zaterdag 27 oktober 2012

clutch met polsbandje.

Nog maar eens een clutch.  Deze keer maakte ik er een polsbandje aan vast.  Makkelijk om mee te nemen met gsm en toestanden in...  

clutchbloemen2

Voor de workshop clutch van vrijdag 16 november is nog één plaatsje vrij.  Net als voor de workshop boodschappentas op vrijdag 7 december.  Hier leest u er alles over.  Is er geen plaats meer vrij in de workshop die je graag zou volgen, stuur een mailtje en ik zet je op de wachtlijst.  Komt er dan toch nog een plaatsje vrij, dan word je snel gecontacteerd!

16 opmerkingen:

  1. Zo leuk dat je dit doet, ik wou dat we wat dichterbij woonden :)
    Heel mooie uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige clutch! Helaas woon ik ook veel te ver. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al stress om tegen dan het perfecte stofke te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is mooi! Heerlijke kleurtjes ook :) (ik moet maar snel een nieuwe naaimachine kopen)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och spijtig dat ik zo ver woon, ik zou dat maken in zwart of leopard print en dan wat studs opnaaien en niemand zou zo'n sjiek clutske hebben als ik!
    Dedjuuuu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo mooi ! Heel handig dat polsbandje.

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, die afstand hé, anders was ik direct kandidaat. Wordt het geen tijd om een boek te schrijven?? Ik vind steeds heel leuke ontwerpen op je blog en dan denk ik: dat wil ik ook kunnen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk ik ook vaak een boek uitbrengen is ook nog iets voor u!

      Verwijderen
  8. Een prachtige clutch, in een prachtig stofje. Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog een clutch! Maar weer heel mooi, super super super!

    BeantwoordenVerwijderen