woensdag 4 april 2012

cadeaulabels stempelen

Ik ging nog wat aan het stempelen.  Kwestie van me wat voor te bereiden voor de workshop 'stempels maken' die ik zal geven op het Van Katoen event op 14 april.  Omdat ik het altijd leuk vind een cadeautje te voorzien van een label, maakte ik een 'cadeaustempel'.

Past perfect op de mooi voorgesneden en geperforeerde kaartjes gekocht bij AVA.  En naast het gestempelde cadeautje is plaats genoeg om de naam van de ontvanger te schrijven (of te stempelen).

33 opmerkingen:

  1. Wijs! (zoals meestal alles vanuit uw handen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! En ik kijk er ongelooflijk naar uit, naar die workshop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, mooi! Misschien moet ik maar eens een bestelling bij jou plaatsen. Of een workshop volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik dezelfde kaartjes voor de oorbellen. Ideaal formaat! Leuke stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik was vorige week in de AVA maar heb die daar niet gezien... hoe groot is jouw stempel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de stempel is ongeveer 3,5 op 5,5 cm groot

      Verwijderen
  6. Heel leuk, mooi resultaat ! Ik ben die kaartjes ook nog niet tegengekomen bij de Ava. In welke rayon kan je ze vinden ?

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de kaartjes liggen bij de doopsuikerartikelen (verschillende soorten kaartjes/labels om aan doopsuikerzakjes te hangen)

      Verwijderen
  7. Lap zeg. Ik zit al een hele tijd de tekenen, gommen, zuchten, knoeien, verfrommelen om een nieuw "logootje" te creëren. Want mijn "bloemetje" is wel tof, maar ik krijg het maar niet "zuiver" als afbeelding!
    En ik tekende als nieuw ideetje een lange tijd alle mogelijke vormen van cadeautjes, omdat ik dat wel een mooi logootje zou vinden.
    En wat veschijnt er hier nu?! Het eenvoudigste maar prachtigste cadeautje dat ik ooit heb gezien!
    Spijtig.. had ik ook maar die inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, denk toch ook maar een setje te gaan halen om stempels te maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi weer. Mijn materiaal ligt al een jaar klaar in de kast, maar ik heb nog steeds geen enkele stempel gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk! Je moet er maar opkomen. Het maakt elk cadeautje meteen heel persoonlijk, tof!

    Mamatica.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nog een vraagje: in wat duw je je stempel? gewone stempelinkt in een kussen? verf?...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een gewoon stempelkussen. Maar ik dep het kussen op de stempel, goed overal rond (en dus niet de stempel op het kussen drukken, want dat geeft te weinig inkt af)

      Verwijderen
  12. Echt leuk! Ik kijk al uit naar je workshop!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo leuk gedaan! ik had ook wel graag in die workshop gezeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk, en heel handig! Mooi gedaan Elisanna.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! Ik krijg nu nóg meer zin in de workshop. Weet je trouwens hoe lang de workshop zal duren? Dan weet mijn vriendin hoe lang ze op mij moet wachten ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. we krijgen 2uur en een kwartier volgens de workshopkalender. Dat is zeker genoeg om enkele stempels te maken. Ik geef eerst de uitleg en dan gaat iedereen zelf aan de slag. Wie klaar is eerder, kan natuurlijk al vroeger vertrekken.

      Verwijderen
  16. Leuke stempel ! Mogen we dat ook zelf proberen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. waaw, prachtig door zijn eenvoud!

    BeantwoordenVerwijderen