woensdag 9 mei 2012

kader eens een 'eloleo' in

Bloemen, veel bloemen.  Ik kan er nooit genoeg van krijgen.  Bij stoffen grijp ik ook altijd het makkelijkst naar kleurrijke bloemenstofjes.  Ik kan er niets aan doen, het is gewoon zo.
De blommen van eloleo maakte ik enkel nog maar om cadeau te geven.  Ze zijn altijd mooi, eender welke stof je ervoor gebruikt.  En tot nu toe scoorden ze steeds heel hoog bij de ontvangers ervan.
Omdat ik ze gewoon ook heel mooi vind om naar te kijken, maakte ik er enkele om 'in te kaderen'.

muur3p

Op een stuk rood met witte stipjes canvas van kokka genaaid, staan ze nu samen te pronken in een wit ikea kader.  Ik dacht het op te hangen in de hal, maar omdat ik op dat vlak een eeuwige twijfelaar ben, en ik niet onnodig gaten wil maken in onze smetteloos witte halmuren, staat het kader voorlopig nog even te wachten op de haltafel.  Het is gewoon heerlijk thuiskomen zo....

muur1 muur2

30 opmerkingen:

  1. Wat een super idee! Het is erg mooi en fleurig geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo'n tof idee :) T'brengt kleur en je kan de blommen vervangen als je ze beu bent, hoewel ik zeker ben dat dat niet snel zal gebeuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is tof gevonden! Heel schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh! Maar dat moet gewoon tegen de muur. Je moet eens kijken in de Brico, daar hebben ze van die ophang-strips. Dat zijn strips die je tegen je muur plakt en een strip tegen je kader. Die twee strips klikken dan in elkaar. En de strip die je op de muur plakt, kan je er zo weer af trekken, zonder dat er lijmresten of zo blijven plakken. Zeker de moeite om eens te bekijken. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh, bedankt voor deze supertip!! Ga ik zeker halen, gedaan met gaten maken in de muur;)

      Verwijderen
  5. mooi hoor!
    bedankt voor de handige tip!
    ik heb ook nog een ikea lijst liggen....die eigenlijk niet meer mooi is, maar zo kan ik het houtwerk nog een mooi tweede leven geven! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Is prachtig! Wat een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig vrolijk vind ik dat! geniaal idee jong :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig idee, dit is een echt blikvangertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof! En die stippen van Kokka zijn prachtig hè, ik heb ze ook besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk, dat ga ik ook eens maken voor de kinderkamer denk ik:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waw!!! Dat libertystofje is mijne favoriet... ik maak heel graag de bloemenbroches van mme Zsazsa omdat je die eender waar kan fabriceren en die zijn ook schoon vind ik ;-) Inderdaad ideaal he als cadeautjes, voor gever en ontvanger ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een tof idee, het is echt heel mooi! Eentje om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De blommen zijn hééééééél leuk, en in dit kader
    komen ze nog mooier uit!

    zie ik daar een bekend stofje?
    ;-)
    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Zo'n blom is op zich al heel mooi, maar zo in reeks werkt het ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. als het heerlijk thuiskomen is zou ik er niet aan twijfelen om dat prachtwerkje omhoog te hangen. Groeten katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeer mooi!
    En de nieuwe header vind ik ook zeer geslaagd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi... een beetje zon voor altijd in je huis!
    Groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een erg leuk idee!!! Lekker vrolijk, daar houd ik wel van!!

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Om helemaal vrolijk van te worden! Zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen