maandag 18 juni 2012

pinterest . pin # 3

pinterest-button2
Onze jongste zoon wordt volgende week vier jaar.  Hij telt al naarstig de dagen af.  Maar twee dagen voor dé grote dag, begint het feestgedruis al.  Want dan geeft hij zijn eerste echte verjaardagsfeestje 'voor de vrienden'.  Twee vriendinnetjes en één vriendje zette hij op de uitnodigingslijst.  Alle drie zegden ze toe, en nu tellen ze op school samen af naar 'hun feest'.  En ik tel stiekem mee af, want zo'n mini-bende 3 à 4 -jarigen in huis, het gaat genieten zijn! 


Om de vriendjes bij het terug naar huis gaan een klein bedankje mee te geven, zocht ik wat inspiratie op pinterestDeze bootjes zag ik meteen zitten.  Leuk, kleurrijk, zacht en speels. 

boot1

En zo kwam er een meisjesversie en een jongensversie (al heb ik de zoon wel moeten overtuigen dat jongens echt liever sterren en paddenstoelen zien, dan hartjes en bloemen).

boot6 boot7

De vier bootjes staan nu mooi te wachten tot zaterdag, duimt u mee voor een super-eerste-vriendjes-verjaardagsfeestje van de jongste zoon?

boot9

46 opmerkingen:

  1. wauwie, wat een lieve creatieve mamma ben je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens de zoon alvast een super leuke dag! En als je dat tweede bootje niet kwijt kan, ik heb hier ook een gelijknamig exemplaar rondlopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze geweldig en wat fijn om krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zijn het kussentjes, grappig op t eerste zicht dacht k:
    wat een plezante portemonneekes ;-)
    de kids zullen een super fijne dag hebben samen met een toffe afsluiter ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn kleine bootjes opgevuld met kussenvulling (geen portemonneetjes dus;)).

      Verwijderen
    2. ze blijven super tof zenne ;-)

      Verwijderen
  5. o, wat leuk! makes a nice pillow as well!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O daar gaan een paar kindjes erg blij mee zijn! Heel veel plezier ook met het feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik duim zeker mee !!! Ik zie onze oudste zoon op die leeftijd ook zo voor hartjes en roze enzo kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh wat heb je dat leuk gemaakt, ze zullen er blij mee zijn.
    Natuurlijk duimen wij voor een geweldig feestje en hopelijk zal de zon ook aanwezig zijn, ook best fijn als de kindjes buiten kunnen zijn!
    Have Fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is tof zeg! Leuk idee. Proficiat alvast met de jongste!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat super-eerste-feest-met-vrienden gaat zeker lukken denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben ik blij dat die van ons niet alleen maar meisjes kiest om te spelen ... Een super leuke dag zaterdag! Dat gaat tof worden zeker met zo'n leuke afsluiter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat gaat een superleuk eerteverjaardagsfeestje worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hihi, heb hier thuis ook een bijna-vierjarige rond lopen die binnenkort haar eerste feestje voor de vriendjes krijgt en daar al maaaaaaaaanden over bezig is :-)
    veel plezier in ieder geval voor iedereen gewenst! en wat een mooi cadeautje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn leuk! Een fijne verjaardag gewenst voor de grote kleine man!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoe leuk zeg! dat gaat een super feestje worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk voor een verjaardag ! Wens hem zeker een gelukkige verjaardag. Geniet van je mini-bende in je huis.

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gevonden, ze zullen blij zijn!
    Ik ben net een blog gestart en ben nog op zoek naar volgers. Kom gerust eens langs op: http://mississippi0.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supertof! Een geweldig verjaardagsfeest voor je jongste gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige bootjes! En ik ben ervan overtuigd dat het een superfeestje zal worden!!! Ook al ken ik je niet echt, door je te "volgen" weet ik gewoon dat het picobello in orde zal zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O zo fijn! Amai 4 kleuters valt precies beter mee dan bij regenweer 15 koters van3tot6jaar te mogen 'entertainen' ;-)Slim plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb ze laatst ook gepint en staan dus ook op mijn to-do-lijstje. Deze zien er in ieder geval al superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi!

    Weet je toevallig nog waar je de bloemmetjesstof kocht?
    Ik ben nog op zoek naar een metertje, of twee.

    Mme Li

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bloemetjesstof kocht ik op een stoffenspektakel. Ik heb er nog ongeveer 1m20 van over, als je daar iets mee bent, mag je het altijd overkopen of ruilen ofzo...

      Verwijderen
  23. Dat ziet er mooi uit!!
    Daar gaan ze zeker blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi!
    Ik zou het bij knikkerzakjes gehouden hebben …

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoe kom je er op... heel mooi!
    fijn feestje gewenst!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weeral knap bedacht en uitgevoerd. Ojee, jij zit al aan pin nr. 3, ik moet pin nr. 2 nog posten. Morgen misschien even doen na het verbeteren van al die toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey, ik doe mee met je projectje "elke week 1 pin",maar dan met kookpinnen... mag ik je button gebruiken? Zal er bij vermelden dat dit van jou idee is...
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat zijn ze leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke traktatie's!
    Dat word vast een leuke dag!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi, wat ontzettend leuk,
    Heb je letter ponsen of kan je dat zo netjes uit knippen?
    Wij hebben de komende week ook twee verjaardagen en afscheid van een aantal juffen. Dus draaid de naaimachine over uren. Veel plezier komend weekend!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik geen ponsen maar knip de letters zelf uit. Met een fijne schaar gaat dat heel goed.

      Verwijderen
    2. Knap hoor!!
      Ik ga het ook eens proberen.

      Verwijderen