dinsdag 27 september 2011

jarig zijn en cadeautjes *give away*

Vandaag ben ik jarig.  De verjaardagen van de kinderen worden hier altijd met veel toeters en bellen gevierd.  En dit jaar had ik daar zelf ook eens zin in.  Ook voor mij toeters en bellen....
Dus maakte ik een vlaggenlijn voor mezelf, die nu de keuken siert en daarna verhuist naar mijn naaikamer.

Cakejes werden gebakken, en opgeborgen in een nieuw lunchzakje (om dan straks na school mee te nemen op picknick met de kindjes).


Op vraag van de kindjes werd er ook nog een chocoladetaart gemaakt (de favoriet van het huis) en zette er maar liefst 37 kaarsen op.  Ja, ja, u leest het goed, ik ben al 'ver' voorbij de 30.  En toch voel ik me nog steeds ergens zweven tussen de 20 à 25 jaar... met vaak een vleugje speelsheid van een zevenjarige. 

En omdat het vandaag hier feest is, laat ik jullie even meevieren. 
Ik maakte twee identieke cadeautjes klaar
een katoenen zakje met daarin:
- een stuk appeltjes tafelzeil van 100 x 70 cm 
- een stuk rood met witte stipjes tafelzeil van 45 x 60 cm
- een lap gele bloemenstof van 50 x 70 cm
- een lap rode vogeltjesstof van 100 x 70 cm
- een geel bloemenknoopje
- een wenskaart van papiermier


Wil je graag zo'n pakje?
Laat dan een reactie achter onder dit bericht. 
Meedoen kan tot en met 4 oktober....

260 opmerkingen:

  1. Gefeliciteeeeeeeerd! Wat heb je jezelf goed verwend met leuke spulletjes en wat lief dat je een verloting doet!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En héél gelukkige verjaardag! Ik denk dat ik me ook voor eeuwig 25 zal voelen...en ik vind dat niet eens zo erg!
    'k Zou zo een pakje wel willen om leuke kleedjes mee te maken voor de 3 dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!! Jee dit is wel een hele gave give away! I'm in !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Ik word al jaren 28 en voel me echt geen dag ouder. Ik wil dat ook wel winnen. Zal er vast iets leuks mee maken. Moet nodig weer aan de naai!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg! Wat een MOOIE cadeautjes. Ik doe zeker mee.
    Waar heb je het appelstjes tafelzeil gehaald trouwens? Het is prachtig!

    En natuurlijk een gelukkige verjaardag! Geniet van je dag. maar zo te horen komt dat helemaal in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sofie,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Met zo'n mooie slinger en de cakejes en taart voel je je vast helemaal jarig :)
    Graag zou ik ook kans maken op een van de pakketjes, wat een leuk idee!
    Een heel fijne en zonnige dag toegewenst!
    Groeten,
    Caroline (van de mails ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd! Heerlijk dat je voor je eigen verjaardag ook wat moois hebt gemaakt! Veel plezier vandaag!
    Enne.... ik doe graag mee aan je give away!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat! Ik neem er een voorbeeld aan en vier mijn volgende verjaardag ook met toeters en bellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hip hip hoera! Wat leuk, jij verjaart en deelt pakjes uit, eigenlijk zou het omgekeerd moeten zijn. Maar oh, wat ben ik enorme fan van dat appeltjestafelzeil.... Fingers crossed dat ik jou cadeautje mag ontvangen. En voor de rest, laat u ook maar nekeer verwennen hè vandaag! En 37? Dat had ik niet gedacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wauwie! Je hebt er echt zin in!
    Ik stuur je wat graag een stuk chocoladetaart van onze bakker op in ruil voor dit pakket. :-)
    Hoera voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hip hip hoera! Elke jarige verdient toeters en bellen, ook ééntje van 37! Kadootjes uitdelen op je verjaardag hoort dan weer niet. Maar ik doe toch heel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hiep Hiep Hoeraaa voor jou! Ik wil graag deelnemen aan je give away

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkige verjaardag! Het weer werkt alvast mee. Geniet ervan. Ik doe graag mee, want die stofjes zijn echt wel super.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een heerlijke vlaggenlijn :-) Groot gelijk dat je vandaag ook voor jezelf toeters en bellen hebt geregeld :-) Enneh.... ik doe graag mee met de give-away! Wat super dat je dat ook nog doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele gelukkige verjaardag!
    En ik doe graag mee want waw wat een kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd! Geniet van je dag! Ik probeer alvast ook eens voor de give away. De vogeltjes zijn super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een geweldig leuke en mooie dingen maak jij toch keer op keer weer.
    Ik doe graag mee met je give away....

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd! Ik ben ook bijna 37!
    Fijne dag vandaag, en ik doe graag mee met je verloting.

    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hip hip hoera! Gelukkige verjaardag!!
    Ik doe graag mee met je give away want de stofjes zien er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een dikke proficiat met je verjaardag.
    Super mooie vlaggetjes en lunchtas ! Wat ben ik toch een beetje jaloers. Dus doe ik maar een poging voor de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte proficiat met je verjaardag en je bent immers maar zo oud als je je voelt...
    Supermooie dingen heb je daar weer gemaakt, vooral die vlaggenlijn voor jezelf vind ikwel grappig. Maak er nog een mooie dag van en geniet van de picknick, 't is er het weer voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel veel wensen voor de jarige, maak er een fijne dag van.
    Ik doe ook graag mee met je give away...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. xxx, dikke proficiat met je verjaardag, maak er een heel fijne dag van. Maar met zo'n schitterende vlaggenlijn en bijhorende attributen gaat dat wel lukken denk ik!
    en amai, die give-away is de moeite, ik doe dus heeeeeel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele fijne verjaardag gewenst ! Je hebt een leuke blog om te volgen. Ik ben ook bijna jarig en wil mezelf ook wel eens in de toeters zetten. Ik ding dus mee voor het fijne pakje !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Eerst en vooral HAPPY BIRTHDAY !!!!!!!!!!!!
    Ik word over 2 maanden 41... maar voel me soms ook nog 25... dus je bent maar zo oud als je jezelf voelt...
    En uiteraard doe ik ook mee aan de give away !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw, happy birthday!
    zo is verjaren plots weer fijn (zegt iemand die de 37 al een tijdje geleden zag passeren)
    geniet ervan! en wat maak jij altijd prachtige spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hiep hiep hoeraaaaaaaa! 27 septembers zijn volgens mij altijd mooie dagen... zoals vandaag. Veel geniet en plezier met je vlaggetjes, cakejes, picnic, supermooie tas en alle toeters en bellen! Ondertussen doe ik graag mee met je give-away. Zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gelukkige verjaardag!!! Hehe wij schelen precies 10jaar (ik werd er 27 op 2sept!), gisteren was het onze huwelijksverjaardag en 4okt wordt mijn jongste dochter 1jaar!

    Dus ik doe zeker mee!

    Ik toonde mijn moeder jouw blog (en zij kan naaien - heeft opleiding gevolgd - toen ze 18was - héél lang geleden ;-))en zij vond ook SUPER mooi wat jij allemaal maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. HIEPHIEPHOERA HIEPHIEPHOERA
    GELUKKIGE VERJAARDAG! Ook als je 37 wordt dan mag je nog feest vieren!
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik zei het al op facebook, maar ook hier een gelukkige verjaardag gewenst! En omdat mijn dag zo rottig is begonnen, wil ik zeker een kansje maken om te winnen, wie weet keert mijn geluk wel ;-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat! Ik was vorige week ook jarig, maar ik hoop dat jouw verjaardag beter verloopt dan die van mij. Ik eindigde namelijk in het ziekenhuis met een cervicale hernia...
    En met die give-away, daar weet ik wel weg mee ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gelukkige verjaardag!!! En voel je nog maar lang jong, met een vleugje speelsheid. Meisjes blijven meisjes :-) Zo leuk dat je je geluk ook deelt met twee van ons.
    Geniet van deze prachtige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteeeeerd!!
    En ik doe graag mee voor zo'n super leuk zakje-met-inhoud :-)
    Hele fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd!! Wat een vrolijkheid, zo mooi allemaal. Ik doe heeeeeeeeel graag mee! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Proficiat. Enne; ik wil nog wel even terug naar 37. Ik heb er al twee jaar een 4 voor. Ik wens je een fijne dag en doe graag mee voor je mooie zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte gefeliciteerd! Mooie vlagetjes, ik ga vanavond aan de slag, want ben donderdag jarig. Graag doe ik mee voor één van de leuke kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gelukkige verjaardag!
    Wat een fijne dingen heb je gemaakt!
    En ik doe graag mee voor zo'n tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteeeerd!! Een hele fijne dag vandaag gewenst!
    Ik volg al een tijdje je blog. Iedere keer is het weer een verrassing wat je weer gemaakt heb. Ik geniet van al je berichten!

    Ohja en ik wil ook heeeeel graag mee doen voor je mooie give-away!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Maar zeg, wat een weelde! Alleen al voor dat appeltafelzeil zou ik een moord doen, maar dat weet je wel :) Het is een prachtig pakket, maar zouden wij jou eigenlijk niet moeten overstelpen met cadeautjes? Jij bent tenslotte degene voor wie wij heel hard 'hiep, hiep, hoera!' moeten roepen.
    Gefeliciteerd met je verjaardag, meisje :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Die appel toile ciree, waauw!! Heel fijne verjaardag, geniet van je dagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. van harte proficiat met je verjaardag! Grappig dat ij je ook ergens voelt zweven tussen de 20 en 25 jaar. Dat heb ik nou ook! Ik vergis me zelfs regelmatig als mensen me vragen: hoe oud ben je?:-)
    Je hebt een mooi stofje gebruikt voor je slinger, super!
    Ik doe graag mee je Give Away!!
    Fijne feestdag!
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd! En ik doe graag mee, wat een leuk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Van harte gefeliciteerd!!!! Wat een lief lunchzakje! Stofje ook leuk wat je hebt gebruikt. En wat een toffe give away! Ik ben nu al verliefd op die appeltjes dus doe ik mee! Zal een linkje op m'n blog zetten en dan maar heel hard duimen....

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst! Zo herkenbaar, dat tussen 20 en 25 - weer een jaar 23 zei ik op mijn werk (=37). Leverde nog aardig wat verwarring op :)
    Wat een prachtige weggeefpakketjes heb je samengesteld, heel mooi! Dus ik wil wel een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd. Maak er een heerlijke dag van! Hier is de chocoladetaart ook zwaar favoriet. Ik giet er altijd nog een laagje over van gesmolten chocolade. En leuk die kaarsjes, ik maar er binnenkort ook bijna zoveel opzetten (twee meer eigenlijk).
    Enne, ik doe graag mee. Wat een fijne give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat maak je een mooie spullen! En wat een mooie give away, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Grappig , mijn man verjaart ook vandaag en wordt 38 jaar .Op 3 oktober verjaar ik zelf en wordt al 39, dus moest ik winnen zou het een geweldig verjaardagskadootje zijn.
    Superleuk zakje en geweldige stofjes!!!
    Geniet alvast van jou verjaardag...!!!

    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd, ook ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hip hip hoera! *psst, psst, oooohhh (= vuurwerk ;-))* Gelukkige verjaardag! Geniet er vandaag van! En ook al heb ik het gevoel dat ik jou een cadeautje zou moeten geven, toch doe ik graag mee met je give away...

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Proficiat en geniet van je eigen verwennerijen! Mijn verjaardag komt er ook weer aan, dus doe ik graag mee. Wat een geweldig pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gelukkig verjaardag! Toeters en bellen voor jezelf, wat een goed plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Van harte proficiat met je verjaardag ! En zo'n traktatie ... wauw ! Ik doe dan ook graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Proficiat nog met je verjaardag.
    Dat pakketje ziet er superleuk uit, ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gelukkige verjaardag ! Ik wens je veel plezier vandaag. Ik duim ondertussen om het cadeautje in mijn brievenbus te vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  55. van harte gefeliciteerd! Wat heb je jezelf leuk verwend!
    het lijkt me geweldig om zo een mooi pakje van jou te ontvangen..
    Dus ik doe graag mee en ga heel hard duimen en hopen..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd met je verjaardag! dan hoor je cadeautjes te krijgen hoor! Amai wat een geweldige Give Away. Ik waag een kansje...
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoe jong je ook wordt, verjaren is altijd leuk! :-) Super dat je dit wil delen met ons ... Ik doe graag mee voor zo'n leuk pakket. Ik hoop dat ik binnenkort de eigenaar ben van dat appeltjestafelzeil, dat is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Supergefeliciteerd! 'n heel gelukkige verjaardag! Ik doe graag mee en begin alvast te duimen :-). Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Gefeliciteerd, en fijn dat je jezelf zo verwent met leuke spulletjes. Mijn dochtertje wordt overmorgen 12j, zou ik haar iets moois kunnen maken met jouw give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Heel erg gefeliciteerd met deze mooie dag. Als het telkens zo mooi weer is op je verjaardag, mag je meer verjaren. En als je elke keer zo'n leuke cadeautjes hebt, dan liefst elke dag ;-)
    Ik zou wat graag zo'n leuk pakketje ontvangen als tractatie voor mezelf in drukke weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Van harte gefeliciteerd met je 37e verjaardag! Ik vind het nog erg jong hoor ;-)
    Je hebt jezelf al erg verwend met al dat leuks en al dat lekkers.
    Natuurlijk doe ik graag mee met de give away.
    Een fijne dag en veel plezier van de picknick.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oooooooooo, ik doe niet vaak mee aan give-aways, maar deze is echt waw, waw, waw! Alvast een toffe verjaardag gewenst, exact 1 maand en 1 dag na de mijne =)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Gefeliciteerd!! Grappig, ik voel me ook nooit "boven de 30" maar ik ben 't wel! Maar ja, wat een leuke pakketjes, ik doe graag mee!!
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Fijne verjaardag gewenst! geniet van de prachtige nazomer!
    Binnen enkele dagen ben ik ook jarig, ik doe dus heel graag mee voor de give-away! Zo'n mooie pakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hieperdepiep hoera!! wat heb jij altijd leuke ideeën. een dikke proficiat met je verjaardag en geniet van de taart. ik hoop dat ik straks van je cadeautje mag genieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Geniet ervan vandaag! En als jij cadeautjes wil uitdelen, wil ik zeker mijn kans wagen om een cadeautje in ontvangst te nemen. (daarnet te snel op 'plaatsen' gedrukt')

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik wens je een stralende verjaardag toe!!
    Prachtig wat je weggeeft, ik doe dan ook heel graag mee.
    Geniet nog van jouw dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Gefeliciteerd met je verjaardag! Trakteren kun je als de beste zeg. Wat een gave giveaway. En óf ik die graag zou winnen! Zeker weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Eerst en vooral een dikke proficiat met je verjaardag!!!!

    En ook niet onbelangrijk... Ik doe HEEL graag mee aan de give-away!!!!

    Groetjes Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Proficiat zeg! En nog zo vrijgevend op uw eigen verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hiep hiep hoera. Wij "volwassenen" hebben ook nog graag toeters en bellen voor onze verjaardag. Alhoewel we meestal zelf voor onze toeters en bellen moeten zorgen.
    Ik ga voor de 1ste keer ook eens een kansje wagen voor de give-away. Ik kan niet weerstaan aan die stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. man, man, man, dat is hier de omgekeerde wereld. Jij deelt uit in plaats van te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ah, Gefeliciteerd! Ik ding graag mee voor zo'n geweldig pakketje. Geniet van 'jouw' dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Gelukkige verjaardag!
    Ik doe graag mee met de leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Een héle luide hiep. En of ik graag mee wil doen, dat is een retorische vraag zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  76. van harte proficiat!! Heel leuke en inspirerende blog trouwens,
    Ik doe graag mee aan de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hieperdepiep HOERA!! Gelukkige verjaardag!!
    Genieten en laten verwennen is de boodschap...
    Maar ik laat me ook graag verwennen, daarom doe ik graag mee voor deze mooie give away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Een dikke proficiat! Je bent maar zo 'oud' als je je voelt hè.
    Ik doe ook graag mee met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Happy Birthday! En het lijkt wel sinterklaas! Uitdelen op je eigen verjaardag!
    Ik ben helemaal verliefd op de pakketjes dus doe heel graag mee! Begin vast te duimen dat er straks misschien een feestje op de deurmat ligt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. O wauw, maar DAT is een leuk cadeautje!! Ik doe erg graag mee zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. O zeer schoon en zeer genereus!Daar doe ik graag aan mee.
    En natuurlijk ook zeer gefeliciteerd met uwe verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hip hip hoera! wat een fijne pakjes dat je weggeeft, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Een dikke proficiat! Ik doe heeeeeeel graag mee voor deze fijne pakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Langs deze weg ook nog eens een hip hip hoera!!! Leuk dat je cadeautjes weg geeft op je eigen verjaardag en ik wil dus zeker graag een kansje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hieper de piep hoera!!!
    Natuurlijk doe ik ook graag mee met de give away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een fantastische give-away!!! Ik doe zeeeeer graag mee!! :-)
    Een gelukkige verjaardag trouwens! En de leeftijd doet er niet toe, het is hoeveel je je voelt dat belangrijk is!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Eerst en vooral een dikke proficiat!! Groot gelijk dat je je verjaardag met veel toeters en bellen viert!
    Het ziet er hier weer allemaal om ter mooist en om ter perfectst afgewerkt uit zeg!
    En wat een super give away!!! Ik waag graag mijn kans (en zet een linkje op mijn blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Profciat!
    alleen al om die rode stof met vogeltjes doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Gelukkige verjaardag!
    En wat een heerlijke give-away! I'm in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat goed dat je jezelf in het zonnetje zet met zulke mooie spullen/baksels! Van harte gefeliciteerd en ik doe heel graag mee met deze give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Een hele gelukkige verjaardag!
    En ook ik vind het een superleuke give-away en doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Van harte gefeliciteerd, meid! Hele gezellige verjaardag, je hebt jezelf alvast lekker verwend met zo'n prachtige slinger en mooie tas!! Ik doe graag mee voor je geweldige pakketje, gewoon te leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    supermooie dingen die je weggeeft. Ik meld me dan ook graag aan.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  94. van harte gefeliciteerd met je verjaardag! hieperdepiep hoera!


