zondag 1 januari 2012

happy 2012 * geel en oranje * give away


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tijdens onze zomervakantie in Nederland kocht ik enkele meters felgekleurd tafelzeil.  Toen al had ik de intentie om er kerstcadeauzakjes van te maken.  Ondertussen is er al wat tafelzeil gebruikt voor andere doeleinden.  Een geel en oranje stuk bleven nog over en werden verknipt tot draagtasjes voor onder de kerstboom.

De zakjes zijn gemaakt volgens het patroon (een verkleinde versie daarvan) van deze getalenteerde dame.  Ik maakte deze kleine tas al eens eerder uit een petit pan tafelzeilstofje.  En ik moet eerlijk zeggen, die was zoveel leuker en makkelijker om mee te werken. Het gele en oranje tafelzeil was een heel stuk stugger, en ging minder vlot onder de naaimachine door ... maar het is gelukt.  Twee kleurrijke draagtassen stonden vorige week nog onder onze kerstboom, gevuld met cadeautjes,  nu zijn ze in gebruik genomen door de mama en de jongste zus.....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Van de restjes tafelzeil maakte ik zes kleine portemonneetjes ... voor u.  Om het nieuwe jaar kleurrijk in te zetten, om u te bedanken voor het heerlijke blogjaar dat ik mocht beleven en omdat uw reacties keer op keer zo leuk zijn om te lezen...  Ik wens jullie, lieve bloglezers, bij deze dan ook een fantastisch 2012!  Het wordt ongetwijfeld een heel creatief jaar!!

Wilt u graag één van de zes?  Plaats dan een reactie onder dit bericht.  Meedoen kan nog de hele eerste week van het nieuwe jaar, tot en met zondag 8 januari.

243 opmerkingen:

  1. tuurlijk waag ik mijn kans! zo'n leuke tasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergoed begin van het nieuwe jaar! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, ik ga 2012 beginnen met zo'n heerlijk portemonneetje te winnen... ze zijn mooi!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig tafelzeil! Onze beste wensen voor t nieuwe jaar en graag doen we mee met je geel en oranje give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijkheid! Ik doe graag mee met deze give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig, en wat een vrolijk motiefje! Happy 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die tassen zijn echt knallers! Heerlijke kleuren om het nieuwe jaar mee te beginnen!!
    Fijn nieuw blogjaar gewenst!
    ( En zo klein tasje zou alvast wat broodnodig kleur brengen in mijn nieuwe jaar ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook mijn allerbeste wensen voor een super en gezond 2012! Heel graag ding ik mee voor een tasje! lieve groet van els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh zo vrolijke kleurtjes! daar wil ik zeker mijn kans voor wagen! 2012 gaat mijn lucky year worden, ik voel het :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow, wat leuk! Ik doe graag mee, en wens iedereen een supergoed en creatief 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In de eerste plaats wil ik jullie het beste wensen voor 2012 en natuurlijk nog een eens zo creatief blogjaar waar velen van ons naar uitkijken denk ik! En graag ding ik mee voor één van deze leuke portemonneetjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook een mooi 2012.
    En o, wat zijn die tasjes mooi. Wat een mooie kleuren.
    JA, ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie (grote en kleine) tassen! Je zus en mama waren zeker content met hun extra cadeautje. Voor jou: een mooi, gelukkig en creatief 2012! En natuurlijk zou ik graag zo'n beetje kleur winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super, ze zijn heel mooi! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat hoef je geen twee keer te vragen: meer kleur in 2012 dus ik doe graag mee :)spannend....
    (ahja en ook een spetterend (figuurlijk) 2012 gewenst!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben ook fan, moet wel zeggen dat ik nooit geluk heb in het winnen van eender wat, maar ik blijf proberen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie tasjes! Zo kleurrijk ik word er geheel vrolijk van. Zou het super vinden om er eentje te winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waaw Sofie, jij ziet het al direct zitten!
    Ik wens jullie ook allemaal een mooi en creatief 2012 en dat wij nog veel met jullie mogen meegenieten!
    Uiteraard val ik graag in de prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. eerst en vooral een heel gelukkig 2012 voor jullie! De tasjes zijn prachtig, en ja hoor, wij doen graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ken dat tafelzeil precies.De tas staat ook nog op mijn doe-lijstje. Ze zijn prachtig, zowel de kleuren als de vorm. En tasjes hebben we nooit genoeg dus ik doe graag mee. Je raadt nooit wat Eva deze week weggeeft op haar blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw! Zo super leuk!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een vrolijk, creatief en liefdevol 2012 gewenst!!
    Ik wil heel graag meedoen voor zo'n mooi tasje!!
    Alvast bedankt!
    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wens jullie een prachtig en creatief 2012i
    En ja hoor, wij wagen ook graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Allereerst een heel erg fijn en goed jaar gewenst.

    En wat een leuke portemonneetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook wij wensen je een prachtig 2012, een jaar waarin al je dromen/wensen in mogen uitkomen.
    Ook ik doe graag mee !!!


    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo die zijn errrruuuuggggg leuk ik waag een kansje !
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gelukkig nieuwjaar! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. aan iedereen een fantastisch en creatief 2012 gewenst!

    misschien dat een nieuw portemonneetje dit jaar beter geld houdt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. maak er een fantastisch en creatief 2012 van !
    Die tasjes zijn supermooi !
    En die portemoneetjes ook ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een heerlijk vrolijk begin van het jaar! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal! Deze give-away is een goede manier om het jaar te beginnen, ik doe mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gelukkig 2012! En dit is inderdaad een vrolijk begin van het nieuwe jaar! Graag doe ik ook mee met deze kleurrijke give-away!
    Dat 2012 een leuk (blog)jaar mag worden!
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi, allereerst: een heel gelukkig, gezond en creatief 2012 gewenst!!!!
    Wat zijn je tassen mooi geworden, en die etuitjes trouwens ook :) Ik doe graag mee met je give away!
    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe graag mee voor zo'n kleurrijk ritszakje! Mooie tassen heb je gemakt, die fleuren de boel weer een beetje op (zo met dat kwakkelende en trieste weer) =)!!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een fijn nieuw jaar! Ik kijk uit naar meer van je inspirerende blogjes! Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wowwwww wat een heerlijk vrolijk begin van het nieuwe jaar!!!!
    Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. yihaa, wat een leuke give away!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Voor jou ook een gelukkig,gezond en een creatief 2012!

    De ritstasjes zijn prachtig en ik doe hier ook graag voor mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gelukkig nieuwjaar! En wat een mooie tasjes. Ze zijn allemaal even prachtig. Ik doe mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een en al vrolijkheid!!
    Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Joepie, ik doe heel graag mee! Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een flashy kleurtjes...ik doe zeker mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Moah, gij zijt veel te goed... Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gelukkig nieuwjaar! En ik doe graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Flashy!!! Super jaar gewenst! Geniet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Happy New year !! Ik wens jou ook een super tof jaar met een goede gezondheid, veel vriendschap, veel creativiteit en nog zoveel meer. Wat een moooie tasjes, hiervoor waag ik graag een kansje :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Super leuke tasjes! Ik wens je een creatief 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ook voor jou een creatief nieuwjaar gewenst. Natuurlijk waag ik ook een gokje voor de portomonneetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Maar jij bent geweldig! Die tasjes in tafelzeil zijn geweldig. Ik heb hier ook nog héél wat tafelzeil liggen, dus zo'n tas zit er dik in.
    En natuurlijk doe ik ook graag mee, zo'n tasje zou hier goed van pas komen.
    En natuurlijk ook voor jullie een heel gelukkig 2012. Dat het een even creatief jaar mag zijn als het voorgaande, want oh, wat kwam ik hier toch graag lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoeveel verkleinde je het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ik waag graag een kansje.Ze zien er zo vrolijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat prachtig weer, ik doe ook graag mee!! Voor jullie ook een prachtig, gezond en inspirerend 2012 gewenst!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ook ik wens je een fantastisch, gelukkig, Creatief en inspirerend 2012, dat je maar veel mooie dingen mag maken! ik doe ook mee voor een kansje, ik vind ze allesmaal erg leuk, maar de groene rits rechts achter, met rood zeil, die vind ik t leukst :) en nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Helemaal top zeg! En voor jouw en je dierbaren ook het allerbeste voor 2012. En dat ik maar weer veel inspiratie uit je blog mag halen. Dank je daarvoor!
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  55. ik dacht een gat in mijn hand te hebben...blijkt er èèn in mijn portemonnee te zitten, dus ja, ik doe heel graag mee!

    voor jou ook een geweldig 2012!
    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Natuurlijk wil ik graag één van de zes! Eigenlijk zijn wij degenen die moeten bedanken voor al die creatieve inspiratie, in plaats van andersom ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Jaaaa ik doe héél graag mee. Mijn god, wat zien ze er leuk uit!

    Nog de beste wensen voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik doe heel graag mee! En bij deze mijn beste wensen voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik doe natuurlijk ook graag mee!
    Ik wens je nog een heel creatief jaar toe!

    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  60. En ook ik doe graag mee !
    Ik wens je een gelukkig , fijn , creatief 2012 toe.

    Groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. @needle work: ik verkleinde het patroon met 33%

    BeantwoordenVerwijderen
  62. wauw wat ga jij vrolijk het nieuwe jaar in!!! Met het druilerige jaar van vandaag doe ik graag mee voor wat zonneschijn en ik deel hem op mijn blogje ook zodat er veeeeeeel mensen een kansje kunnen wagen!

    En verder wens ik je nog een heel mooi 2012 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik wens jullie een G-jaar:

    'n Gelukkig jaar
    'n Groots jaar
    'n Geweldig jaar
    'n Gezond jaar
    'n Goed jaar
    'n Gigantisch jaar
    ...

    en voor mij zo'n Geweldig ritstasje?

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Maak er een gelukkig, gezond en creatief 2012 van!
    De tasjes vind ik super prachtig en in zo'n vrolijk stofje.
    Ik zou bij deze dus ook heel graag deelnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Leuke tassen! Ik maak zelf ook tassen van dit tafelzeil en het voordeel vindt ik dat het niet zo snel scheurt.
    Ik doe natuurlijk graag mee voor 1 van de leuke beursjes.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een schitterende blog!!! Zoveel mooie dingetjes! Ben jaloers! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Deze wil ik niet missen, ze zien er prachtig uit!!
    Mijn allerbeste wensen voor weeral een creatief nieuwjaar
    Veel liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Alweer zo'n mooie creaties! Ik zou graag meedingen om in het bezit te komen van een echte Elisanna. Altijd weer spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Een heel gelukkig en supercreatief nieuwjaar toegewenst.

    Wat een geweldige tassen en tasjes. Zo lekker vrolijk. Krijg gelijk zijn in de zomer.

    Thanks voor de inspiratie die je elke keer weer brengt.

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  70. ik wil er ook best wel eentje!
    het wordt zeker en vast opnieuw een fijn (blog)jaar! ik blijf hier alvast terugkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Een mooi creatief 2012, vol bewondering en een kleine jaloezie lees ik elke week u blog. Wat zijn ze leuk, (voor in mijn nieuwe tas).
    Wie weet heb ik een geluk.....

    Creatieve groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een fleurige tasjes! daar wil ik ook wel eentje van!
    Ik wens je een jaar met veel Warmte en liefde voor al wie je lief hebt!
    Jij staat alvast in mijn top drie van leuke en mooie blogs dus ik zal hier nog wel vaker passeren!
    creatieve groeten
    Tine van start en stik

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oooh, instant feel good tasjes, daar doe ik ook voor mee :-)

    Een geweldig 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ook voor jou een geweldig 2012 gewenst! En natuurlijk doe ik graag mee voor zo'n leuk ritstasje, ik vind ze heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. allereerst een geweldig 2012 gewenst en natuurlijk doe ik ook graag mee aan deze gve away, ze zijn gewoon te leuk !
    groetjes van Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  76. lieselot huyghe01 januari, 2012

    waw, zooo schoon! ik word er helemaal hebberig van!
    lot

    BeantwoordenVerwijderen
  77. een heel gelukkig nieuwjaar. heb jer de werkbeschrijving van zo'n potomoneetje ergens gevonden op het net? ik weet het graag want ik heb nog wel wat toile over.
    Groeten Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Voor jou ook een wondermooi, inspirerend en creatief 2012!
    En ik waag ook graag mijn kans voor één van je portemonneetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Heerlijk die fleurige kleuren, ideaal om deze natte winter wat op te vrolijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ook voor jou een fantastisch 2012.
    En..... natuurlijk doe ik ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Zo'n leuke tassen!
    Ik doe graag mee voor de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ook ik doe graag mee voor zo'n leuke give-away.

    Maar eerst wens ik jou een heel gelukkig, gezellig en creatief nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een leuk kadootje! Ik doe graag mee. Voor jou zeker ook de beste wensen, een jaar om van te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. wel wel, dat is supertof. Ik doe heel graag mee!
    anne

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Zo fleurig en mooi!
    Maar vooral de beste wensen in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik doe superenthousiast mee voor één van de zes! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een leuk tafelzeil, waar heb je dat gekocht in NL?
    Ik doe ook graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik doe mee: 2012 een jaar vol geluk in het spel en in de liefde !

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Waaauw knap...Zo heb ik graag eentje in mijn collectie!!!
    Grtjs
    Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ook een creatief en mooi jaar voor jou en je gezin!!! Ik doe graag mee voor een vrolijk tasje!
    Vriendelijke groeten, Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wow, dat gaat hier snel! Al bijna 100 reacties op de dag dat je je artikel plaatste. Ik wil ook graag mijn kans wagen. Je weet maar nooit dat ik een give-away win ;-) Het moet eens de eerste keer zijn. Gelukkig nieuwjaar! *Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Amai zo een vrolijke portemonneetjes. Ze zijn geweldig om het jaar mee te starten!! Dus ik doe graag mee en wens je nog een fantastisch 2012. En bedankt voor de inspirerende blog!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik doe erg graag mee, het ziet er te gek uit

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat een prachtige "happy-tasjes", ik word instant blij van die prachtige kleuren ! Ik doe graag mee.
    Een zeer mooi 2012 gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Gelukkig Nieuwjaar iedereen.
    Om het jaar goed te beginnen doe ik zeker mee met deze give-away

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Heel vrolijke tasjes voor de grijze winter op te vrolijken, ik waag graag mijn kans!
    Happy new year trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ja! Ik doe mee... ze zijn heel erg mooi//

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ook een super 2012!! en we doen natuurlijk graag mee aan de give-away!
    Merci voor de inspiratie van 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wauw! Super leuk! Gelukkig nieuwjaar voor iedereen! Ik waag graag mijn kans!

    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wat een mooie beursjes, je wordt er instant vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat een heerlijke vrolijke, frisse kleuren! Ze zijn super leuk en ik maak graag kans! Heb een gezellig, gezond en gelukkig 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Oh, ik doe ook graag mee; misschien heb ik in 2012 eens geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  103. tina teaspoon01 januari, 2012

    Ik wens jou een heel creatief 2012! Uiteraard wil ik héél graag meedoen met de give-away.

    Een fijn nieuw jaar!

    Tina Teaspoon

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ook ik wens jullie heel graag een heel mooi 2012 toe !

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Kusje hier, kusje daar , 'n gelukkig, gezond nieuw jaar ! Strawberry stien

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wauwww weer zoo leuk! doet me er aan denken dat ik ook nog tafelzeil heb liggen, en dat ik ook dringend een give-away moet doen! komt eraan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Eerst en vooral een heel creatief, blogrijk en liefdevol 2012 gewenst!!! En natuurlijk ding ik ook heel graag mee naar één van die schitterende portemonneetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Een energiek en creatief 2012 gewenst! Graag waag ik ook een kansje! :)

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Een super 2012 gewenst! Ik doe graag mee met deze give-away want portemoneetjes zien er tof uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Met zo'n leuke tasjes in zo'n leuke kleuren, kan het jaar enkel maar goed beginnen. Fantastisch 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik ga het er toch ook eens op wagen. Een vrolijk begin van een beloftevol jaar! Geniet van alle dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Mega kleurrijk! Super leuk! De beste wensen voor het nieuwe jaar! En ook ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Een gelukkig, gezond en creatief 2012 toegewenst. Wat een leuke kleurrijk blogbericht om het nieuwe jaar mee te starten. Ik maak graag een kansje op zo'n mooie portemonnee.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. wauw zoveel reacties al! Ik wil toch ook nog graag mijn kansje wagen!!!

    Gelukkig en creatief 2012!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Wauw leuke cadeautjes. Ik doe natuurlijk graag mee.
    Een happy 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Een heel mooi en creatief 2012!!!
    En ik doe heel graag mee, ze zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik waag heel graag mijn kans om dit leuke tasje te winnen, weet al perfect waar ik het voor wil gebruiken.
    Elisanna, nog een creatief 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Leuk begin van het nieuwe jaar! Ik waag dan ook graag een kans!

    grz

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Superleuk, die tasjes! En zo een geldbeugeltje is gewoonweg fantastisch om te winnen!!! Zou ik één van de gelukkigen zijn????
    Nog véél succes met je blog, het is steeds boeiend om even bij jou te komen piepen!!! Jij gaf me de goesting om weer achter de naaimachine te kruipen!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Een creatief 2012 gewenst. Ik doe ook graag mee voor een zakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ik sukkel zelf toch altijd zo met die toile ciree dus ja, ik doe graag mee met de give-away. Prettig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Wat een leuk begin van het jaar: cadeautjes! Alleszins ook van hieruit de bovenste beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. hippe portemonneetjes,
    van een fijne madame met leuke ideetjes..
    Wat maak je weer heel wat mensen tevreetjes!
    Ik doe graag mee,
    want Juffrouw Koekie vindt dit dik oké!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Jouw blog geeft mij iedere keer weer zoveel leuke, nieuwe, creatieve ideeen; helemaal super!
    Wat zou het leuk zijn om zo'n portemoneetje te winnen (duim, duim, duim).
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Super seg! Ik doe ook graag mee.
    Nog de beste wensen voor 2012 trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. count me in...
    En natuurlijk ook een gelukkig, gezond en creatief 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Nou een echte Elisanna willen wij natuurlijk heeeeeel graag winnen! Voor jou en je familie ook alle goeds voor 2012, met veel liefde gezondheid en creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik wil niks winnen maar wens je wel een naaizaam 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. leuk!! eerst en vooral gelukkig nieuwjaar en ik hoop hier terug een leuk jaar vol blogberichten te kunnen volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik waag me de eerste keer aan een give away! Spannend!
    Een gelukkige 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. klaartjeoptroodt@hotmail.com02 januari, 2012

    Ik wil er wel eentje winnen! Een heerlijk 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Voor jou ook de beste wensen!

    Ik doe ook mee :)

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Allereerst de beste wensen voor 2012 !
    Ik doe graag mee voor zo'n leuk tasje

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Gelukkig nieuwjaar! Ook ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Allereerst: Allerbeste creatieve wensen voor 2012.
    Verder: I'm in! Zo in als je maar in kan zijn zelfs.
    Succes met de creatieve projecten voor dit jaar, ik ben al benieuwd naar de resultaten.
    Naai ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Ik doe graag mee! Ze zien er schitterend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wat een kleurrijk begin van het nieuwe jaar. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. altijd leuk zo'n tasje, we doen zeker mee!

    altijd een geweldige blog om te lezen, zoveel inspiratie, dus voor jou ook een geweldig 2012 met veel leuke maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wat een gave tassen! Ga ik echt onthouden! En ook leuke zakjes, ik doe graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Wauw wat een leuke tasjes. Ik doe zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Beste wensen voor 2012! Veel naaiplezier! Ik zal je volgen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Uw tasjes zo schoon!!!
    En geweldig wat jij kan.
    Ik doe graag mee met je give-away maar aangezien ik nooit wat win en dat hier een succes gaat zijn moet ik misschien zelf maar eens aan de slag, duimen dus voor een mooi toile cireeken en dat het dan nog vlot mag gaan ook :0)
    Een spetterend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. 't Zal wel zijn dat ik mijn kans ga wagen... Al de dingen die je maakt zijn steeds een streling voor het oog!
    Ik volg je blog dan ook met veeeel plezier en hoop op een dag ook zo mooie dingen te kunnen maken!
    Beste wensen voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Wat een mooie zakjes ook ik wil graag mijn kansje wagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Al 152 reactie's... en toch laat ik me daardoor niet afschrikken en waag ik ook een kansje.
    Wens je een kleurrijk jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. ze zijn super vrolijk, voor een kleurrijke toets aan 2012! Geniet van 't nieuwe jaar en ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Evi V d Brande02 januari, 2012

    Mooi!!!! Ik doe ook heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Lieve elisanna,

    Voor jou en je gezin een heel mooi, creatief en inspirerend 2012 gewenst!
    En wat een begin van het nieuwe jaar; wow!

    Ik zou heel graag meedoen, maar dan wel voor het gele exemplaar met de groene rits ;) Tja; een specifieke keuze...maar dat komt omdat ik zeker weet dat ik met die kleurencombi een lieve vriendin heel erg blij kan maken :)
    Dus ik waag graag een kansje, als dat op deze manier niet te brutaal is...

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Gelukkig 2012!! En wat een toffe tasjes! Ook ik waag mn kans in de eerste give away van het nieuwe jaar :)...

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Heel erg leuke zakjes, daar wil ik er wel eentje van winnen! Ik wens je een pracht van een jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Voor jou ook een kleurrijk en creatief 2012 toegewenst! En zo'n mooi zakje wil ik wel hebben, dus ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Voor jou en de jouwen ook een goed en gezond 2012! En ik doe natuurlijk graag weer mee aan de give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  153. geweldig mooi! en wat den drukte hier.... wat wil je met zo'n mooie tasjes! Ook voor jou een vrolijk en feestelijk 2012! En natuurlijk hoop ik dit jaar eens iets te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Een heel fijn 2012 gewenst! En bij deze doe ik graag mee aan je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Sinds ons contact over de blog naar aanleiding van de weggeefkoekjes voor de juffen op school volg ik je trouw. Nu wilde ik je een geweldig mooi nieuw jaar wensen en vind daar de prachtige beursjes. Ook als ik er daarvan niet een 'win' wens ik je een geweldig jaar ! @

