woensdag 5 september 2012

notitieboekjes maken bij fanny&Laura

Tijdens de vakantie volgde ik een workshop notitieboekjes maken, bij deze getalenteerde dame.  Toen ze hiervoor op facebook 'reclame' maakte, was ik er snel bij, want 'werken met papier is gewoon even leuk als werken met stof'.   Ik zocht mijn mooiste blaadjes papier bij elkaar, en sprong, op één van de warmste dagen van juli, op de fiets richting het hoofdkwartier van Fanny&Laura

boekjes1'

Het werd een gezellige avond, tussen al die kleurrijke papiertjes.  Met de deskundige uitleg van Kathleen maakte ik twee boekjes, het tweede ging al vlotter dan het eerste.  Vooral het lijmen van de binnenblaadjes aan de buitenkaft was geen eenvoudige klus.  Maar met wat oefenen lukt het steeds beter...

boekjes2boekjes3

En oh, wat ben ik er blij mee, één ervan is al volop in gebruik genomen.  En, met al het materiaal in huis, waag ik me zeker nog eens aan versie nummer drie en vier!

boekjes4

21 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Wat een mooie kaftjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent!! Die notitieboekjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi! Ik heb een zwak voor schone boekjes, maar ik krijg ze nooit volgeschreven! Als ik op 1/4e ben van een boekje vind ik weer een ander schoon boekje!
    Maar anders toch wel echt tof, zo zelf je boekjes kunnen maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukje kaftjes!!! ze zijn altijd zoveel leuker als ze 'gepimpt' zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die hertjes! Big Love!!! Waar haalde je dat papiertje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het hertjespapier kocht ikbij Tante Jojo in Leuven.

      Verwijderen
  7. Die zijn leuk geworden zeg!
    Dan moet je er ook eigenlijk heeeel mooi in schrijven...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo tof !!! Als ik er met mijn fiets zou heen kunnen gaan, ik was ook meteen vertrokken hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Ik heb ook wel een zwak voor mooie boekjes en schriftjes. En dan durf ik er niet in beginnen schrijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig!!! Jep, stof en papier... grote liefdes, hier ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi!
    (Zijn die blaadjes aan elkaar gelijmd of is dat genaaid?)

    BeantwoordenVerwijderen