    ik doe graag mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Zo'n schoon cadeautje uitdelen op zo'ne schone dag!
    Geniet van je verjaardag, van zonnetje, van de kids en blijf vooral zo creatief bezig!

    Hip HIp HIP HOERA!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Van harte gefeliciteerd. Hopelijk viert de zon mee! En deze give-away is zeker aan mij besteed, I'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Een gelukkige verjaardag! Dat je je nog maar vele jaren tussen de 20 en 25 mag voelen zweven. Zelf noem ik mezelf forever 29 ;)

    Wat een prachtige traktatie geef je weg. Ik maak er graag kans op!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Gefeliciteerd! Geniet van je verjaardag. Ik denk trouwens dat ik ben blijven steken op zestien jaar. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Van harte gefeliciteerd! En wat een leuke give away
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Gelukkige verjaardag!
    Ik kijk altijd met veel bewondering naar de dingen die je maakt.
    Ze zijn altijd zo mooi en proper afgewerkt.
    Ik zou maar al te graag zo een werkje in eigen handen hebben, en die inhoud is natuurlijk ook mooi meegenomen!

    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Gefeliciteerd met je verjaardag! Naar jou voorbeeld ga ik mezelf binnen enkele weken ook eens verwennen...
    't is een prachtig lunch tasje... En een pick Nick, wat een leuk idee met dit heerlijk nazomerweer... Moet ik er misschien ook weer ergens tussen plannen deze week...
    Ik doe bij deze ook graag mee met je give away...
    Ziet er een leuk pakketje uit!
    Groetjes en geniet nog van het heerlijke weer

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Van harte en ook ik wil nog graag mijn kansje wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Van harte gefeliciteerd. Wat heb je een stralende dag vandaag! Dat is altijd fijn als je nog wil picknicken.
    De felicitatie wilde ik natuurlijk toch al doen. Maar als er met dit berichtje dan ook meteen een kans is op een prachtig pakketje, dan is dat helemaal leuk : )

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Dikke proficiat, amai al 104 reacties, toch ga ik ook mijn kans beproeven. Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Drie dikke kussen vliegen jouw kant uit .... 37 lentes... in de fleur van je leven :)

    En uiteraard wil ik ook meedingen naar jouw leuke give-away!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Gefeliciteerd! En ik doe heel graag mee met je give away! Ik houd er overigens zelf ook 1. ga maar eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. gefeliciteerd! Bijna en dan ben ik ook 37.
    Mooie lapjes om iets mooi mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wat een mooie stofjes!!! hier doe ik graag aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Hiep hiep hoera!
    Gelukkige verjaardag!
    (Overmorgen is het mijn beurt...)
    En bedankt voor de kans op die mooie lapjes en dat leuke tasje. (En nu maar hopen dat ik er eentje win...)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Gelukkige verjaardag! En zo'n mooie spulletjes wil ik ook wel winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Gefeliciteerd met je verjaardag! Je maakte weer prachtige dingen! Geniet vandaag van jouw dag!
    Enne... wij doen heel graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Gelukkige verjaardag!

    Ik doe heel graag mee en beloof bij deze plechtig dat ik een rokje/tas/... maak voor mijn eigenste jarige mama (ook vandaag, maar een iets ronder getal dan jouw prille 37 :-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Van harte gefeliciteerd!!!! hoera! hoera!
    en ook ik doe graag mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. hieperdepiep hoera...
    Ik doe graag mee voor al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Een dikke proficiat met je 37ste verjaardag! En al die kaarsjes op die chocoladetaart .... geweldig!! Geniet nog van deze mooie dag! En met veel plezier willen ook wij meedoen met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. GELUKKIGE VERJAARDAG!!! En natuurlijk wil ik ook zo een mooi pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. ohhhh prachtige traktaties!! ik doe graag mee, en wat zou ik graag winnen! Een dikke proficiat met je 37 ste verjaardag! Liefs Elinemien

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Zo'n leuke kleuren en motieven! Ik ga ook mijn kansje wagen. Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Dat tafelzeil lijkt me geschikter voor een lunchzakje dan hetgeen ik gebruikte. Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ja zeg, al 120 die me voorgingen. Heb vandaag nog tegen een collega over jouw stofjes gestoefd. Zo mooi, waar vindt ze die toch altijd? En zie nu, wij kunnen die gewoon winnen!
    Prachtige dag voor een picknick met cupcakes! Eva bakte er gisteren nog voor haar groep van de KSJ. Ze is deze week met haar ban op leefweek en wou hen allemaal verwennen omdat zij vrijaf had.

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Waaaw zeg, wat een prachtige cadeautjes geef jij weg. Een hele dikke proficiat met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En natuurlijk wil ik graag een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Hele gelukkige verjaardag, hopelijk ben je lekker verwend met leuke cadeautjes, maar vooral veel liefde :)
    Ik waag graag ook m'n kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  124. een heel heel heel gelukkige verjaardag toegewenst en wat een SUPER kado!!!!!!!!!! ik doe zeker mee!
    gr
    lot

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Jaaaaaaaaaaaaaa, ik wil mme vieren met je verjaardag! zeker als er zulke leuke cadeautjes te winnen vallen! wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. proficiat, je taart ziet er héérlijk uit! ( ik ben verslaafd aan chocolade) toffe give-away ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Van Harte Gefeliciteerd! Ik word ook al jaren 28 net als Inge ;-) Hele toffe Give Away ook en al zoveel reacties! Ik sluit me graag aan in de rij.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Jjaaaa, wauw ik doe mee! Wat een superprijs... proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Wat heb je een leuk lunchtasje genaaid!!

    Ik doe graag mee met de give away, vooral het appeltjeszeil vind ik geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. proficiat met je verjaardag!! en nog veel crea en andere kriebels gewenst dit jaar!!
    En aangezien ik weer een blog heb, doe ik graag mee :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Hartelijk gefeliciteerd! en tuurlijk willen we graag zo'n pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Een hele gelukkige verjaardag!!! Het is zo eens iets anders, cadeautjes uitdelen op je verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Hiep hiep hoera! Een erg gelukkige verjaardag gewenst!
    Wat een leuk lunchzakje. Dat blinkt. Ook nog waterdicht dus?

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Je bent maar zo jong als je je voelt ;)
    Gelukkige verjaardag!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee met je give-away! Zo'n leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. hieperdepiep hoeraaaaaaaa! Van harte met je verjaardag en wat een leuke spullen heb je gemaakt! En ja wil graag een gokje wgen, maar ja er zijn nog zoveel wachtende voor me hihi, duimen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Hipperdepiep Hoeraaaaa!!! Ook ik denk nog steeds dat ik 25 ben (yeah right) maar zolang je dat denkt zit je snor
    En count me in voor die superdeluxe give-away
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  138. ja lap zeg, er is er eentje jarig hiphoi! En ja lap seg, ze krijgt geen cadeautjes maar geeft er weg. Nog meer hiphoi! En tot slot hoop ik dat ik win (of 't is van lap zeg...)

