maandag 13 februari 2012

twee keer happy (in red)

Een tijdje geleden plaatste blogster Happy in Red de handleiding voor een draagtas op haar blog.  En ik en draagtassen, dat is een schitterende combinatie.  Ik heb er veel, geef er veel weg en maak ze bijgevolg ook heel graag.

Ze zijn snel gemaakt, en van een heel handig formaat.  En je kan er eindeloos stoffen mee combineren.

Handig om mee te nemen in de handtas voor de boodschappen, of in de auto tijdens lange ritten om de strips voor de kinderen in op te bergen (die anders, bij ons toch, toch maar her en der verspreid liggen in de auto).  Ik ga ze voor dat laatste gebruiken, en vul ze met strips, snoepjes en drankjes, want vrijdag vertrekken we voor een weekje op vakantie, de tassen zullen dus meteen heel goed van pas komen!

pauwenveren: monaluna bij vermiljoen
grote bollen: echino bij Julija's shop
oranje stof: Pauli Leuven
kleine stipjes: stoffenspektakel

35 opmerkingen:

  1. **springt op en neer** OOOOOOH, SUPERLEUK!!! Zo leuk en trots dat het is gelukt. En mooi zijn ze.
    Als je het leuk vindt: ik heb een flickr groepje aangemaakt waarin je ze kunt delen (kan iedereen lekker oooh-en en aaah-en naar elkaar): http://www.flickr.com/groups/reversible_tote_bags/
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof gedaan! En wat een leuke stofjes weeral! Soms ben ik jaloers op die stoffencollectie's van anderen... :-)
    Liefs en geniet van je weekje weg!!!
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tassen! Dit zal de autorit zeker verzachten ... Pak goed in en dan genieten, genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi!!!! inderdaad hele mooie tasjes hé en wat een mooie stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toeval. Momenteel ben ik bezig aan een kleine Menina, later vandaag staat deze tas op de planning!
    Die van jou zijn heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Ik zet het patroon op m'n lijstje "ooit nog eens maken"...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh! Had Vermiljoen die pauwenveren ook? Dat had ik niet gezien. Stom van mij! Toffe tasjes! Die ga ik ook eens testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie stoffencombinaties ! Enne ... alvast een hele fijne vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Ik had deze net op mijn to do lijstje gepind :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Idd, die stoffencombinaties doen het wel!! Chique!

    MDelb-ik-

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg mooi, ik ga het patroon ook eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Idd...je kunt geen tassen genoeg hebben!!! Mooie stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige versies heb je er weer van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kleur-combinaties!
    Ik vond het patroontje ook al bij happy in red!
    Leuk hé!
    Ik heb het alleen nog niet kunnen uittesten.. Spijtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeer mooie stoffencombinatie, kortom prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die zijn zo netjes seg. Heel mooi,én inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh, dat rood-met-pauwenveren, zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi! Zeker de pauwentas ... een ideetje voor de juffen van de kindjes ... zij delen zo graag pauwenkaartjes uit, als de kinderen flink zijn geweest ...
    Prettige vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn echt super ! Het zijn ook mijn lievelingstassen om te maken en leuk omkeerbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. supermooi!!
    en die combinatie van stofjes zijn prachtig!!
    knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel erg mooi en geniet van je weekje vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi zeg, ze staan bij mij ook op het to-do lijstje. Ik had 'm ook al gezien bij Happy in Red. Die heeft ook een heel mooi exemplaar op haar blog staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind de linkse kleurencombinatie prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. de combinatie van dat rood met dat druppel-stofje is prachtig!
    veel plezier alvast op vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. tina teaspoon14 februari, 2012

    Wauw! Die met het rood is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel erg mooi! Ik vrees dat mijn to do-lijstje steeds langer wordt :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel mooi, vooral die linker tas!
    wat een creatieve mensen toch...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Handig formaat tas, leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een krak in het combineren van stoffen ben jij, ze zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prchtig! En wat een mooie foto's heb je op je blog! Ik kijk mijn ogen uit!

    BeantwoordenVerwijderen