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ik ben helemaal verliefd op de tassen die je voor kerst hebt gemaakt (dank voor de link naar het patroon) en van die etuitjes van tafelzeil wordt ik altijd zoooo vrolijk, dus ik doe graag mee aan je giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ik wens je veel inspiratie en tijd voor het maken en uitvinden van ontelbare leuke dingen! Laat uw creaties hier maar volgen! Ze zijn een bron van inspiratie voor velen onder ons denk ik! Chapeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Wat zien ze er weer super uit! Altijd weer leuk om op je blog te kijken. Ben altijd nieuwsgierig wat voor kleurrijks er weer op staat. Zelf ook regelmatig aan het freubelen en nog steeds van plan een van je tutorials te gaan maken.
    Dat er maar weer veel creaties in 2012 op je blog mogen verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. allereerst een heel gelukkig 2012 gewenst voor jou en je familie en bedankt voor je inspirerende blog ! met wat geluk komt er zo'n zakje mijn kant uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Ik wens je ook een prachtig en creatief 2012! En moge de mooie naaisels van onder je naaimachine blijven rollen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Schitterend! Wat een leuke cadeautjes!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Ik doe graag mee!
    Veel geluk en mooie stiksels in 2012!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. I'm in! Alle zes even mooi, dus geen voorkeur... Blessed new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Een prettig 2012 toegewenst en de beste wensen!
    En natuurlijk doe ik mee voor de give away! Je zet het jaar mooi in zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  165. beste wensen voor dit komende jaar! En leuk om te beginnen met een give away. ook al ben ik nr 173 toch wil ik een kans wagen, wie weet??
    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Elke keer opnieuw ben ik reuze benieuwd naar een nieuwe post op jou blog! Fantastisch wat er allemaal vanonder jou naaimachine rolt!
    En wat een leuke give a way, je start het jaar kleurrijk! Ik ben fan!
    Groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Hihi, de kansen nemen snel af, ik als nummer 175 doe toch graag mee! de kleur spat hier van het scherm, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Tof! Ik hou van kleur, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Wauw, wat een vrolijkheid, ik doe graag mee.
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Zo fleurig, een mens wordt er blij van! Ik waag ook een kansje :) - groetjes & ook beste wensen voor 2012!
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Eerst en vooral een fijn, gezellig, warm, creatief, boeiend en gezond 2012 gewenst!!
    En wat een vrolijke portemoneetjes, daar wil ik wel graag eens m'n kansje voor wagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Mag ik nr. 180 zijn? :) Alweer geweldige tasjes!
    Voor u en al wie u lief is: een mooi en kleurrijk 2012!!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. en nog een isabel! :)
    een hele mooie stofjes een hele mooie tasjes!
    ik doe ook heel graag mee! een fijn 2012!!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Ik doe ook graag mee :)
    Ook voor jou de allerbeste wensen! Ik ben nog niet zo lang blogs aan het volgen, maar ik kijk er al naar uit, naar de leuke ideetjes die je ons in 2012 gaat brengen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. oow! Leuke kleuren! Ideaal voor tijdens deze donkere herfstdagen.. of is het nu winter.. ik weet het niet goed meer (: Ik doe graag mee!
    Groetjes en een fijn 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  176. leuk leuk! ik wil ook wel zo'n hip ritstasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Mooi, zeeeeer mooi! Hoop dat ik er eentje win :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Wat zijn het weer schatjes! Ik hoop dat ik nu eens win bij jou want wat lever jij knap werk! (en mooie foto's ervan ook:jaloers x 2)
    Groetjes en fijn 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Ook ik wil graag een kans wagen op zo'n leuk tasje. Je wordt er helemaal vrolijk van!
    groetjes, Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Wat een leuke portemoneetjes. Het lijkt me leuk om er één te winnen!
    groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  181. graag voor mij ook een beetje kleur om de zon deze dagen wat bij te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Ik ben hier wel de zoveelste in de rij maar ook ik wil mijn kansje wagen om iets te winnen via deze superleuke Giveaway.

    Ik wil iedereen ook een goede gezondheid en een creatief 2012 toewensen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Wow, zo een leuke tasjes!!
    Uiteraard wil ik zo iets vrolijks winnen!

    Ook voor jullie allemaal een geweldig en creatief 2012!

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Graag doe ik mee, op het laatste nippertje!
    Lieve tasjes:)
    Ik ga nog even snel een linkje zetten hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Wauw! Dat is nog eens een fleurige give-away! En wat een toffe manier om het jaar te beginnen! Ik wens jou en iedereen die je lief is een prachtig 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Allereerst wens ik je en heel gelukkig en super creatief nieuw jaar!! Ik doe graag mee met je Give Away! Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Leutige give away! I'm in! :)

    Enneuh: beste wensen voor 2012 voor iedereen.

    Grtjs!

    L_M

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Als dit geen leuk cadeau zou zijn om het nieuwe jaar zonnig in te zetten! Graag...

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Ik wens je ook een bijzonder mooi, gezond en gezellig 2012! En doe uiteraard graag mee aan je giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  190. nog de beste wensen voor 2012!

    en ik waag ook graag een kansje met deze leuke give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Voor een vrolijk tasje waag ik graag een gokje!!

    BeantwoordenVerwijderen