dinsdag 17 april 2012

M ♥ G (♥ 13)

Vorige vrijdag trouwde M, mijn jongste zusje.  Een feest, waar de gepaste outfit al mooi op voorhand was voor uitgekozen.  Een feest, tot in de late uurtjes.  Een feest, waarop we veel dansten en lachten.  Een echt feest dus!

Feesten vragen wederom om cadeautjes.  Gewoon centjes geven vonden we niet echt 'leuk'.  Dus zochten we naar een andere oplossing.  M wou graag trouwen op de 13de van de maand.  Ze beschouwt al sinds haar geboortedag (die ook de 13de is) het nummer 13 als haar persoonlijke geluksnummer.  Maak daar vrijdag de 13de van, en het betekent voor haar het absolute geluk.  In april was er zo'n vrijdag, die op de 13de viel.  Dus de trouwdatum was snel gekozen.  13-04-2012. 
Wij gingen eens kijken op welke dagen die 13de dag altijd viel de komende maanden van dit jaar.  En neen, we zochten niet naar een vrijdag de 13de, maar naar een zaterdag de 13de, omdat die mooi in het weekend valt.  Want ja, we wilden graag een weekendje cadeau doen aan M en G.  Het moest nu zijn dat zaterdag de 13de net hun halfjaarlijkse huwelijksverjaardag is.  Mooi toch.  We arrangeerden een weekendje weg in dit schitterende kasteel.  Wij vierden er eerder al eens onze 10de huwelijksverjaardag, en het was een heuse voltreffer.  Hopelijk bevalt het hun even goed....

Het weekend werd geregeld met de mensen van daar, en ik maakte er een klein 'reismapje' voor, min of meer volgens deze handleiding.  Om toch niet zomaar een eenvoudige envelop te moeten afgeven.


Daarbij hoort ook nog een extra groot kussen, om vooraf al lekker samen tegen weg te dromen, dromen over een mooie toekomst met hun tweetjes.  Want dat, dat is waar dat kleine zusje van mij al zolang van droomt, een mooie toekomst met een crème van een vent.  M en G, we wensen jullie heel veel liefde, warmte, plezier en ... kindjes!!

25 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie stoffen combi, en wat een leuk idee om zo een tripje te verpakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk! De liefde kan ik voelen tot hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn cadeau en wat een mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk idee, dat mapje. Dat ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi om af te geven ! (en te krijgen ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dikke proficiat voor de zus. Wat een leuke map om zo'n geweldig cadeau in te verpakken. Die gaan content zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het gaat leuk worden als u zus aan kindjes gaat beginnen, als je ziet hoe origineel je nu al uit de hoek komt :-)!
    Eerst even genieten van al dit moois, of van kleine en grote gelukjes!
    Gefeliciteerd aan jullie allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zit hier weer te genieten van je prachtige creaties. Wat een mooie combi van stoffen. Een supermooi kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk cadeau en hele mooie verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat adresje moet ik ook eens gaan testen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, dat vind ik echt superleuk verzonnen!! Goede stoffenkeuze trouwens, lekker gewaagd, hou ik van!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe prachtig weer... zeer origineel!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je zusje boft maar met zo'n lieve zus als jij!!! Ziet er allemaal heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk en origineel cadeautje!! Echt tof!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kussen en cadeauverpakking. Een origineel cadeau op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk cadeau ! Wij trouwden ook op 'n vrijdag de 13e ! Prima dag, als je het mij vraagt...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal jou! Zo tof, en zo liefdevol!!
    Veel geluk voor het jonge paartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer zo'n leuk kado!! Dat reismapje onthou ik hier ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die kleurencombinatie! supermooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gemaakt!
    Ik ben ook zo'n meisje geboren op de 13e die vrijdag de 13e als haar geluksdag beschouwt.
    Alleen kwam ik afgelopen vrijdag de 13e vast te zitten tussen 2 automatische deuren, was ik bijna te laat op mijn werk omdat mijn telefoon opeens niet meer voorliep en de stoep er voor het huis eruit lag, heb ik mijn portemonnee midden in de winkel neergelegd waar ik aan het werk was in een vlaag van verstandsverbijstering en kon ik aan het einde van de dag niet meer op mn fiets komen om bepakt en bezakt langs het stoplicht te fietsen :p haha daarna heb ik alleen nog een bordje eten op gegeten en ben ik niet meer van de bank afgekomen.

    Klinkt zo'n bruiloft toch gezelliger ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hej lieve zus, ik kan nu pas reageren, want we waren op reis zoals je weet. Ik wou je nog eens bedanken voor het originele cadeau (en gisteren was ik het vergeten te zeggen, we waren nogal gejetlagged)! we gaan er dan echt van genieten! En het kussen ... dat heeft onze pjoeter al ingepalmd, super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen