maandag 14 november 2011

een clutch om weg te geven * give away *

Een hele tijd geleden maakte ik deze clutch al eens, voor juf Katrien.  Het was toen mijn bedoeling om er zo voor het einde van het schooljaar voor elke juf ééntje te maken, dus begon ik alvast de lapjes te knippen.  Die lapjes bleven liggen en toen na een maand ook echt het einde van het schooljaar in zicht was, scheen de zon overvloedig en besloot ik mijn plan te veranderen en de juffen te voorzien van een nieuw zonnebrilzakje

Toen ik een tijdje geleden mijn naaispullen opruimde, kwam ik de voorgeknipte lapjes terug tegen.  En met van die stukken zijn we niks, dus ... ineenstikken maar.  Eén van de drie is ondertussen al richting schoonmoeder, vergezeld van een bloemenbroche.


En omdat ik zelf al meer dan genoeg ritstasjes heb, geef ik de andere twee ook weg.  Wilt u graag zo'n clutch, als cadeautje voor uzelf?  Laat dan een reactie achter en schrijf welke clutch uw voorkeur heeft.  Doe dit voor het einde van de week, volgende week maandag (21 november) gaan ze de deur uit.

258 opmerkingen:

  1. WOW, die met die petit pan in bruin, nummer 2 dus, die zou ik echt wel heel erg graag winnen! Ik vind alles wat jij maakt altijd zo prachtig en vooral zo netjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga voor de petit pan. Dat is iets wat ik gebruik, graag heb, maar zelf niet graag maak, ritszakjes! Mijn redding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, zie, voor zo'n mooi werkstuk waag ik graag mij kans. Als ik win, dan graag de Fleurs des Iles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh dat stofje van petit pan zag ik vorige week in brussel, ik was er helemaal weg van maar heb het niet gekocht! stom, stom.... zou super zijn om nu clutch nummer 2 te winnen, dan kan ik er toch elke dag naar kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh!! Ze zijn er leuk! Ik zou graag voor nummer twee gaan en ga nu stiekem veel duimen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gemaakt weer! Ik waag graag een kansje voor clutch nr 2. Zo'n leuk stofje, die ga ik graag gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een prachtige clutches,in schoon stofjes. Ik sta met rood, zegt ons papa, dus ik ga voor 1,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow, wat ziet dit er geweldig uit ! Ik waag graag een kansje hoor. Mijn voorkeur gaat uit naar nr. 1 met die gezellige rode bloempjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh, wat zijn ze weer mooi! Als beginnend naaister kijk ik dagelijks met bewondering (en oké ook een beetje met afgunst) naar jouw creaties. Wat moet ik nog veel leren! Mag ik meedingen naar creatie nummer 1?

    Groetjes, Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh zo mooi! zo moeilijk om te kiezen ... doe maar nummertje 1 als ik zou winnen ... en dan ga ik nu wat beginnen duimen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk zeg, wat een schattige stofjes. Ik zou graag voor nr. 1 gaan.
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een geweldig leuke tasjes heb je weer gemaakt! Mijn voorkeur gaat uit naar nr. 1. Oh, als ik die toch eens zou winnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zien er super leuk uit! En die knopen erop maken het helemaal af. Nummer twee is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh hier wil ik mijn kansje ook wel wagen...
    Ik vind ze eigenlijk allebei wel mooi... maar als ik dan toch een keuze moet maken dan ga ik voor nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tof zeg! Ik wil mijn kans wel wagen voor Clutch nummer 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Net op tijd gezienvoor ik vakantie vertrek (zonder laptop en zonder naaimachine, helaas). Ze zijn allebei supermooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar nr. 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super schoon & heel knap met die knopkes! we wagen graag een kanske, onze voorkeur gaat uit naar de petit pan, maar met nr 1 zijn we ook heel content ;-) vele groetjes,mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hier ook is nr.2 de grote favoriet! Even mooi als altijd he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooie tasjes! En hier is er nog veel plaats voor een tasje, dus ik doe graag mee. Moeilijk te kiezen welke ik het leukst vind, maar als het moet kies ik nr 1

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, wat zijn ze leuk en mooi gemaakt met die piping! Ik wil wel een kansje wagen voor Petit Pan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OOOOOHHHHHH I'm in love.... in love with nr 2, net zoals de meerderheid hier! Hopelijk mogen we nr 2 hier verwelkomen in ons huisgezin om onze liefde te kunnen uiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn prachtig, ik hang toch vaak met mijn mond open voor het scherm op dit blog - zelfs de man moet dan meekijken naar al dat schoons. Ik doe graag mee, maar kan haast niet kiezen... Ik ga voor nr. 2 !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supermooi!!! Ik doe dan ook heel graag mee! Nummertje twee is mijn favoriet, maar met nummertje 1 zou ik ook heel content zijn! 't Maakt dus niet echt uit! Winnen is sowieso al heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH supermooi! Ik heb alleen de tasjes gezien en dan het woord give away zien staan! de tekst moet ik nog eens lezen als ik hier gedaan heb met mij op te geven als kandidaat adoptie-ouder voor het petit-pantasje! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. iedereen zal voor nummertje 2 gaan, maar ik moet toegeven: het is ook mijn favoriet, maar ik vind de eerste ook een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nr 2 springt er voor mij uit! Dus ja, ik waag ook graag mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een droppies ijn het eg echt heel schattig en degene die je al weggegeven heb is ook al zo lief, echt leuke stofjes hoor. Ik zou heel graag voor de eerste gaan al zijn ze beide super! Maar ja rood/wit/blauw is bij mij favo dus vandaar voor de rood/witte!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik denk dat mijn meisje nummer 2 geweldig geet vinden :0)
    (Dat gaat hier volgens mij zéér druk worden :0), geniet ervan)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nummer 2 is prachtig, maar nummer 1 is ook geweldig. Ik doe mee voor beiden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jippie! Ik doe ook graag mee voor nummer 2. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo

    Ze zijn absoluut allebei prachtig. Als ik moet kiezen, zou ik voor 2 gaan om dan 5 minuten later te denken: 'Zou ik toch niet voor 1 gaan?' Op het einde van de rit zou ik ze allebei kopen en dan eventueel eentje aan iemand cadeau doen :-)
    Soit, ik moet kiezen, dus ga ik voooooor... 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo mooi! Je hebt nooit te veel tasjes in huis dus ik doe mee, voor nummer 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. SUPER,Clutchke 1 vind ik héél mooi!
    Zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik doe heel graag mee voor nummer 2!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi tasjes! En zulke mooie combinaties die jij altijd maakt, je hebt er echt wel oog voor zeg. Ik waag graag mijn kans voor nummer 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Och een echte Elisanna kunnen winnen? Ik doe graag mee! Ik vind ze beide echt prachtig, maar ik -hartje- rood/wit, dus ga ik voor nummer 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Helemaal Elisanna! Mooi!
    Ik doe graag mee voor clutch 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. oooh mooi, zo eentje zou ik wel graag winnen! Welk maakt me niet uit hoor, ze zijn beiden echt heel leuk! Greetz

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Waaw, echt een mooi tasje, hier moogt ge echt van een kadootje voor uzelf spreken! Ik doe graag mee voor nummer 2 *

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ze zijn alletwee zo mooi! Dat is toch zo'n schoon modelleke van tas.
    Dus ik waag ook mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow! Prachtig! Ik doe heel graag mee voor nummer 2 (al vind ik nummer 1 ook super mooi!)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow! allebei zo mooi!!
    Kiezen is moeilijk, maar ik zou graag meeloten voor nummer 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel mooi clutch modelleke! Ik vind nummer twee het leukst...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Die zijn echt prachtig gemaakt!! Zou ik zeer graag winnen :-) en dan ga ik mijn kans wagen voor nummertje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zo leuk! En wat moeilijk om te kiezen... Ik denk dat ik voor nr 1 ga!
    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een fijne give away! Ik vind ze allebei prachtig ! Ik zie dat nr 2 al veel gekozen is dus om mijn kansen te verhogen kies ik dan nr 1(oei staat dit heel hebberig?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik vind ze allebei zo mooi!

    Ik hoop dat deze reactie geen twee keer op je pagina komt te staan - had rare problemen met mijn internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. superleuk! ik doe graag mee en waag een gokje op de bruine bloemetjesclutch!

    groetjes kloddertjeroze

    BeantwoordenVerwijderen
  49. O waw! Ik kan voorlopig enkel ritszakjes in minipennenzakformaat maken, en dat nummertje 2 heeft echt zo'n mooi stofje! Ik wil heel, heel, heel graag meedoen! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat prachtig! ik doe heel graag mee voor nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een mooie tasjes! Ik wil meedoen voor nummer 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Nummertje 1 vind ik de leukste en zou ongelooflijk goed van pas komen. Ik heb er nu eentje in vilt en die laat OVERAL pluisjes achter, ondertussen ook in de rits zelf, dus dat wordt steeds moeilijker om open te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een mooie tasjes! Ik doe zeker mee, als het kan waag ik mijn kans voor beide want ze zijn allebei even mooi. Maar als ik écht écht moet kiezen, dan ga ik voor nummer 1.
    En dan ga ik nu een linkje plaatsen op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat leuk dat je zoveel weggeeft. Ik doe graag mee, de keuze laat ik aan jou over.

    lieve groet van
    Lappendijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Waw, zo mooi! En zo'n leuke give away :-). Ik ding graag mee voor nummertje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Natuurlijk wagen wij een kans, wie zegt daar nee op?? Als het lot me mee zit, dan graag nr'tje 2, maar 1 is ook erg mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Heerlijk zou het zijn om een van jou prachtige naaisels in huis te hebben!
    Nummer twee heeft is mijn favoriet.
    fijne dag.
    x
    else

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik ga ook eens een kans wagen. Ik vind ze heel erg mooi. De vorm, de kleuren.
    Ik ga voor 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wow, hiervoor ding ik zeer graag mee! En als ik geluk heb, graag nummer 1 dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wauw wat een prachtige tasjes! Ik ga voor nr. 2. Ik heb dit weekend namelijk een bruin met witte jurk gekocht en dit tasje zou er perfect bij passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. nummer 1 vind ik het mooiste, aangezien rood mijn favoriete kleur is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wauw wat veel reacties al! Ik doe graag mee voor nummer 2! Ze zien er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Whooow mooi mooi! Ik ga voor nummer 1! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi!!

    Al heel veel reacties maar waag mijn kansje!! Echt super mooi weer! graag ding ik mee voor nr2!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een schattige tasjes! Ik doe graag mee voor nummer 1.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh, nummer een heeft mijn hart gestolen! Als ik win, graag nummer 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Super gewoon! Ik waag m'n kans voor nr. 2!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Zo leuk met die stoffen knoopjes erop... Ik ga voor nummertje 2 (zoals de meesten hier blijkbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. De baby op mn schoot lonkt heeeeel hard naar tasje nummer 2, en gelijk heeft hij want tis gewoonweg pràchtig!! waarom ik dit tasje zo graag wil? omdat ik als kersverse mama ook wel eens een cadeau puur voor mezelf verdien? zo voor al mijn slapeloze nachten zo???
    Lieve groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Nummer 2 is mooi! En degene die je schoonmoeder nu heeft ook trouwens. Leuk model, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Super! Ik vind ze allebei heel leuk maar ik ga voor nr. 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Rood en zwart zijn mijn favoriete kleuren. Ik wil dus heel graag de mooie nummer 1 winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Je hebt weer iets prachtigs gemaakt en ik doe graag mee met jouw give way! Ik ga dan voor de mooie nummer 2.
    groetjes, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ze zijn allebei prachtig! Maar als ik er echt eentje moet kiezen, ga ik voor nr 1...

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ze zien er super uit!! Ik doe graag mee voor nummer 1
    Groeten
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Zo mooi, ik zou wel nummer 2 willen

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ooh ja, graag ! De rode versie is prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik doe mee en hopelijk win ik eens want deze give away is prachtig ik ga voor nr 1! Ben zot van roze bloempjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Oooh prachtig, ik doe graag mee voor nr 2 *duim*

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Oh weeral zo een prachtige creatie van jou.
    Ik doe heel graag mee voor nummer 1.

    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wauw! Weeral een give-away! En wat voor eentje! Ik waag graag mijn kans voor nummer 1. En hopelijk heb ik deze keer wat meer geluk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Vind de rode geweldig! Zou geweldig staan bij mijn nieuwe jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ook ik ding heel graag mee naar zo'n mooi ritstasje! Het liefst van al voor nr. 2 omdat ik dat zo'n geweldig mooi stofje vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Supermooi, ik doe graag mee voor nummer één.

    Groetjes,

    een trouwe lezer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat leuk om die clutchtjes zomaar weg te geven! Ze zijn weer zeer mooi die tasjes van jou. Dus zou het wel gek zijn om mijn kans niet te wagen. En nu kiezen ... nr 2?

    Groetjes Mira

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ikkannikiesni! Maar ga toch voor nummer 1. Zoiets schoons krijgt zelfs een plekje op m'n blog, ook al verklein ik hierdoor mijn eigen kansen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Super, ik doe graag mee voor nummer 1!!!! Zo mooi !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Mooie tasjes! Ik waag zeker mijn kans, voor nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat mooi gemaakt Ik doe graag mee voor nr 2. Zo'n leuk stofje als ik hem win gaat ie mee voor pakjes avond

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wauw Supermooi ik wou dat ik al zo creatief was en al die dingen zelf maakte. Maar nu kan ik dat gewoon gaan proberen met jou handleiding en patroon. Ik vind de rode de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Geweldig mooi, mag ik meedoen voor nummer 2?
    Groet Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Mooi, mooi, mooi!!! Echt leuk. En nummertje 2 is ook mijn favorietje. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ze zien er heel mooi uit! Ik ga voor nummer 2, je weet nooit dat ik het win... De tasjes zijn zeer mooi gemaakt, maar ook mooi gefotografeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. wauw! heeel mooi! Ik waag graag mn kans voor nr 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. {couleur couleur}14 november, 2011

    Alledrie superstylishe ritstasjes, de petit pan-versie vind ik het leukst! Ik kijk alvast uit naar de handleiding, thx!! Zou je ook even willen uitleggen hoe je dat doet om die knoopjes te stofferen?

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik doe graag mee, voor mijn klasnummer van vroeger, nummerke 1.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oh, wauw, prachtig zeg! Ik doe graag mee voor nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. oohhh mooi,super,mijn voorkeur blijft hetzelfde want als je iets krijgt mag je niet te kieskeurig zijn, zou een gat in de lucht springen, denk ik...
    zou graag je mooie creatie eens namaken,maar wel te moeilijk denk ik, dus als je een voorbeeldje hebt zal het toch gemakkelijker zijn, hintje....
    voor de rest een dikke proficiat met je blog, ga er bijna dagelijks op kijken
    nog veel naaiplezier
    gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  99. prachtig, en daar kom ik dus niet toe hé, ritstasjes maken! Ik doe mee voor 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. zo mooi, ik doe meer voor nummer 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Mooi, en zo netjes ook dat lukt mij nooit om het zo netjes te krijgen maar dat zal dan wel ervaring zijn. Ik vind nummer 2 het mooiste maar nummer 1 is natuurlijk ook altijd welkom.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wat een mooie zakjes! Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1. Ik ben nog maar net met naailes begonnen, maar het kriebelt echt enorm als ik al jouw mooie maaksels zie! Ik kijk al uit naar de handleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. zou goed uitkomen, mijn oude begint tekenen van verval te tonen. Ik vind nr 2 superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. mooi, mooi, mooi, en als ik dan toch moet kiezen, graag nummer 1

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wie wil er nu zo geen give away...
    Kan echt geen keuze maken, ze zijn alle 2 even mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. ik wil anders wel nummer twee winnen. Met zo'n lief stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  107. ik zou zeggen nummer 1 maar eigenlijk maakt het mij echt niet uit want ik vind ze allebei mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Prachtig!

    Ik waag graag een kansje voor nr. 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Die zijn leuk! Ik waag mijn kans voor nr 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Oh waaw, ik vind ze beide super, maar rood is mijn kleur dus ga ik voor 1. En mocht het niet lukken, dan zou die handleiding héél goed van pas komen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Aha, dat petit pan zakske! Dat past perfect bij mijn petit pan rokske! En 21 november, dat wordt gewoon mijn geluksdag, ik voel dat nu al! Zoveel spannende dingen al die dag, dat dit gewoon niet mis kan gaan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Tof! Ik doe graag mee voor nummer 1. Ik heb zin in iets roods.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Heel mooi afgewerkt, twee pareltjes! ik ga voor de petit-pan versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wauw! Wat een reactie al! euh...maak ik misschien nog een kansje....ze zijn ook zo mooi!

    Ik wil graag voor nummer één gaan.
    Toppie! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. wow, hoeveel reacties zijn dat al? en toch waag ook ik mijn kans, ze zijn echt mooi...graag nr twee als ik mag kiezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. aaah, ik doe mee! Petit Pan graag! ze zijn ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Mijn allereerste mee-ding-poging voor een weggeefactie voor het mooie nummertje 2 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Een zakje van Elisanna in mijn handtas. Amai, als dat zou kunnen. En dan het liefst in mijn lievelingskleur rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ze zijn alle2 supermooi,ik waag mijn kans voor nr 1 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Oooh wat een leuke zakjes :D ik doe mee voor nummer 1 !
    ze zien er echt zo leuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Knap ! Ik doe meer voor nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Oh wat een gave tasjes! Ik vind het stofje van nummer 2 helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ik vond die eerste groene versie echt prachtig! Deze zijn ook stuk voor stuk mooi! Het stofje van nummer twee heb ik zelf. Ik doe dus graag mee voor nummer één! Bedankt voor deze leuke kans... Met zoveel deelnemers is de kans wel klein om te winnen maar je weet maar nooit!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik ben fan van nummertje 2, maar nummertje 1 is ook heel leuk, als ik maar bij de gelukkigen ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  125. lientjepralientje14 november, 2011

    echt mooi, die stofkes samen met het zwarte stuk met die knopkes erop, het gekleurde biezeke in dezelfde kleur als de rits, zééééér mooie combinaties!
    beide versies zijn welkom want ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ze zijn PRACHTIG, duw wij willen ook graag een kansje wagen.... voor tasje 2 graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Oh ja, zo geweldig! Dat is nu eens iets dat ik goed zou kunnen gebruiken zie. Maar het maken voor mezelf komt er maar niet van, dus ik waag graag mijn kansje hier, en hoop.
    Mijn voorkeur? fleurs des îles♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  128. oh, wat een leuke give-away!
    Ik ben helemaal gek van de rode bloemetjes (nummer 1) en doe dus heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Oooo super mooi! Ik waag mijn kans ga voor nummer 2! Ben wel vanaf maandag een weekje in het buitenland.

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Tja, en ik kan weer niet kiezen.. ik vind ze allebei superleuk! Mooi gedaan zeg. Is er ook een patroon in te zien voor de verliezers?
    ;-)
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  131. heel leuk gedaan, die ritsstasjes! ik ga voor nummertje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. clutchkes om U tegen te zeggen, mooi!
    ik doe graag mee voor nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Wauw supermooi, ik waag ook een kansje voor nummertje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Ik wil graag mijn kans wagen voor nummer 1, de rode bloemetjes zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Oh zo mooi! Ik zou zo graag nummer 1 winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  136. We zullen het nog eens proberen :-) Ik ga voor het mooie petit-pan exemplaar, werkelijk prachtig zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. ik kan - zoals altijd - niet kiezen ...
    Doe ze dan maar alle twee !( zo doe ik dat in de winkel vaak ;) )
    Nee : kies jij maar, ik doe wel graag mee want ze zien er prachtig uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Oh, die zijn allebei zó leuk!! Hm, moeilijk moeilijk, maar ik zou nr 1 graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wow,zo leuk!
    Ik ga voor nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Heel mooi. Als ik win, geef ik de voorkeur aan het bruine exemplaar.

    groetjes,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Hey, wat een leuke clutch!!!Vooral nummertje 2. Die zou ik graag winnen. Ik ben volop bezig om voor iedereen van de familie een ritszakje te maken voor de feesten, maar voor mezelf is er geen tijd over om eentje te maken....
    Ik hoop dus echt dat ik voor 1 keertje kan winnen...
    Juf Nyny

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Nummer 2, zonder twijfel !! En ik heb nog noooooooit wat gewonnen, dus ik hou al mijn ledematen gekruist! Prachtig gemaakt trouwens!
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Prachtig zijn ze, ik zie mezelf al helemaal met nr 2 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  144. tof tof tof! 'k ga voor nummer 2! Petit Pan stofkes blijven mijn lievelings-stofkes! Grts, Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Ik heb je blog nog maar pas ontdekt, en heb me hier al serieus vergaapt aan je geweldige creaties. Ik blijf je zeker volgen. Voor mij nummer 2, graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Mooie tasjes, Ik doe graag mee voor No.1. I will cross my fingers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik wil heel graag een echte Elisanna :-) Ik vind ze allebei zo mooi! Maar ik doe mee voor nummer 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Ik ga ook voor nummer twee omdat ik het iets meer winters vind

    BeantwoordenVerwijderen
  149. OOOh heel mooi en heeel fijn dat ze zijn blijven liggen zodat wij nu een kans krijgen! Ik vind nr 2 supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Ik waag graag mijn kans! Heb geen voorkeur, dus kies maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Slechts 159 gegadigden voor mij, dus ik ga voor nummertje 2 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Wat een leuke give-away, raak er de clutch van kwijt... ik doe graag mee, ik vind ze beiden mooi maar de voorkeur gaat uit naar 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  153. super mooi doe ook graag mee voor nummer 1 hopelijk win ik eens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Ik volg je blog al een tijdje en je hebt me weer helemaal enthousiast gekregen om te gaan naaien, Thx! Ik doe ook graag mee met deze give away want ze zijn prachtig!! Ik vind nr. 1 het mooist.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ik doe weer mee! Hoe kan ik deze give away nou weerstaan? Ik ben komende woensdag jarig dus wat zou dat nou een mooi verjaardagscadeau zijn!

    Ik doe mee voor clutch 1

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Waauw, allebei weer even mooi! Ik doe graag mee en kies nummer 1. En nu maar duimen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Onmogelijke keuze! Maar ik beproef mijn geluk graag op clutch no. 1
    Leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Ooh hiervoor doe ik ook super graag mee! Maar ik kan helaas niet kiezen. Ze zijn beide zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Elisanna, ik vind nr 1 prachtig. Ik maakte in dezelfde stof een rokje voor de oudste dochter, maar waagde me nog nooit aan een ritstasje. Je maakt prachtige dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. geweldig! weeral! je bent een krak!
    graag nr 2 voor mij! of toch maar 1? of toch 2?
    Allebei superschoon gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Oh, ik wil ook wel meedoen. Maar er zijn er hier al heel veel voor mij! Nummer 1 vind ik de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Ben juist begonnen met zelf dingen te naaien en vind hier super veel inspiratie. Clutch no 2 vind ik het leukst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  163. En nu doe ik efkes mijn dochters na: Ikke! Ikke! Ikke! Ikke! Ikke!
    Ik heb iets met rood, dat is nu echt echt mijn kleur; En ik heb géén zonnebril zakske voor mijn rode zonnebril; En ik heb rood haar. En rode wangen. En verborgen rode tenen :) (ik kan nog weml even doorgaan :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Ik doe ook graag mee, en ik doe graag mee voot tasje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Ooo, nummer 2! Zeker weten! Met mijn lievelingsstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Wat een overrompeling, maar wat wil je met zo'n toffe tasjes!!! Ik doe heel graag mee voor nummertje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Nummer 1 vind ik super! En als ik niet win, dan ben ik wel geinteresseerd in de tutorial. www.homemadebyliesbet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Ik vind ze allebei heel mooi. Ik heb de stofjes thuis ook liggen, maar als ik toch mag kiezen, dan kies ik graag voor nummer 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. amai!! supermooi!!
    Ik zag gisteren het bloemenstofje op petit bazaar, maar heb er me toch niet aan gewaagd!! Dus dat wil ik wel graag winnen!! Ik ga dus voor nummer een!!
    bedankt alvast voor de leuke give-away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Oooh, ze zijn allebei zo mooi! Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar nummer 2...

    BeantwoordenVerwijderen
  171. oooh ik waag ook graag mijn kans!! Nummer twee is zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Ik ben normaal niet zo rechts, maar vandaag wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Ja lap nummer 183 in rij, das nu ook weer niet zo moeilijk met van die super grave clutchkes. Toch waag ik heel graag mijn kans. Ga ik dan voor nummer 1of toch maar modelletje 2?? Help ze zij alle twee zo schoon.
    Pfff...ippe tippe torreke...als ik win doe dan maar nummertje 2 graag.
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Heerlijk, die petit pan! Enneuh... als ik 'em zou winnen, gebruik ik deze als tasje op mijn trouw binnen enkele weken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Alhoewel... die rode past eigenlijk ook wel perfect bij mijn kleed! Ik ga voor gelijk welke, als dat binnen de spelregels past...

    BeantwoordenVerwijderen
  176. wat mooi! de tweede heeft mijn voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  177. die bruine met roze bloemetjes, daar heb ik een korte broek van gemaakt. Wat zou het leuk zijn om zo een bijpassend ritstasje daarbij te kunnen gebruiken..

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Jeetje, al bijna 200 reacties!! Ik wil ook wel graag een kansje wagen, nr. 1 vind ik erg leuk!! Ik zal je in het lijstje van give-aways vermelden op m'n blog.

    Liefs,
    Hanneke(maakt)

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Wo super! Na lang overleg met mezelf heb ik besloten dat ik nummer 1 nog nét iets leuker vind dan nummer 2. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. leuk leuk en mooi mooi! Nummer 2 is prachtig in de herfst, graag doe ik dus mee voor nummer twee. En dat rijmt, dit kan niet mislopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Je maakt het ons wel moeilijk om te kiezen, want het zijn 2 prachtige stofjes en ook zo'n prachtige tasje.
    Maar uiteindelijk ga ik toch voor tasje nummer 1 :)
    Let's hope :D

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Ik vind ze allebei super mooi!
    Als ik moet kiezen kies ik voor 1!

    groetjes,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Joepiii ik doe graag mee! reken er maar op!
    Ze zijn geweldig mooi! en als ik niet win, mag je ook steeds een patroontje op je blog zetten! ;)

    veel liefs eline

    ik vind de witte bloemetjes op het rode heel mooi! zoen x

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Oh wat zijn ze weer gaaf. Maar ik vind dat jij altijd van die leuke dingen maakt, en zo lekker vrolijk.

    Ik vind ze beiden leuk, maar als ik moest kiezen, dan zou ik voor 1 gaan.

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Heel mooi! Daar word ik vrolijk van, dus wil ik zeker meedoen!!
    :-)

    Kiezen lukt me niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Prachtig! Ik doe graag mee voor nummertje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Ik vind nummer 1 erg leuk. Altijd handig toch, zo'n tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Ik vind nummer 2 de tofste! En die voor je schoonmoeder is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  189. jeuj, superleuk! Doe mij maar nummer twee met dat mooie gele biesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Ik vind ze alle2 super, met een lichte voorkeur voor nr 1! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Ik vind ze allebei prachtig, ik doe ook graag een poging voor deze give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Tsjonge jonge, ik dacht ik doe mee want ik wil heel graag een echte 'Elisanna'. Maar zoveel deelnemers zeg... uw pen gaat leeggeschreven zijn.
    Tenzij random.org beslist, dan ga ik met plezier voor nummertje 1.

    BeantwoordenVerwijderen