maandag 21 november 2011

uitslag give away

Wat een overrompeling, 262 lieve reacties (waarvan enkele via mail en facebook) op het give away berichtje.  Maar ik heb er spijtig genoeg maar twee, van die ritstasjes met knoopjes....

Random.org gaf me volgende twee nummers: 83 en 191

Clutch 2 is voor Naadjes en draadjes (reactie 83)
zij schreef: Ja, ik wil! Heb geen voorkeur!

Clutch 1 is voor Elinemien (reactie 191)
zij schreef: Joepiii ik doe graag mee! reken er maar op!
Ze zijn geweldig mooi! en als ik niet win, mag je ook steeds een patroontje op je blog zetten! ;)
veel liefs eline
ik vind de witte bloemetjes op het rode heel mooi! zoen x

Dames, sturen jullie mij je adres door, dan gaan de tasjes op de post!

Ik kreeg via mail veel reacties van mensen die vroegen naar het patroontje van de clutch.
Het patroon, dat zelfgetekend is, is ondertussen mooi op papier gezet en ingescand.  Ik maak er nog een kleine handleiding bij...nog even geduld en het patroon zal op de blog staan, en dan kan iedereen zelf aan de slag!

37 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaars! En een uitleg: jippie! Wat lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnaars!

    Super dat je voor ons ook een tutorial gaat plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk al uit naar de handleiding. Een prachtig kadootje voor onder de kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk uit naar de tutorial. Ik dacht ook meteen aan kerst :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepiii! ik had zo 'n voorgevoel! ik wist het gewoon! Dankjewel!!
    en nog meer dankje wel voor het patroon, want ik ga hier wel wat mensen gelukkig mee maken! Kerst komt er nl aan!
    Liefs Elinemien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja lap, 't is te hopen dat dat geen voorbode is voor de rest van de dag ;-). Proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat er een handleiding van komt! Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waauw, ik hoop dat dat wel een voorbode is voor de rest van de dag! Ik stuur je straks een mailtje. Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat aan de winnaars, en leuk dat je de handleiding wil posten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh, een tutorial in aantocht, dat vind ik ect verwennerij! Yay!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. van harte dames!
    Wat een mooi cadeau!
    Ben benieuwd naar het patroon. toch niet te moeilijk? haha!
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn, die tutorial, bedankt voor de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou dames van harte hoor en wat een boel reacties zeg, maar ja ze zijn ook echt heel erg schattig ook hoor! Jij bedankt voor de verloting ervan hé en we wachten geduldig(ahum) af naar de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd dames en jij ook Sofie met zoveel reacties!
    En zelf aan de slag gaan is natuurlijk ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh, we kijken er al naar uit, naar dat patroontje ! Joepie !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Winnaars gefeliciteerd!!
    EN ik kijk uit naar het patroontje dan ga ik zelf lekker aan de slag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan bijna niet wachten op het patroontje, het komt meteen op nummer 1 van m'n to da lijst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat Dames! En ik ben al weer zeer blij met een patroontje bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat aan de winnaars!
    En eigenlijk zijn wij ook allemaal een beetje winnaar, met het patroontje dat eraan komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OOOOOOOh jammer! Maar toch proficait aan de winnaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super van je dat je het patroon en handleiding wil delen een beetje een troostprijs voor de 'verliezers':).
    Dit krijgt zeker prioriteit op mijn to do lijstje, dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat aan the ladies!!!!
    Patroontje lijkt me tof, nu nog een slachtoffer vinden om er voor mij zo eentje te maken LOL
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super voor de winnaars! VAn hart gefeliciteerd!
    En ook ik kijk uit naar de handleiding! Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat aan de winnaars!
    Bedankt om het patroon met ons te willen delen, kijk er al naar uit :-)
    Nu nog stofkes vinden die even leuk zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat aan de winnaars! En ook ik ben blij met het patroontje dat eraan zit te komen! Leuk, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het knoopsgatperspectief22 november, 2011

    Ah,zelf getekend? Ik dacht dat je ook het patroon van Elisabeth Hartman van Oh Fransson gebruikte. Het lijkt er in ieder geval volledig op.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. @het knoopsgatperspectief: die blog ken ik niet. Ik ga er straks eens op rondkijken... En tja, een clutch is een clutch hè, die kunnen nogal op elkaar lijken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Sofie!!!

    Ik zag zonet bij Emma en Mona de tutorial voor de clutch in haar blogrol, maar op jouw blogje vind ik deze niet terug...
    Hopelijk komt hij er toch nog terug op!

    Groetjes Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @soraya: de tutorial heeft nog niet op de blog gestaan. Ik ben eraan bezig, en heb per ongeluk op de knop 'bericht publiceren' gedrukt, terwijl het bericht nog lang niet klaar is (en ondertussen heb ik het dus terug verwijderd, maar om de een of andere reden blijft dat wel nog staan op de blogrol). Het echte bericht komt er dus nog aan, je hebt nog niets gemist!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat aan de beide winnaars. Ik kijk reeds uit naar de patroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. joepie, niet gewonnen maar wel een patroontje onderweg!!!

    BeantwoordenVerwijderen