dinsdag 13 maart 2012

heerlijke lente post

Vandaag bracht de post mij een vrolijk pakje.  Van haar. Ik won onlangs een deel van haar give away, heerlijk!  Haar blog, silly old suitcase, is er eentje om jaloers op te zijn.  Ik houd zo immens veel van haar kleurengebruik, haar schatten en wat ze ermee maakt.  Het ziet er gewoon allemaal zo gezellig uit.  Ik ben alleszins enorm fan!

Hier word ik dus helemaal vrolijk van.  En dat was net wat ik nodig had, na een eerste heel intense week met Billy.  Dank je wel Maartje!

13 opmerkingen:

  1. Mooi om te winnen - de verpakking is zelfs even knap als de inhoud. En een eigenste Billyblog, hoe machtig is dat :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Billyblog ziet er fantastisch uit, ik heb me meteen volger gemaakt; vooral voor mijn zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, heerlijk blog, je wordt er instant blij van zelfs als de zon even niet van de partij is!
    Prachtig stofje, prachtige verpaking, en jou kennende ga je er iets heel moois van maken als de pup het toelaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super! idd om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!! En zo'n hondje is druk hè, ik ben blij dat die van ons al een beetje groter zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou graag gedaan!...wat is Billy een heerlijke knuffelbeer!
    Maar een pup is als een baby, je hebt er héél veel werk aan ;-)

    bedankt voor deze lieve post, groet
    Maartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk pakje. Inderdaad om vrolijk van te worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was ook 1 van de gelukkigen !!
    Het is een klein feestje op je mat waar je blij van word!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We zitten middenin de discussie: poes/geen poes. De opmerkingen over Billy doen mij nog eens achter het oor krabben. Sterkte met het schatje!

    BeantwoordenVerwijderen