donderdag 20 september 2012

box bag in pink - pin #7

Op mijn pinterest board staan veel tasjes. Groot en klein.  Deze vond ik heel leuk door de vorm.  Het brede handvat geeft er net dat beetje extra aan.  En belangrijk : het is een heel handig en ruim tasje.

ritstasje4
ritstasje2
ritstasje1

Het buitenstofje won ik een hele tijd geleden bij deze kleurrijke dame.  Ik ben er helemaal verliefd op.  De kleur van de bloemetjes is zo intens. 
De handleiding van het tasje staat hier en is heel duidelijk.  Ik gebruikte voor deze versie dezelfde afmetingen als in de uitleg.  Het is zeker een aanrader!

ritstasje6

24 opmerkingen:

  1. Zooo mooi! Jij maakt toch altijd de mooiste dingen met de meest prachtige stofcombinaties! En dit is weer zo'n pareltje! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi !!!
    Lijken me trouwens ideale verhoudingen voor een paar schoenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een pareltje en lijkt me ook super handig, kan je ook makkelijk net zo goed voor jongens maken (in stoer stofje dan), ik zie er op de een of andere manier een ideaal jongenscadeautje in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er idd handig uit! mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke stof heb je ervoor gekozen!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lap, weer eentje die ik ook wil maken, dat pinterest bord blijf maar aangroeien :-D echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het stofje is inderdaad geweldig mooi! Supertasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd waw bij jou! Ziet er trouwens ook heel handig uit. Als je nog stofjes wil winnen, steeds welkom bij mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mag ik het stofje terug?? ;-)

    superleuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo'n superleuke geslaagde stoffencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O zo mooi alweer! Ziet er mij iets handigs uit voor een toilettas, ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniaal! Ziet er inderdaad zeer praktisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze combinatie moet je durven... echt heel leuk en speciaal!

    Ik dacht ook direct een tas voor dansschoenen!

    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zo'n schoon frisse kleurtjes, elke keer weer!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Origineel en heel tof met dat XL-handvat ;-) Je zit precies in XL-sferen, na je speldekussen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb hier ook een tas in dit stofje en ben er helemaal verslingerd aan! Leuke bag!!! Kan hij dienen als toilettas, of is hij daar te klein voor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daar kan hij zeker voor dienen, het is echt een vrij ruime tas.

      Verwijderen
    2. :-) dan wordt hij gepind!

      Verwijderen
  17. Wederom zo`n knappe tas. Hij ziet er bovendien ook nog eens super handig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat maak jij leuke projecten, zeg!! En ik moet je ook een compliment geven van hoe je de foto's weergeeft, super mooi gefotografeerd en leuk vormgegeven met die letters. Ik ga je meteen volgen! Op mijn blogs ben ik ook meer dan welkom... Vooral wien-artfabrics.blogspot zal jou ook wel aanspreken, hoop ik.
    Tot ziens en groetjes van Corine

    BeantwoordenVerwijderen