zondag 3 juni 2012

elke week één pin

Pinterest.  Menigen onder jullie kennen het al.  En menigen onder jullie zijn er ondertussen wellicht al aan verslaafd.  Ideeën pinnen, en je 'board' volzetten met al die fantastische zelfmaakprojecten, recepten, mooie woorden en inspiratiebronnen.  Mijn borden staan ondertussen al vrij vol, en ik heb toch al een aantal van de gepinde ideetjes gebruikt.  Maar toch, veel pins staan er maar te staan, in al hun schoonheid.  En ik wil ze wel allemaal maken, maar wanneer?  Ik leg mezelf dus 'elke week één pin' op.  Elke week kies ik iets uit van mijn boards, probeer het uit en zet het vervolgens op de blog (of dat ga ik toch op zijn minst proberen).  En zo zet ik u misschien dan ook weer aan het pinnen....

pinterest-button2

62 opmerkingen:

  1. wat een goed idee... ik heb toevallig vandaag eentje uit mijn pinterest gehaald, maar nog zoveel leuke ideetjes die daar staan te wachten.. Ben al benieuwd naar wat je maken gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed voornemen, is ook iets voor mij... remind me - oftewel- ik zal 'm even pinnen!?!@#$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het niet... moet nu weg... ga morgen eens uitzoeken hoe dat gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, ik ken het gevoel :-) als ik eindelijk eens door mijn (lange) nog to-do lijstje geraak, doe ik zeker mee! veel plezier ermee in ieder geval (ben ook benieuwd wat je gaat maken)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb me bedacht....ik doe nu mee :-D van uitstel komt alleen maar afstel en ben er dus maar gelijk ingevlogen aan iets dat ik de meisjes deze ochtend nog beloofd had en het is al af zelfs
      ben wel zo vrij geweest om je "button" over te nemen...mocht dat?

      Verwijderen
  5. Strak tempo, één pin per week (tenzij je voor snelle pinnetjes gaat). Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee... Misschien ook wel voor hier wat! Pin het idee hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee, verzamelen is 1, maar gebruiken is 2, haha, net als met lapjes kopen. Ik doe ff niet mee, want ik heb al teveel dingen lopen op het ogenblik, maar heb mezelf wel voorgenomen dat mijn cadeautjes voor mijn Pay it Forward van Pinterest komen!

    http://creabh.blogspot.nl/2012/05/pay-it-forward.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan niet wachten van nieuwsgierigheid, van al dat moois dat je gaat maken!Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél leuk idee!
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee, ik ga 't volgen!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof! Benieuwd wat je gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed idee!
    Daar ga ik ook aan meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof! Het zal weer allemaal prachtig worden, daar ben ik zeker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tof idee ! Inderdaad, een mens verzamelt maar, maar wanneer komt het er allemaal van. Eigenlijk is het soms ook wel leuk nog eens op je borden te kijken wat er allemaal op staat, plaatjes kijken dus.
    Ook ik ben benieuwd wat we hier allemaal te zien gaan krijgen. Ik kijk er naar uit.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pinnen, I like it ;-) Ben benieuwd wat je gaat uitproberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, heel ambitieus ! Veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. superidee! Ik had mezelf ook al zoiets voorgenomen, zonder het bloggen dan. Misschien moet ik dat ook maar eens doen. Ik denk erover na! Succes ermee, ik kijk alvast uit naar het reusltaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee! Mijn pins staan daar ook maar wat te staan. Toch zou ik ze allemaal wel willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel tof idee!
    Ik doe met je mee!
    Heb net een speciaal board er voor gemaakt.
    Heel leuk!!!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Da's nog eens een idee! Moet ik ook eens werk van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is een goed plan! Het overwegen waard...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig idee!
    Ikzelf heb al 1200 pins en daaruit kan ik wel eentje kiezen per week, misschien wel meer...
    en misschien komt er dan wel een volger van jou "project" :o)
    Blijven pinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tof idee! Mijn board geraken ook altijd maar voller en voller. Nu nog tijd vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oef....succes. Ik durf de lat zo hoof niet te leggen voor mezelf maar kijk HEEL graag met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goed idee! Ik weet niet of dat voornemen mij zou lukken, heb dringend meer tijd nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik dacht al, elke week maar één ding pinnen, dat gaat toch nooit werken... Maar zo dus, ik snap het en vind het een erg goed idee! Ben benieuwd naar wat er hier gaat verschijnen, misschien durf ik het idee wel over te nemen, het is wel een geweldige stok achter de deur natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tof idee!!! Ik kijk al uit naar jouw pin-maaksels... Dat pinnen is inderdaad supertof, maar o zo frustrerend als je al die toffe dingen ziet maar tegelijkertijd beseft dat een dag maar 24 uur heeft :-(. Maar we blijven pinnen en hopen op wat meer tijd binnenkort om der weer eens in te vliegen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oooh leuk! ik doe mee! mag ik je button? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil ook graag mee doen en wou je ook vragen om je button te gebruiken? :-)

      Verwijderen
    2. copieer de button maar kathleen!

