maandag 16 april 2012

dank-je-wel aan ...


.... het hele Van Katoen team: het werd een dag om nooit meer te vergeten!

.... de enthousiaste dames die mijn twee workshops volgden.  Ik vond het een hele eer dat ik jullie iets mocht aanleren. 
  • Tijdens de start-to-sew workshop, die ik samen met haar mocht geven, raakten helaas niet alle ritstasjes af.  We knipten, leerden paspels innaaien en een rits mooi afwerken.  Werken op onbekende machines met af en toe een kleine stroompanne, het was niet altijd evident. Toch hopen we dat iedereen met een voldaan gevoel en een nieuwe portie naaikennis naar huis ging, en daar verder aan de slag gaat (en dames, jullie weten het hè, maak gerust gebruik van onze email-hulplijn!).  Ik heb er alleszins van genoten om een beetje van mijn kennis te mogen doorgeven...
  • Tijdens de stempel workshop (in de laatste uurtjes van het evenement) werden heel wat mooie stempels volledig afgewerkt.  Het was zo tof om iedereen enthousiast te zien tekenen en ik zag heel wat vakkundig gebruik van de gutsen.  Er werden echte pareltjes gecreëerd.  Dames, jullie hebben het helemaal in de vingers, en ... ik vrees ook weer een nieuwe verslavende hobby erbij!

.... iedereen waarmee ik even een babbeltje heb gedaan.  Al die bekende blogsters, het was fijn om eens een gezicht en stem op jullie werk te kunnen plakken. 

.... mijn twee superlieve dochters, die even hard hebben meegenoten als ik.  Ze volgden zelf een workshop, grabbelden (heel lang) in de knopenbak, zochten mee stofjes uit en trakteerden zichzelf op een mooie knikkerzak en pyramidetasje (en voor de thuisblijvende broers kochten we twee grote kussens. Hendrik was enorm blij met zijn vliegtuigkussen!).

Kortom, wij hebben genoten, samen met u.  Het was gewoon geweldig!!

24 opmerkingen:

  1. tof!
    Blij jou ook eens in het echt gezien te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vrees dat dat stikken op die onbekende machine voor mij iets te vlot ging tijdens de marathon. Nu wil ik ook zo eentje!
    Het was een lange, maar zeer fijne dag (die ik zelfs nog mocht afsluiten met een feestje nadien)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar was ik graag bij geweest! Maar ja, wij hadden een jarige job en dat was ok heel leuk. Ik had er graag eens een weekend Gent aan vast geplakt. Je hebt de dames vast heel netjes leren werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woohoo!! Ja, ik heb ook genoten!! Volgens mij stond ik naast jullie een A-lijn rokje te klussen (wat ook niet af geraakte) ;-) Ik kan nog lang nog niets zo snel knippen/naaien/alles in één keer goed doen als jullie hoor, poeh!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. spijtig dat ik je dan niet heb gezien (zou ook niet weten naar wie ik moet uitkijken;)).

      Verwijderen
  5. Het lijkt me allemaal heel tof, ik geniet van het lezen van ullie verslagjes en de foto's. Ik was er jammer genoeg niet bij, maar ik kijk wel heel enthousiast uit naar alle verslagjes van die dag. Leuk initiatief trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die badge ga ik ook lang blijven koesteren denk ik :) toch een schone dag geweest eh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nogmaals bedankt voor de nieuwe hobby! Ik ga nu richting Hema om stempels te maken voor school! (thema kastelen en ik ga enkele bouwstenen maken en kantelen ... de rest is aan de kinderen :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof idee, die kastelen stempelen! Ik ben benieuwd naar het resultaat. De kinderen gaan dat zowiezo super vinden!

      Verwijderen
    2. ik zal proberen om er een foto van te nemen van die resultaten en op mijn blog posten! :-) het stempelen zal wel met verf zijn ... ik ben benieuwd of dat wel vlotjes zal gaan ... Heb jij het al eens gedaan met verf? ik veronderstel dat dit geen probleem zal zijn maar ze zullen niet te veel verf mogen gebruiken ...

      Verwijderen
    3. ik heb nog niet met verf gestempeld, maar dat moet zeker lukken!

      Verwijderen
  8. Leuk om je eens gezien te hebben, uit de verte, ook druk met een workshop geven :-) Het was een geweldige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh, ik heb jou dan gemist! Volgende keer iets komen zeggen hè;)
      Maar het was inderdaad druk, dat workshop geven....

      Verwijderen
    2. Ik was degene die naast jou de zonnehoedjes-les gaf! :-)

      Verwijderen
  9. Ik heb ook super genoten van de cursus stempels. Ik ben vandaag zelfs al gaan kijken in de banier voor gutsen. Dus supermerci!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. graag gedaan! En zo super dat je er al meteen mee verder wilt doen, tof!

      Verwijderen
  10. Nog eens langs deze weg ook een super merci voor de leuke workshop! En inderdaad een nieuwe hobby/verslaving erbij, maar eigenlijk vind ik dat precies helemaal niet zo erg ;-). Ik vond het ook tof je eens "in 't echt" ontmoet te hebben! Je dochters zijn trouwens twee toffe madammekes ;-). Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. fijn om te horen dat je het leuk vond! En nu maar stempelen hè;)

      Verwijderen
  11. Het was inderdaad geweldig in het Miat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was inderdaad een superdag. Ik heb de workshop bij jouw collega's Sophie en Liesbet mogen volgen en ben inderdaad een nieuwe verslaving rijker. Mijn verslagje van mijn Dag Van Katoen lees je op mijn Blog :
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    Bedankt aan alle medewerkers, het was een dag om nooit te vergeten en met en super bedrag als opbrengst voor het goede doel.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie workshop zag er echt heel leuk uit voor de langslopende toeschouwer: al die geconcentreerde gezichten en de leuke ideeën en prachtige resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De workshop stempelen was echt fantastisch! En dan zeg ik nog niets over al het moois dat we erbij kregen! Ongelofelijk bedankt! Wat eerst moeilijk leek, bleek eenvoudig en ook wel een beetje verslavend :-)
    Ik zet mij dit weekend aan een 'tandjes-stempel' voor al mijn patékes uit de klas die hun tandjes verliezen. Tandje uit -> doosje in -> stempeltje op doosje -> klaar voor tandenfee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt een tof idee, die tandjesstempel! En, bedankt voor je enthousiaste reactie!

      Verwijderen
  15. Het was echt genieten, inderdaad. En ik geniet nog altijd na door Van Katoen-blogposts te lezen :-) 14 april 2012 was zeker een dag om nooit te vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen