maandag 3 september 2012

voor het liefste meisje van de klas.

In de vakantie ging onze jongste zoon naar zijn eerste echte verjaardagsfeestje.  Het feestje van zijn allerliefste vriendinnetje Yelena.  Al van toen onze zoon pas naar school ging was het al duidelijk, hij had het voor de meisjes.  Omringd door de twee mooiste van de klas voelde hij zich steevast op zijn best.  En Yelena is zo één van die twee.  Mooi én lief, onze zoon heeft smaak, dat mag gezegd worden.

menina2

En hoewel ik mijn naaimachine in de vakantie aan de kant had gezet, kon ik het toch niet laten om iets te maken voor dat lieve vriendinnetje.  Het werd een menina, de top onder de kleine meisjeshandtassen. 

menina4

We vulden het tasjes met een stapel kleine knutselcadeautjes en zo nam de zoon het fier mee naar zijn allereerste vriendinnetjes-verjaardags-feest...

menina1

stof petit pan : hexagoon Leuven
rode knopen en paspel : Veritas
handleiding menina : eloleo

31 opmerkingen:

  1. oooooh prachtig ! Maar dat mag ook wel voor zo een lief meiske ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat lijkt mij hét ideale cadeautje voor kleine meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zal dat kleine meisje nog veel plezier van hebben, van zo'n mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo heerlijk!! Daar zal dat kleine, mooie, lieve meisje wel super blij mee geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe schattig zal dat wel niet geweest zijn... zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ideale cadeau jong! super gewoon!! die petit pan is toch een toppertje eh!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die is mooi! Dat stofje is geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kleuterliefde. Zo schoon, en zo ongecompliceerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waarom hadden mijn kinderen nooit vriendjes met creatieve mama's
    dit is echt eentje op jaloers op te zijn
    stofje had ik ook nog nergens gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi met dat losse stiksel aan de handvatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zowel zoon als moeder heeft smaak! Super mooi tasje!!! kan ik zoon ook niet uitnodigen op mijn verjaardag?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk gebaar, en vooral, wat een mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat lieve meisje zal zeker niet meer van de zijde van je zoontje wijken als ze zo'n mooie cadeautjes krijgt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een toppertje onder de kleine meisjeshandtassen, van de hand van een "topster" in tassenmaken, voor een topmeisje ... een perfecte match !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier ook nog altijd een topper!! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super schattig. Daar heeft hij vast de blits mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb je hier ook de vlieseline 630 gebruikt?

    Ik ben al in 5 winkels(omtrek Hasselt) gaan vragen hier verkopen ze die niet.

    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bij deze gebruikte ik de dikkere vlieseline H640. Bij Veritas hebben ze al de soorten.

      Verwijderen
    2. Ik ben in Hasselt in de Veritas geweest deze hadden ze niet...
      toch bedankt.

      Verwijderen