maandag 12 december 2011

less is more

Voor een jarige vriendin kocht ik op de vorige editie van de winkelstraat leuke vogelkapstokjes.  Zelf vind ik ze prachtig, in al hun eenvoud.  Je kan ze als decoratie ophangen, of daadwerkelijk als kapstok gebruiken.  Bij deze fantastische webwinkel vind je ze.


Om de 'vogeltjes' mooi af te geven, maakte ik een ritstasje met een bijpassende geflockte vogel erop.  Het tasje werd gemaakt volgens deze handleiding, het vogelsjabloon vind je hier.

Een cadeautje volgens het motto 'less is more'.....

27 opmerkingen:

  1. Ik heb die kapstokjes ook.
    Ik vind ze ook prachtig.
    En jouw inpaktruc doet het hem ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, die vogeltjes prijken hier ook aan de wand. Zo mooi dat ze zijn he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! enne hoezo "less"...? :) Ik zou er voor gaan, zo'n cadeau zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw! inderdaad, less is much more!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw super zeg!!!thanx voor de link

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent een krak in verpakken é geloof ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En weeral zo geweldig verpakt ! Heel mooi cadeautje !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die vogeltjes heeft het minimeisje ook op haar kamer! Geweldig! En dan dat tasje super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kapstok! En het tasje past er prima bij!! Hoe bedenk je het toch steeds ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze zijn idd super!! en je inpak is super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij hebben de kapstokjes ook, in Jannes kamer.
    En ik ga mij hier ook eens aan wat verpakkingsmateriaal zetten. Altijd leuk he.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die kapstokjes heb ik ook (zitten in "mijn nieuwe huis"doos)
    Super mooi dat tasje erbij!
    (die heb ik dan weer niet hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weeral helemaal af! Zoals wij jou kennen! Heel knap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kocht ze op de handmade-in-Belgium kerstbeurs in Hasselt een tijdje geleden. Zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai dat is er weer boenk op! Die verpakking maakt het helemaal af. Geweldig gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. maar zeg! Ik zou al helemaal blij zijn met één van beiden. Wat een prachtig cadeautje alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik heb die ook, ma dan de bruine stok en gele vogel :) De vent is en kanarieliefhebber :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wij ook net van dit weekend, gekregen voor julia haar verjaardag, in het groen! wat heb jij dat weer mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi,

    Ik vind jouw blog tof en hierbij geef ik je een Award! Proficiat!
    http://madeby-manon.blogspot.com/2011/12/ik-heb-een-award-gehad-van-janny.html

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jijzou het perfecte cadeautjesboek kunnen samenstellen. Het vogeltje staat hier ook op het lijstje, prachtige dingen hebben ze, joepie en het is weer cadeautjestijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je weet je cadeautjes altijd zo mooi te verpakken. Waar haal je de inspiratie en de tijd toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooh, wat zou ik graag zo een prachtig mooi verpakt kadootje krijgen... ;-) Ongelofelijk waar je het allemaal van blijft halen! En die kapstokjes staan ook op het lijstje van de kids voor wanneer we de kamers gaan inrichten volgend jaar. Schoontjes hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. tina teaspoon14 december, 2011

    Heb dezelfde vogeltjes, maar ik kreeg ze niet in dat schitterend zakje... Jammer.
    De vogeltjes hangen aan ons witgebeitste tuinhuis. Eigenlijk lauter ter decoratie (en af en toe, héél af en toe doen ze dienst als 'ik ben bezig in den hof, heb te warm en zwier mijn trui over een vogelke'.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi alweer! Ik vind de 'verpakking' nog het mooist :-)

    BeantwoordenVerwijderen