woensdag 5 oktober 2011

* uitslag give away *

Overdonderd was ik, van het aantal lieve reacties op mijn 'verjaardagsblogje'.
Hartverwarmend was het, om al die reacties te lezen en herlezen.

272 leuke reacties (op de blog, facebook en email), allemaal heel erg bedankt daarvoor!
272 mensen die ik heel graag gelukkig zou maken met het give away pakketje...

Random.org bepaalde twee willekeurige winnaars van de give-away, nr. 253 en 44.

Reactie 253 is van mijnmamaheetzoet, zij schreef:

Heel leuk hé zo'n feestje met alles erop en eraan. Zondag heb ik ook een feestje georganiseerd. Een bob de bouwerfeestje. Hopelijk win ik eindelijk eens een give- away. Want dit pakketje is echt wel superleuk.

Reactie 44 is van Aline, zij schreef:

Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst! Zo herkenbaar, dat tussen 20 en 25 - weer een jaar 23 zei ik op mijn werk (=37). Leverde nog aardig wat verwarring op :) Wat een prachtige weggeefpakketjes heb je samengesteld, heel mooi! Dus ik wil wel een kansje wagen.

Dames, mailen jullie mij jullie adres door, dan stuur ik de pakjes op....  Veel plezier ermee!

16 opmerkingen:

  1. Leuk voor de winnaars!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de dames zijn een stel bofkonten! Jij hartstikke bedankt voor de verloting hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja laps he, ik was te laat……….. De leukste give-away van het jaar losweg gemist………… Volgende keer beter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De max! Ik heb gewonnen. Ik voel mij inderdaad een bofkont.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waauw, proficiat aan de winnaars!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjapoo voor de gelukkige dames! Geniet van jullie prachtige kadootjes :-)

    Voor al de rest (inclusief ikke) volgende keer beter dus ;-)

    Anja
    http://sterretje-sam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames, geniet van jullie kadootjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oe, die gaan blij zijn! ik kijk al uit naar een volgende give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ...zie ik toch ineens mijn naam staan! Wat een leuke verrassing, supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey S. Ik heb een vraagje.. waar heb je het tafelzeil met appeltjes gevonden? Merci!!! Ik zou er graag twee krukjes mee overtrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @vero: de appeltjes heb ik in Nijmegen gekocht, in de winkel Tiger.DK , het is een tafelkleed dat ik zelf verknipt heb, dus het was niet aan de meter te koop. Als je kijkt op het pinterest bord van Oon http://pinterest.com/pin/195612194/ , dan zie je er daar ook één bij 'for the home', blijkt dat ze ook een gelijkaardig tafelkleed verkopen ergens in gent.

    BeantwoordenVerwijderen