijk zelf in. Uitleg staat op de verpakking.

      Verwijderen
  12. Ze zijn heel mooi deze clutches. Je hebt gelijk om stilaan al aan de eindejaarscadeau's te beginnen werken. Meestal, ik spreek voor mezelf, wordt er te laat aan begonnen en is er onvoldoende tijd om alle plannen te realiseren. Goed om er ons attent op te maken.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com
    voor wie zin heeft, momenteel loopt mijn eerste give-away op mijn blog, er vallen 12 items te winnen door 3 mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi zeg! ik ben ok al bezig met de cadeautjes :) al 2 t-shirts bijna af liggen :) Maar voor de andere zaken wacht ik nog op een paar boeken die moeten uitkomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fan van het zakje en van de stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze post trok mijn aandacht!!! Omdat mijn kleinste Gloria heet...
    :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaja, je zet iets in gang!! Kerstkadoke daar was ik nog niet mee bezig! Eerst nog een verjaardag of twee! Maar wel heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, je bent vroeg!!! Mooie kleurtjes ook en tasjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn mooi en hebben iets schatiig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke tasjes!! Maar je bent er inderdaad vroeg bij. Maar beter vroeg dan laat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi! Hier ook volop bezig, dus hopelijk veel zefgemaakts onder de kerstboom...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik had mij dat ook voorgenomen, tijdig beginnen aan de eindejaarscadeautjes, maar ik vrees dat ik nu al te laat ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen