dinsdag 24 april 2012

een beetje zomer voor u

Wat begon als het knippen van een zomerse handtas, eindigde in vier kleine tasjes.  Ik zit nog zo vaak met mijn gedachten hier.  Veel is er niet nodig om weer even weg van de wereld te zijn, en dan, dan lopen er dingen mis.  Zoals hier, de hengsels werden er per ongeluk afgeknipt, niet meer herstelbaar en te weinig stof om een nieuw tassenpand te maken.  Maar niet getreurd, want neen, sinds hier bij ons de wereld grondig heeft stilgestaan, hebben we ook heel goed geleerd om ons op te trekken aan al wat wel mooi en leuk en vrolijk is.  Geen gemopper dus meer om banale dingen, zoals om een mislukte handtas, maar de geknipte stukken snel gebruiken om iets anders vrolijks te produceren.  Deze vier clutchen dus (gemaakt volgens een key kalou kooppatroon).

zomer

Ik kreeg uit mijn vier handtaspanden net vier kleine tasjes.  Maar vier heb ik er niet nodig.  Dus een setje, een groot en een klein, is voor u.  Laat hier een reactie achter, en misschien stuur ik dat vleugje zomer volgende week wel naar u op.  Reageren kan tot en met 1 mei.

zomer2 zomer3

230 opmerkingen:

  1. Ik vind ze ronduit schitterend ! Zoooo'n mooie stof !! Ik doe heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met deze tasjes kan de zomer al niet meer stuk! Ik meld me dus graag aan voor deze give away. Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naamgenoot uit het Stiksel24 april, 2012

    Zo'n mooi stofje, Sofie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zomer in een tasje! Ik doe heel graag mee, als ik het maar omdat ik je leuze 'maak je niet druk om banale dingen, maar geniet van elk moment' volledig steun! En uiteraard omdat ze zoooo mooi zijn weer, die tasjes van jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh ik word daar helemaal blij van! Ik waag m'n kans op een stukje zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iedereen zit met zijn gedachten wel eens bij zijn eigen hier of daar...en voelt de naschokken van wat gebeurd is. Maar dat daar zoiets moois als deze vier clutchen uit kan komen, proficiat. Ik denk dat ik het boeltje eerst ergens zou gedropt hebben om pas later weer de moed te vinden er iets anders van te maken. Ik ding graag mee naar zo'n mooi tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je de "mislukking" gewoon naar iets anders moois omtovert. Ik waag ook een kansje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo'n schone kleurtjes, daar doen we graag voor mee ... voor een echt "Elisanne" tasje! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe ook zeeeeeeeer graag mee :-). Laat ons hopen dat dit de zon een duwtje in de ruggeeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sofie,

    Ik doe graag mee! Het is weer heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu maak je ons nog blij doordat je handtas mislukt is ;))
    Ze zijn heel mooi dus ook ik doe graag mee
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook graag mee voor deze mooie tasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezelligheid!! Ik vind deze niet gelukte zomertas heel erg leuk als kleine tasjes!! Daarom doe ik heel graag mee met deze leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn enig! Ik doe graag mee voor een vleugje zomer. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke tasjes, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee voor een vleugje zomer. De tasjes zijn weer prachtig zoals gewoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik doe graag mee! ze zijn zo vrolijk en zonnig! en ik vetrtek binnen 2 weken richting NY city en kan best een paar kleine tasjes gebruiken om mijn tas te organiseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe héél graag mee, de nood aan zomer is hier zeer groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die stof is super (waar heb je die gekocht?). Jammer dat het voor jou geen tas is geworden... Fijn idee wel om er vier tasjes van te maken, ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. met dit weer (en dan bedoel ik regen) ben ik wel toe aan wat zomer. Ik doe dus zeker mee met deze zomerse give-away.En verder heel veel sterkte voor jou en je gezinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Joepie!! Wat fijn! Ze zien er geweldig uit ... ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hou van jou maaksels!! Heel mooi!
    Ik doe heel graag mee!!

    Santé

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En ik sluit me aan in de rij! Alweer zo schone maaksels van jou...
    En hou de leuze aan, meid! Het leven gaat, doch op 'n andere manier verder

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe mee!!! Het is toch geweldig als een project wat misloopt zoiets moois kan opleveren... Ik duim.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoe mooi! Brengt op een sombere dag als vandaag meteen wat zon in mijn hoofd. Ik doe graag mee! Liefs, els h

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi. Waarom zouden we nog een handtas willen? Ik doe graag mee met je vleugje zonneschijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauw ... ik wil wel een beetje zomer winnen!
    Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tjonge, wat een vrolijkheid! Mooie stof zeg, zo heb je 't toch goed opgelost! En dat wij er dan van mogen meegenieten, heel leuk! Ik doe graag mee...
    Fijne dag!
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  29. net wat ik nodig heb om deze dagen wat op te vrolijken ;) ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow zo mooi, ik doe ook heeeeeeeeeeeeeeeeel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat is zo uit ernstige dingen die in je leven gebeuren leer je relativeren, en alles heeft twee kanten, het is de kunst om de kleine gelukjes te zien die je zomaar dagdagelijks toelachen :0)
    O en ik had niet niet door dat dit een give-away was tot ik de reacties las :0)
    Heerlijk stofje, heerlijk hebbedingetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe ook heel graag mee! Sterkte met je gedachtenspinsels....

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb altijd al een Elisanna-clutch gewild, wat een toeval!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een stukje zomer dat hier van mijn scherm spat, terwijl de lucht opnieuw donkerder wordt, dat zie ik zeker zitten. En neem maar alle tijd om al die gebeurtenissen een plaatsje te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel begrijpelijk dat je niet van de ene of de andere dag zomaar de knop kunt omdraaien. Sommige dingen vragen gewoon tijd ... chapeau trouwens dat dat dan zo'n tasjes als resultaat heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige stof! Doet meteen aan de zomer denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Sterkte met je gedachten, het kost tijd....
    Wat een mooie stof, Ik doe graag mee met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ook ik doe graag mee. Knap trouwens dat je zo'n mooie dingen kan maken na zo'n ingrijpende gebeurtenis! Sinds mijn vader deze zomer onverwachts overleden is, blijft de naaimachine bij mij wat in een hoekje staan en heb ik er niet zo veel zin meer in ...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. De zomer spat van het scherm! Jammer van de grijze wolken buiten.
    Ik doe graag mee, en hoop dat samen met een zonnetasje van Elisanna ook de zon en zorgeloosheid weer van de partij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. daar doe ik heel graag aan mee!
    ik weet nog heel goed dat jullie er allemaal zo van overhoop waren van het gebeuren en vond het zo een zonde voor Anna maar jullie hebben het toch knap gedaan toen!
    En nu ... het leven gaat stilletjes aan verder en 't is toch normaal dat je af en toe nog eens terugdwaalt maar jullie hebben er duidelijk ook kracht uit geput en dat vind ik zo mooi en zo leuk, hoe je dat beschrijft!

    Hoe dan ook, ik doe heel graag mee voor zo een mooi setje want het is mooi, het is lief en het is een grote stap in de richting van een mooie zomer (en daar verlang ik zo erg naar met die stomme fibro in mijn lijf)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een enige tasjes. Wat lief dat je ze weggeeft. Ik heb hier een paar meisjes die het vast geweldig vinden!
    Groetjes,
    Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  42. moiii mooi mooooi! Ik doe graag mee voor een setje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jaaaaaaaa, ik doe graag mee! Heeeeel graag! Die stof is geweldig!
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Met zo'n mooie tasjes kan de zomer alvast niet meer stuk!
    Ik doe ook heel graag mee!

    Groetjes,
    Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  45. een beetje zomer willen wij hier ook wel winnen.
    zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoedje af dat je van 1 mislukt project 4 super geslaagde tasjes gemaakt hebt!! Bij mij zou die lap stof in een zak verdwijnen, na er eerst enkele dagen over te treuren. Ben blij dat ik je blog ontdekt heb, die geeft me zoveel zin (en vooral moed) om te experimenteren...
    En natuurlijk ding ik graag mee naar een setje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. een beetje zomer kunnen we allemaal wel gebruiken :)
    Bedankt voor de fijne giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik sluit me aan bij deze lange rij reacties, om ook een kans te kunnen maken op die leuke tasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik kan mij voorstellen dat het een heel lang verwerkingsproces is wanneer je er zo dicht bij staat. Veel sterkte voor jou & je gezin!
    Ook ik waag graag een kans voor deze tasjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Van zo´n leuke tasjes wordt toch iedereen instant vrolijk! Laat de zomer maar komen!
    Ik waag graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. o schoon stofje zeg, die wil ik wel in mijn bezit hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wie verlangt er nu niet naar een vleugje zomer! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Heel erg mooi, prachtige stof. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Dankzij jouw blog, een oneindige bron van inspiratie, plezier en ongeloof over zoveel creativiteit, zit ik nu dagelijks te sakkeren op zo'n 150 piramidetasjes die ik als doopsuikerzakjes aan het maken ben tegen de geboorte van ons eerste kindje eind augustus. En omdat het niet snel genoeg zomer kan zijn voor ons, ding ik graag mee naar deze weeral prachtige zomerse tasjes.
    Groetjes,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Prachtig, de tasjes maar vooral hoe je met de tragische gebeurtenis omgaat, hartverwarmend !

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een leuke tasjes weer! Jammer dat het niet het geslaagde project was waar je van droomde. Alhoewel, al deze leuke reacties heeft ook wel zijn waarde. Wou nog even zeggen dat ik het leuk vond je even gezien te hebben op Van Katoen... En hoewel we deze leuke tasjes misschien ook wel zelf kunnen maken zou het fijn zijn om een handgemaakt exemplaar van uw hand te kunnen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ooh, ik doe graag mee... ik was van plan om zelf een zakje te maken voor autospulletjes-in-nood, maar dit zou veel sneller zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ...glimlach even en wijl jij glimlacht, glimlacht een ander,
    en mijlen ver bloeit er nu een glimlach, omdat jij heel even geglimlacht hebt!
    (dit overkwam me bij je verhaal over de tasjes! dank!)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. wat een goede en positieve manier om met het verdriet om te gaan! En natuurlijk zou ook ik heeeeeeel graag een echte Elisanna winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Genieten van de kleine dingen, we doen het soms te weinig of we vergeten hoeveel geluk we wel hebben. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik doe ook héél graag mee! Zo'n beetje zomer kan ik best wel gebruiken!!! (Kijk ook even op mijn blogje daar valt ook wat te rapen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Zo'n snoezige tasjes, count me in! Je doet het oo zo goed, en dat hebben we maar al te graag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Je bent een bron van inspiratie voor veel (beginnende) naaisters. Ik doe graag mee. Je tasjes brengen de zon in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Sterkte ...
    Ik doe graag mee met de give away. Ik heb gisteren een poging gedaan voor de clutch, maar die hoeken zien er helemaal niet zo netjes uit als bij jou. Je doet dat echt prachtig allemaal ...

    BeantwoordenVerwijderen
  65. mama_van_geike24 april, 2012

    Waaauw, alweer zo mooi!
    Eéntje ideaal voor de tutjes van mijn dochter... de andere fijn als klein extra geboortegeschenkje voor een-bijna-moeder-op-hete-kolen (lees: kan elk moment bevallen). Heerlijk volgen, jouw blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Zo mooi! En ook mooie en wijze woorden om te onthouden: dankbaar zijn, elke dag opnieuw. Klinkt makkelijk, maar is het niet altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. That's the spirit, de zonnige kant van het leven zien, zonder de donkere kant te vergeten. Ik doe graag mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Een beetje zomer in huis is altijd welkom! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. met dit vleugje zomer zou ik zeer blij zijn! Ik doe dus graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ook ik doe heel graag mee voor dit vleugje zomer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Het zou super zijn deze te winnen. Graag waag ik dan ook een kansje....
    Liefs,
    Veertje

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik won de vorige give away al, maar deze tasjes zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Mooi hoe jullie hier kracht uithalen!
    Mooie tasjes ook dus ik doe HEEEEEEEl graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Een vlzugje zomer kunnen we wel gebruiken... Ik doe dan ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Iedereen kan dat beetje zomer gebruiken! Ook ik waag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wanneer zoiets gebeurd sta je even stil, en dat is goed... Stil staan kan geen kwaad. Stil staan bij de mooie dingen in het leven, even kijken en genieten en dan weer doorgaan. Maar de dingen waarbij je stilstond bij je houden is de boodschap!
    Fijn te lezen dat je je kan optrekken aan de kleine dingen!
    Ik doe ook graag mee, het stofje is héél mooi! Eéntje om bij weg te dromen en even stil te staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Zeer mooi, dus ik doe ook meeeeeeeeee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. ik waag ook mijn kans, hopelijk ben ik bij de gelukkigen !

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik kan al helemaal uit mijn lood geslagen zijn door droevige gebeurtenissen ver van mijn bed. Laat staan als het noodlot zo dichtbij toeslaat. Maar als het ons iets leert, dan is het inderdaad dat we het leven moeten nemen zoals het komt, en moeten genieten van kleine dingen...
    Ik doe graag mee met de give away. In mei mogen we naar een lentefeest. De dochter en ik zullen (hopelijk) schitteren in zelfgemaakte jurkjes. Daar dan nog een tasje bij, voor haar en voor mij, zelfgemaakt door jou, dan zouden we pas echt AF zijn...!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ja, zo'n mooi tasje, dat wil ik wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik kan me goed voorstellen dat zo'n dingen gebeuren als je zoiets verschrikkelijks van dichtbij hebt meegemaakt. * dikke knuffel *
    Maar deze tasjes zijn wel prachtig geworden! Ik doe graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ze zijn echt prachtig, je mini-tasjes!!! En ja hoor, ik wil graag kans maken om zo'n stukje zomer in huis te halen! Zou mooi staan in mijn sjakosj op de communie van mijnen oudsten ;-). Dus duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. we hebben hier ook nood aan wat zonneschijn in ons leven en dit om andere redenen. De tasjes zijn weerom prachtig en brengen al wat zon in mijn gedachtengang. Dus ja, ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik word blij van zo'n fleurig stofje! Dus ik doe maar al te graag mee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Tijdens het lezen van dit berichtje, kwam de zon, die heel de dag nergens te bespeuren viel, even piepen :-)
    Prachtig stofje!!
    Ik doe mee ...

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Oh wauw wat een prachtig stofje! Ik doe ook héél graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Zo'n vleugje zomer kan ik wel gebruiken.
    Maar ik stuur ook behoorlijk wat zonnestraaltjes terug, want ik denk dat die ook bij jullie welkom zijn. (en die komen er wel aan voor 14 juni :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik doe mee hoor, zo leuk!!
    Mooi hoe je 't opschrijft..
    Gun jullie ook veel warmte!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Nele De Cock24 april, 2012

    Ja, ik zou willen vermijden om in herhaling te vallen, maar alles is reeds gezegd. Dus, ja ik ding mee naar een origineel tasje! Groetjes Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  90. oh zo mooi!
    een beetje zomer kan er nog wel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Heel mooi en dat is echt waar, want ik ben, nr 95! Ik zou er wel graag eentje winnen.
    Dankjewel voor de zon op deze wolkennamiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. dat is meer dan een vleugje zomer, dat is een hele wervelwind van zomerkleuren !! Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Zo mooi, daar doe ik zeker aan mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Dat vleugje zomer lijkt me ook wel fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Inderdaad, tel je zegeningen dagelijks..... Mag ik ook meedoen met de mooie tasjes? Groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Alweer mooie creaties! En deze compenseren het tekort aan zon in België zeker en vast..

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hier waag ik ook mijn kans voor ! Mooie tasjes, instant zomer !

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Hier wil ik zeker ook een kansje voor wagen!! Ze zijn echt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. ooh wat zijn ze weer mooi!! ik wil graag meedingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Waauw seg, hoe schoon! Daar wil ik ook graag een kans op wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. waaaaauw
    ik doe met graagte mee
    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik waag mijn kans voor zo een leuk setje! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  103. leuke fout;-)) We doen graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Pfieuw! Nog niet lang gepost en al zoveel reacties!
    Maar bon, ook ik waag graag mijn kans! Prachtige tasjes !
    Graag link ik naar deze mooie give away op http://nienkemaakt.blogspot.com !

    BeantwoordenVerwijderen
  105. ik ben fan (sinds van Katoen), dus wil ik graag meedoen!
    Ze zijn super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ohhhh! Ik hou zo van die mooie zomerse stofjes!!
    Ik wil heel graag meedoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. In je stoffenkeus is je verdriet niet terug te zien, wat een vrolijkheid. Maar het blijft moeilijk, die gebeurde tragedies. Heel veel sterkte bij het verwerken. Ik doe graag mee met je weggevertje. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik doe mee, want ze zijn prachtig en ze geven me een instant zomergevoel. In tegenstelling tot de regen die hier met bakken uit de hemel valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. De zomer is altijd welkom. Zelfs met de lente ben ik al blij!
    En het zijn weer schoontjes hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik heb zeker nood aan zomer! Ik doe graag mee! groeten, E.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. zo'n leuke mooie tasjes, ondanks de ietwat negatieve gevoelens die er bijkwamen , zien ze er heel leuk en vrolijk uit !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Wat raken dingen je soms toch ontzettend he? En wat is het dan ontzettend moeilijk dat dingen daarna gewoon weer doorgaan. Je eigen wereld staat even helemaal stil, en het verdriet waar je doorheen moet/gaat is iets wat helemaal van jou is, wat je aan niemand anders kunt geven om te delen. En natuurlijk heb je mensen om je heen, maar man man, wat is verdriet en pijn iets ellendigs om midden in te zitten. En toch red je je er weer uit, en begint ook het gewone leven weer, en ga je er weer in mee, hoe moeilijk het soms ook is. Ik vind het knap hoe jullie je er doorheen hebben geslagen op de dag dat je dochtertje jarig was, echt zoveel respect daarvoor! Wat moet het moeilijk zijn geweest te genieten van zoiets leuks terwijl je je vanbinnen verbrand voelt, kapot gemaakt... Maar wat mogen we op de verdrietige momenten toch ook blij zijn met herinneringen! Want, wat nou als je die niet had? Ik moet daar toch niet teveel bij nadenken...
    Lieverds, sterkte, dat hebben jullie nog steeds nodig, en dat is heel erg logisch!

    Je hebt prachtige tasjes gemaakt, echt heel erg mooi, en fleurig.
    Ik doe graag mee voor een kans, ik word er blij van!
    Ik kan zelf naaien, ja, maar voor mezelf maak ik eigenlijk nooit wat...
    Zou ik toch eens moeten gaan doen!

    Het beste hoor, alle goeds voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Super mooi! En een mooie ingesteldheid, ondanks al het verdriet. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wat een leuke fleurige tasjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Een vleugje zomer, dat zou welkom zijn!
    Geniet van de kleine mooie dingen, ze zijn zo kostbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Amai, 120 reacties al! Weinig kans op winnen dus ;-) Toch doe ik graag mee! Laat maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik moet er ook nog vaak aan denken, en ik word er niet eens dagdagelijks mee geconfronteerd zoals jij. Genieten moeten we doen, genieten van dingen die ons vrolijk maken,...
    Een vleugje zomer, daar zeg ik niet nee tegen. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. voor een vleugje zomer doe ik zeker mee!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Wat een leuke tasjes! Ook ik doe graag mee voor een vleugje zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Zomersblauw ... ik doe graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ik doe graag mee voor een echte Elisanna!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Ik doe ook héél graag mee. Zon. Bloemetjes. Blauw. En de rest komt ook nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wat een mooi stofje! Ja zo'n klein gebloemd tasje voor kleine naaispulletjes zie ik helemaal zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Prachtig prachtig! ik doe heel graag mee! x

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ooooh ze zijn MOOOOOOI! Ik doe heel graag mee met dat positieve uit het negatieve halen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  126. O al 132 reacties, deze tasjes zijn erg gewild...ze zien er dan ook prachtig uit. En de gedachte waarmee ze gemaakt zijn maakt ze wel heel bijzonder, uit iets negatiefs iets positiefs halen. Zo'n tasje kan ik wel gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Prachtig hoe je telkens weer het positieve uit het negatieve haalt! Je bent een rolmodel voor velen! En niet alleen omdat je elke keer weer pareltjes maakt! ;-) Graag doe ik mee aan de give-away maar ik hoop vooral dat er weer veel zonnestralen mogen neerstralen op jullie en hoe moeilijk het ook mag zijn dat de donderwolken langzamerhand verdwijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Inderdaad, net omdat er meer "in" deze lege tasjes zit, dan je zou denken, doe ik ook graag mee. Ziet er echt prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Zoveel mensen die de tasjes willen, maar ik ga toch ook maar proberen. Het zou zonde zijn om achteraf spijt te hebben! Ze lijken me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Zomer...fantastisch dat zou deugd doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Dat jij uit iets dat mislukt nog zoiets moois kan maken, dat vind ik dus geweldig. Ik heb daar dan gewoon geen courage meer voor. Maar bon, nog toffer dat je daar iemand anders gelukkig mee wil maken! Ik stel me dus graag kandidaat, want dat stofje is ronduit super.

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Wat leuk om m'n stofje in zo'n prachtige tasjes terug te zien verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik hoop dat zo'n trauma ooit verwerkt geraakt. Mooi van je hoe je toch nog zo 'n knappe tasjes hebt kunnen maken uit iets een misbaksel(hoewel ik me moeilijk kan voorstellen dat er bij jou iets écht mislukt) en dat je je optrekt aan het positieve.
    Ik doe graag mee voor zo'n zakje -met-een-verhaal dat de zon meteen in huis brengt, ondanks donkere wolken (letterlijke én figuurlijke)
    Mogen jullie met z'n allen blijvend steun vinden bij elkaar...
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Ik ben jarig op 30 april. zou dat niet mooi zijn voor mij?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat een zomerse tasjes. Sterkte met alles.
    Knap die positieve instelling.
    Ik maak graag een kansje op deze tasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Wow wat een hoop reacties al! Maar goed het is ook weer een mooie give away! Ik doe ook graag mee!

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Zo mooi . . .
    . De tasjes,
    . De tekst
    . De gedachten
    . De instelling

    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Elisanna,

    Ik offer me graag op om zo'n pareltje van jouw hand te ontvangen.

    Ondertussen nog veel sterkte op moeilijk momenten en geniet van elkaar en alle mooie (kleine) dingen. De zonnestralen, een vogel die fluit, een mooie bloem, een warme stem, een vriendelijk woord,...

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wat moet het fijn zijn om zoveel leuke reacties te krijgen... je blog is dan ook zeer fijn om te lezen en te kijken naar al die leuke ideeën ... ik volg je nog niet zo lang zelf ben ik 54 jaar dus ouder dan de meeste van je volgers maar ik geniet er er echt van... heb je blog al aan verschillende jonge mama s doorgegeven... misschien haal ikzelf straks of morgen een naaimachine...

    Per slot is meedoen belangrijker dan winnen hé...

    Heel veel kracht en sterkte om het verdriet een plaats te kunnen geven in jullie leven!
    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ik doe graag mee, ik zou het voor iemand anders willen winnen , hoebgraag ik het zelf ook wel zou willen....mooi man

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Owlala, dat stofje, dat springt direct in je ogen! Knap!
    kleine tegenslag die met een kleine draai een mens toch gelukkig kunnen maken.. mooi toch hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Heel erg mooi. Hier ga ik zeker aan denken als ik nog eens fout knip / stik.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. da's nog eens mooi hergebruik als er iets mis gaat! Ik kom graag in aanmerking voor een setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Mooi mooi mooi mooi! Ik offer me op voor een clutchke, met graagte !
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Heel mooi! En dat brengt inderdaad een vleugje zomer in huis, met deze herfstachtige regendagen.
    Ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Leuke tasjes! En ook mooie zomerse kleurtjes.
    Het kan gewoon niet anders dat ik ook mijn kans waag voor deze give-away :)

    Groetjes!
    Loes_M

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Heel erg mooi, en ik ben niet de enige die dat vind :) !
    Toch waag ik ook graag mijn kleine kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  148. he sofie,
    ik doe ook mee hoor!!! we hebben de zomer zo hard nodig :) :) :)
    jo

    BeantwoordenVerwijderen
  149. wat schoon, schoon stofke, echt zomers! dus ik doe mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Ik doe ook graag mee! En idd, waar blijft die zomer?!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. O, wat een leuke tasjes. Ik doe mee hoor! Zo'n origineel tasje van elisanna zou ik graag willen winnen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Héél mooi! Met deze tasjes ben ik direct in zomerse sfeer, en t zou goed passen bij mijn outfit! Met héél veel plezier waag ik mijn kans.
    Groetjes, Sis

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Ik volg je blog met veel plezier ! Ben absoluut fan van je mooie stiksels !!
    Bij deze... zo'n leuke zomerse tasjes zou ik heel graag in m'n brievenbus vinden :-)
    Grtjs, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Ik kan me voorstellen dat je gedachten nog vaak afdwalen naar die vreselijke dag... Wat moet het voor de ouders/familie/vrienden van de betrokkenen verschrikkelijk zijn allemaal te moeten verwerken...
    Ik ben zelf 14 jaar geleden betrokken geweest bij een vreselijk ongeluk op vakantie in Spanje (mijn vriend was op slag dood en ik belandde zwaargewond in het ziekenhuis). Het zijn dingen die je je leven lang bij zullen blijven...

    Maar goed, de tasjes zijn hoe dan ook toch heel leuk geworden, dus ik waag ook graag mijn kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Binnen 2 weken verhuizen we, jouw tasjes zouden perfect passen in mijn nieuwe naaikamertje. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Oh wat een leuke clutches, zo fleurig, heerlijk! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  157. heeeeeeeeel leuk! Ik doe meeee!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Wat een mooie tasjes! Ik wil heel graag een kans wagen om zoiets fleurigs en unieks in mijn brievenbus te vinden!
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  159. prachtig! de tasjes en het levensmotto. Ik ben 2x fan. En doe natuurlijk graag mee. Wat zomer in mijn tas is altijd welkom en zeker als daar een positieve spirit in/achter zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. wwwwaaaaaaauuuwwwww, tuurlijk doen we mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Super, de kleuren spatten van mijn scherm! Ik doe natuurlijk ook graag mee, alles voor een beetje zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Ook ik wil heel graag een beetje zomer in huis, wie weet krijgen we dan ook zo'n kleurrijke zomer!

    Tina teaspoon

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Wauw, wat een toffe stof, zal ook eens moeten kijken bij annamarieke.
    Natuurlijk wil ik ook graag meedoen voor de tasjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Mooi hoor. Dit laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan. Ik doe dus graag mee aan de give-away.

    groetjes,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Voor zoiets moois doe ik zeer zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Prachtig! Dat stofje, die kleurtjes. En ja hoor, ik wil heelgraag een beetje zon in huis halen. Tuurlijk doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Omdat ik dankbaar ben om het feit dat er uit immens groot verdriet soms ook heel mooie dingen kunnen vloeien... Het zou zot zijn om deze schone kans zomaar voorbij te laten gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Amaai! Zo veel reacties al! Iedereen heeft natuurlijk gelijk. Zo'n mooie tasjes! Ik doe dus ook mee, ik wil ook zon in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Waauw, wat een mooie kleuren!
    We zeggen altijd, na regen komt zonneschijn en ook al is deze spreuk al jaren oud, hij blijft zo waar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Ik hoef geen clutch, kocht mij al een heel mooi tasje op VK. Ik wil gewoon even zeggen dat ze wel erg mooi zijn. En nog een dikke knuffel voor jou x

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Weer pareltjes!!! Hoe krijg je het toch telkens voor mekaar. Ik hoop dat ik ooit zelf tasjes kan weggeven maar de mijne zijn nog niet "kadoklaar" :-). Dus zo een exemplaar is zeker welkom...

    Groetjes Magali

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Dag Elisanna!
    Enkele weken geleden, begeleide je me op mijn allereerste stapjes op de naaimachine (van Katoen, sessie ritstasjes) en je (samen met de andere Sofie) gaf me ook heel veel zin mee om nog veel meer te naaien. Dank je! Het allereerste tasje, was een tasje waar ik veel uit geleerd hebt:-) Als het resultaat bij mij beter lukt, stuur ik jullie zeker nog een foto's! Maar eigenlijk vind ik het proces van dingen zelf te maken het bijzonderste. Maar dat je de resultaten van die noeste arbeid deelt is nog meer bijzonder!
    Katlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Ze zijn super leuk! Ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Zou nummer 185 een geluksnummer zijn? Hopelijk wel, want deze superleuke givea-away wil ik wel winnen (net zoals die andere 184)

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Ik sluit me volledig aan bij je woorden! Het leven is te kort om je druk te maken over kleine dingen en als ik je tasjes zie, fleuren die mij helemaal op. Een leuk tasje ook om te maken in mijn naaiclubje 'Sew What?!' Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Zo leuk en mooi. Ik wil wel meedingen naar zo'n setje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Zo'n lieve tasjes! Magikookmeedoenastublief?

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Als je het niet erg vind om de tasjes (voor één keer, bij wijze van uitzondering) heel ver te sturen, 't is te zeggen, tot in Canada, dan doe ik mee! En anders doe je er maar een "local" Belgje plezier mee...
    Groetjes, Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Poeh hé, wat een boel reacties. Het is ook wel een erg leuke give-away, ik doe ook graag mee!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Zo'n vrolijk, bloemig tasje zie ik ook wel zitten.
    We zijn al met veel, zie ik, maar wie weet, met een beetje geluk...

    groetjes
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Ik doe graag mee! Ik ben 5 mei jarig, dus dit zou wel een heel leuk verjaardagskadootje zijn! Er is een kleine kans, maar je weet het natuurlijk nooit!

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  182. amaai ik kan wel een vleugje zomer gebruiken tijdens deze (letterlijk én figuurlijk) donkere dagen...dus doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Oooh, wat zijn die tasjes mooooi! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  184. En ja hoor, ook ik doe graag mee! Al wordt het voor jou wel een heus karweitje om hier een onschuldige hand een naam te laten kiezen :-) Misschien moeten we daar eens een systeem op vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  185. wow, leve de mislukte tas zou ik zo zeggen! ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Anneleen Vlayen26 april, 2012

    Ik doe ook mee, 1 augustus beval ik van ons eerste kindje en zo een tasje zou ideaal zijn om kleine babyspulletjes in te stoppen (tutje, borstcompressen, rammelaartje, zalfje,...)

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Wauw Elisanna, wat een mooie tasjes! Vleugje zomer is hier altijd welkom. Ik doe dan ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Leuke tasjes in zo'n leuk stofke, ge zout van de zomer beginnen dromen. En nu hopen dat hij ook bijna komt, die zomer.
    Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Oh wauw, hier doe ik ook graag aan mee.
    Dankjewel dat je wilt delen.
    Dan delen wij graag een beetje geluk en vreugde met jullie. Sterkte daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Wat een vrolijke tasjes, daar word je heel blij van met dit regenachtige weer...
    Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Die vind ik erg mooi Sofie, zoals al jouw creaties; ik ben fan! :)
    Komt er toch weer iets moois uit een verknipte tas.
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Jij maakt altijd van die leuke dingen! Een inspiratiebron voor de beginnende naaister (ik haha). Ik ding graag mee naar een schitterend setje tasjes - voor mij en mijn 4-jarige dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  193. zo een mooi stofje ! Het lijkt me leuk in de zomer zo'n tasje boven te halen met spulletjes ( ja dames die lipglos,mini-spiegeltje,.... moet toch ergens in ?) Bij deze stel ik me met plezier kanidaat !

    veel groetjes charlotte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  194. Daar zeg ik geen neen tegen!

    BeantwoordenVerwijderen