      Verwijderen
    3. Ik doe ook mee... (en mag ik dan ook kopiëren?)

      Verwijderen
  29. Ik ben ook een pinterest fan...het lijkt de ideale wereld!!! Dromen mag en moet hé! Ik hou je in de gaten...!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sofie, ik heb besloten! Ik doe mee... Heb je button al " gepikt" wat een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ook gelijk vanavond begonnen :)

      Verwijderen
    2. Oh, heel leuk! Ik ben benieuwd!!

      Verwijderen
  31. Ge-wel-dig! Nu nog op pinterest geraken n dat komt helemaal goed ;-s

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Als ik het goed begrijp het zijn allemaal dingen die jij nog wil doen of maken... heel tof echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wens je veel plezier. Zo veel leuke ideen. Ik zou graag met je meedoen, maar weet nu al dat een pin per week! Dat red ik niet. Misscien een per maand lijkt me leuk, maar als ik er dan weer goed over nadenkt, denk ik dat ik de afgelopen week of twee toch wel 3 of 4 ideen van pinterest hebt gebruikt, dus .... Nou jaaa ik zie het wel. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een supervoornemen! Misschien doe ik ook mee, maar dan wel pas vanaf juli - eerst de examens maar eens overleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi!
    Kun je me helpen?
    Hoe krijg ik jou button op mijn blog??
    Dat lijkt me zo stoer!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan je de button niet gewoon als afbeelding bewaren op je computer, en dan zo op je blog onder gadgets een afbeelding plaatsen? Zo heb ik het toch gedaan. Geef een seintje als het niet lukt!

      Verwijderen
    2. het lukt nog niet, ik wacht nog maar even tot mijn lief thuis komt;-)
      x
      Else

      Verwijderen
  36. Hoi Sofie,

    Ik vind het ook een geweldig idee, vanavond mijn pinterest account eens verder aanmaken en dan denk ik dat ik vanaf volgende week ook maar mee ga doen met "1 pinterest per week" Vanavond ook maar even meteen uitvogelen hoe je zo'n button op je blog zet en dan kunnen we aan de slag.

    Denk alleen dat ik veel van die leuke dingen die jij altijd maakt op mijn pinterest ga zetten om alsnog te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw leuk idee! Ik ben benieuwd, ik ga het zeker volgen ;-). Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Kijk! Dat is een *goed idee, *stok achter de deur, *mooie manier van afkijken, * wie weet ook aan mee te doen! Ik ga je hier volgen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super idee!!! Ik twijfel nog heel even... maar ik denk wel dat ik met je 'mee ga doen'! Mag ik dan je button 'overnemen'?
    Jij alvast succes!!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Goed idee, vooral een manier om mijn bord nog wat te vullen ;-)

    Ik volg zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super idee! Maar 1 pin/week is een ontzettend hoog tempo, ik ga een beetje sjoemelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Sofie, ik pik je button ook even als het mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super idee ik doe ook mee, maar of ik 1 per week ga redden dat moeten we nog maar even bekijken.
    Ik zet ook gelijk je button op me site super idee eindelijk is wat doen met al die leuke en mooie pins

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ooooooooooh misschien moet ik ook eens meedoen
    dan komt er wat van!

    groetjes,
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat slim! Ik ga het ook proberen, maar dan vanaf juli (heb ik er ook écht tijd voor, anders is het zo'n teleurstelling). Zal zo ook even op je Pinterest pagina kijken dan!

    SUCCES!!! Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  46. werd vanochtend wakker gelijk chagrijnig, weer geen zon ,3 kinderen thuis (druk) en een hoofd vol creatieve ideeen die onmogelijk allemaal gemaakt kunnen worden ,tot dat ik jouw pinterest idee las mooi begin van de dag ook fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem
    groetjes bathseba

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Superleuk idee, ik ga ook meedoen. Heb heel veel leuke pinterest linkjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. leuk idee, moet eerst nog pinterest linkjes hebben en dan doe ik ook mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen