vrijdag 28 september 2012

XL speldenkussen : how to & uitslag give away

Met velen waren jullie weer. De massa reacties op de give away, ze waren zo leuk om te lezen.  Dank-je-wel voor jullie overmatige enthousiasme!
Twee speldenkussens - twee winnaars.  Ik schreef al de namen op, een leuk ontspannend werkje in onze nieuwe lees- en schrijfhoek.  Het is er puur genieten van de soberheid en het immense licht dat er binnenkomt (en de bloemen die ik van manlief kreeg voor mijn verjaardag).

place

Alle namen samen in een mandje, twee namen werden getrokken.

namen1

Karen en Sofie, sturen jullie mij je adres door, dan stuur ik de speldenkussens zo snel mogelijk op!

namen2

En voor wie graag zelf een XL speldenkussen maakt, hieronder een korte uitleg.

speldenkussen1'speldenkussen2'speldenkussen3speldenkussen4speldenkussen6speldenkussen7

27 opmerkingen:

  1. Wat een originele handleiding ! Enne, nog een late dikke proficiat met je verjaardag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat aan de winnaars. Maar, ben ik nu gewoon lui, want ik zou bijvoorbeeld die middennaad onderaan weglaten en opzij vullen...?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is inderdaad nog makkelijker. Maar ik vind zo'n met de hand toegenaaide naad altijd iets minder mooi dan een machine-dichtgenaaide naad, daarom dus dat ik hem vanonder stak:)

      Verwijderen
  3. Dat ziet er een kei gezellig hoekje uit. En nog een gelukkige after-verjaardag! En ik zal hier aan de hand van je tip werk maken van een eigen handgemaakt XL-speldenkussen, want het is hoognodig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaars! (huilt) (;))

    En wat een super "hoekje" is dat zeg!! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sofie!! Weer gewonnen??? Zotjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor de 'meisjes'!
    Tof dat je laat zien hoe je het maakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig... weer eentje bij op ons lijstje ;-) Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt, ik kom eens op de koffie bij jou. Wij hebben zoveel te vertellen en ik weet zeker dat ik in dat hoekje heel gelukkig zou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, ik geloof mijn ogen niet..... ik ben de gelukkige.... jiehaaa..... alvast een dikke merci! Mijn naaldjes gaan pronken, yes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo, dat hoekje! Ik kan 't goed geloven dat dat je favoriete plaats is!!! En dankjewel voor je uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat aan de winnaars! En dank je wel voor de tutorial :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Ik heb er zelf ook al gemaakt, maar dat keergat onderaan had ik niet aan gedacht, bedankt voor de tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super! Deze handleiding ga ik uit proberen! M'n kopspeldjes hebben dringend nood aan een handige thuis...dat plastieken dozeken is echt niet praktisch haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een dikke proficiat aan de winnaars, dit speldenkussen staat op dit moment nu op nummer één om te proberen ;-) bedankt voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super koffie-hoekje, zeg! En proficiat aan de winnaressen, maar vooral ook aan jou voor je verjaardag, én merci voor de handleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoekje + handige tutorial :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat aan de winnaars!

    Ik wens je veel leuke momenten in dit nieuwe levensjaarke!

    Mooie bloemen en een fijne zithoek in het licht om te genieten

    Bedankt voor de uitleg... als je eens wist hoeveel plezier je daar een beginneling mee doet!
    Jij kan ook een boek uitbrengen... ik zou het direct kopen.
    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je verjaardag! Heerlijk zo'n schrijf/lees/koffie hoek! Mmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo een schoon hoekske dat gij daar hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd.
    Wat leuk dat je alsnog een uitleg geeft van hoe je de speldenkussens moet maken.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  21. JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Ik win ;-)
    Had het wel durven dromen... maar niet gedacht dat die droom zou uitkomen!
    Ik ben zooooooooooooo blij!!!!!
    Ik mail je nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik was juist aan het surfen op het net en kom hier op een geweldige site uit.Wow,hier staan echt kunstwerkjes op.Ik ga hier héél veel inspiratie op doen.Echt toppie.Dank je wel ervoor

    BeantwoordenVerwijderen
  23. welke stof heb je nodig?

    BeantwoordenVerwijderen