woensdag 17 oktober 2012

Go Anywhere Bag.

Onlangs bejubelde ik hier de patronen van ithinksew.  Nu is het de beurt aan deze van noodlehead.  Nog zo'n patronen-maakster om van te houden!  U kent toch de noodlehead rugzak?  Alom bekend in blogland.  Wel, naast die rugzak heeft ze nog tal van andere leuke en inspirerende patronen.  Kijkt u zelf maar eens.

noodlehead1

Ik ging aan de slag met één van haar kooppatronen, de Go Anywhere Bag.  De naam zegt het zelf, de tas kan overal mee naartoe.  Mijn versie ervan werd een blauw getinte.  Donkerblauw - lichtblauwe zigzag - blauw met witte stipjes.  Door de grote aanwezigheid van zakjes, is het een heel praktische tas.  Vooraan zijn er drie aparte zakken, achteraan twee (volgens het patroon eigenlijk één grote, ik maakte er twee van).  De plooien in de zakken geven er extra ruimte aan, en maken de tas ook wat speelser. 

noodlehead2noodlehead3

Ik maak hem zeker nog.  Door te combineren met stoffen zal de tas elke keer weer totaal anders zijn.
En ondertussen ligt er nog een noodlehead-patroon klaar om mee aan de slag te gaan.  Ben benieuwd of dat even goed zal meevallen.  Wordt vervolgd...

noodlehead4

zigzag stof : rood met witte stipjes
donkerblauwe stof : kringloopwinkel
blauw met witte stipjes : Pauli Leuven

20 opmerkingen:

  1. Super mooi Sofie, ik hou van blauw met wit en dit patroon is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zij heeft idd heel leuke patronen!! Goed gelukte tas hoor!!
    Groet,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schoontje! Zeker met jouw stoffenkeuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, kan je een fotootje maken van de binnenkant?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de tas is even in bruikleen:), moeilijk dus om een foto te maken. maar de binnenkant is gewoon lichtblauw met witte stipjes, zoals je op de derde foto een beetje kan zien. Niets speciaals hoor.

      Verwijderen
  5. Wat doe jij met al die super leuke zakjes????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef veel weg, de dochters gebruiken ze vaak en ik heb ook zo mijn favorieten die ik niet kan wegdoen en gewoon aan de kapstok hang om mooi te wezen:)

      Verwijderen
  6. Heel mooi! Zo'n chevron-streep is toch schoon hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schoontje! Heel mooi patroon, ik weet wat ik op mijn verjaardagswishlist kan zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tassen heb je nooit genoeg, & heel leuke stofkes heb je hiervoor gebruikt, mooi!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heeeel erg mooi! jij hebt nu toch wel al ver voor elke dag van het jaar een andere tas??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n tas die voor alles kan dienen ... dat kan je altijd gebruiken. Mooi en handig model!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en doe foto's van de tassen lukken je altijd zo goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer prachtig!! Ik heb zelf de 241-tote gekocht van Noodlehead, ook zo'n leuk patroon.

    BeantwoordenVerwijderen