woensdag 31 oktober 2012

dubbel.

Twee keer hetzelfde.  Uit 'Zo geknipt!'
Twee keer de draagtas.  Met verborgen zakje binnenin.
Twee keer de heerlijke retro hertjesstof (waar ik een gigantische lap van heb liggen).

hert8hert7,

Toch, twee keer voor iemand anders.
Het ene werd een lastminute verjaardagscadeautje.  We staken er een leuk kookboek in, vers van de boekenbeurs.
Het andere is voor de facebook give away (die ik daar beloofde een tijdje geleden).  Voor u dus.
Kijkt u daar later op de dag maar eens, dan ziet u daar wat u moet doen om dit retro 'Zo geknipt!' tasje te winnen.  En de winnaar krijgt er zowaar een lap van de hertjesstof zomaar bij!

hert3

33 opmerkingen:

  1. mooi stofje, wist nog niet dat je op facebook zat, dus meteen geliked :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, dat stofje is zo geweldig! En de tasjes ook natuurlijk. hunk, hunk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig! Ik dacht jou net een berichtje te sturen met twee smekende bambi-oogjes.
    En nu geef je zomaar weg? AArgh! Wijs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, ik wist niet dat Elisanna op Facebook zat! Maar je bent geliked, nu nog die hertjes winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi stofje! Ik hou de facebookpagina in het oog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jippie zo mooi! Ik wist ook niet dat je op facebook dus ga uw pagina zo meteen liken :-)

    SPANNEND!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig stofje... Ik wacht in spanning af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig stof! Kan ik geen metertje overopen????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry, maar de rest heb ik nodig voor een eigen project.

      Verwijderen
    2. O Jammer, veel plezier met het stofje!!! T'is echt een mooike :-)

      Verwijderen
  9. Supermooi stofje! Op naar facebook dan maar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk en mooi gemaakt!
    Groetjes, Corne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi stofje, op FB je al opgezocht! Tasje en stof wil ik wel winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb jou gisteren op de boekenbeurs gezien!!! Of toch zeker je jongste dochter en zoon. Heel mooi trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had het al op FB gezien :-) en natuurlijk doen wij mee zo mooi dat kunnen we niet laten liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer zo mooi... ik doe zeker mee op FB hoop dat ik het goed gedaan heb ben daar niet zo thuis als op de blog:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt retro, maar oh zo mooi dat stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig. Ik heb meegedaan op FB want ik wil dit zo graag winnen !

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O waw!!! Dedjuuu no facebook for me ;-s

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tja daarbij gaat het stofje dat ik weggeef compleet de mist in! Dit stofje is prachtig en ik zag het nog niet eerder. http://curlupkids.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een super leuk stofje en heel mooi gecombineerd met het groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schoontje! Zéééér geslaagd! net zoals al je andere creaties :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk stofje zeg!!!
    Ik inkijk heb geen Facebook anders had ik mee gedaan!!!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is de naam en / of fabrikant van dit stofje?

    BeantwoordenVerwijderen