maandag 9 januari 2012

* uitslag give away *

Jullie waren weer met veel - heel veel! 
Superleuke reacties, waarvoor mijn welgemeende dank-je-wel. 
Ook een dikke merci voor de vele wensen voor het nieuwe jaar, 2012 is alvast fantastisch begonnen!

Maar ook al waren er zoveel reacties op de give away, maar zes onder jullie kan ik iets toesturen.
Random.org gaf me volgende nummers 242 * 47 * 125 * 225 * 162 * 198,
of anders gezegd else * ief * juf nyny * 3N173 * mamamaakt * isabelle blogt.

Dames, sturen jullie mij je adres door, dan komen de portemonneetjes jullie kant uit!

24 opmerkingen:

  1. Ik mag dan niet gewonnen hebben, ik word al vrolijk van die tasjes te zien zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toeme toch! ma toch zal het mijn jaar nog worden, je zal zien :) dikke proficiat aan de winnaars! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieperdepiep voor de winnaars! Leuk zeg'!
    Elisanna bedankt voor deze give away! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukzakken!!!! Proficiat ladies!!!
    liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JOEPIE!!!!!
    wat leuk!!
    Alvast heel erg bedankt.
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jiehoeee! Wat leuk, ik ben een van de gelukkigen :)
    Ik stuur je een mail!

    Bedankt voor het organiseren van al dit vrolijks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan het niet geloven, heb weer iets gewonnen, de derde give away op korte tijd! Dat belooft een spannend 2012 te worden! Dank u Elisanna.
    De mail met mijn adres is al verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joepiejoepiejoepie! Ik heb gewonnen! Dankjewel! Een zakje waar ik helemaal vrolijk van word!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verdorie... weer njet!
    Proficiat dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat aan de winnaars! Geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd aan iedereen die een tasje gewonnen heeft. Veel plezier ermee.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd dames, met zo'n mooie portemonnee heb je direct het voorjaar in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. doeme, 'k zal mijn massa's geld weer in een plastiek zakske moeten meepakken :oD
    proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super bedankt voor dit leuke pakketje dat vandaag bij mij op de mat viel!! Direct in gebruik genomen, mijn laatste kleine tasje met toiletspul voor-in-de-auto was hard aan vervanging toe, en alles paste er precies in :))

    BeantwoordenVerwijderen