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Een hele dikke proficiat met je verjaardag!
    Ik ben er ook zo eentje dat blijft denken dat ze 25 is en die speelsheid gaat er ook niet uit... maar dat is toch heerlijk hé. Ik ben trouwens altijd verontwaardigd als iemand mevrouw tegen me zegt :-))
    Enne, ik doe heel graag mee voor de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Allereerst natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ook ik doe graag mee aan je give away

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Hiep Hiep Hoera voor je verjaardag!
    Ik doe graag mee met deze leuke give-away, en nu hoop ik dat ik win :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Happy birthday !!

    Ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Gelukkige verjaardag!
    Natuurlijk doen we graag mee met zo'n leuke give-away. Het zou de zon hier nog wat langer in huis houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ten eerste GEFELICITEERD met je verjaardag!!! En ik doe heel graag mee voor deze give away, hij is echt superleuk!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  145. DIkke proficiat ! Mooie zelfcadeautjes, je hebt groot gelijk om jezelf in de bloemetjes en in het licht te zetten. Gezond verstand.

    Ook de give-away ziet er super uit, dus ik doe graag mee. Naai beginner, maar met twee enthousiaste kinderen die die stofjes zeker zien zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Gefeliciteerd!
    Ben dol op appeltje, dus waag een gokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Je bent zo jong als je je zelf voelt, dus een happy .. birthday! Het ziet er weer allemaal super uit. En ik ben helemaal weg van dat bloemenstofje, echt een schoontje.
    En ik wil je ook helpen je lijstje wat langer te maken om heel misschien toch wel eens in de prijzen te vallen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Van harte proficiat met je verjaardag!!!
    Je mag van mij nog meer verjaren, want je give-away is echt kei-leuk! Dus ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Dat ziet er een heerlijk en vrolijk feest uit! Hopelijk heeft je gezin je evenveel verwend als je ons gaat verwennen, 't zijn prachtige pakjes!

    Ik zit intussen ook al even op tram drie en herken die jeugdige vlinders. Ik denk dan... nooit te oud voor een polka dotje ;-)
    Nog een fijne verjaardag/week!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Gefeliciteerd met je verjaardag! En ik kan me heel goed voorstellen dat je eens een keer een echt feestje op je verjaardag wil! Geniet van.
    150 zijn er al voor mee ... Maar deze Give-Away kan ik niet links laten liggen! Wat een leuke Give-Away!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Van harte gefeliciteerd met uwe verjaardag. Mijn collega werd vandaag 30 en zij verjaarde met gewone papieren vlaggetjes op kantoor. Ik moet zeggen dat ik uw bloemen vlaggetjes een stuk feestelijker vind. En zo'n lunchboxtas lijkt mij ook heerlijk, dus bij deze doe ik graag mee voor de give-away. Verjaarsgroet van Lynn...

    BeantwoordenVerwijderen
  152. wohow!! Wat een mooie prijs zeg! En dat voor JOUW verjaardag! Dat jij maar snel héél oud mag worden dan ;-) Neen, sorry, geniet maar heel hard van deze verjaardag en dat het een fijn levensjaar mag worden! Hipperdepip!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Wowww wat een leuk pakket zeg!!! Ik doe dus hééél erg graag mee!
    Je hebt gelijk dat je jezelf eens extra in de watten legt. Je hebt dat dubbel en dik verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Gelukkige verjaardag!!! En jarige mama's verdienen inderdaad toeters en bellen en vlaggen!
    Ik doe ook graag mee voor zo'n leuk pakje!
    Groeten,
    Leentje

    BeantwoordenVerwijderen
  155. WOW wat hebben er al veel mensen gereageerd!
    Allereerst natuurlijk van harte proficiat met je verjaardag, dat er nog maar vele creatieve jaren zullen volgen!!! Ik doe natuurlijk graag mee met deze supervrolijke giveaway, ideeen te over hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Feliz cumpleaños
    Happy Birthday
    Gelukkig verjaardag

    Geniet met de familie, veel plezier vandaag en morgen en overmorgen ;) ik vind het een superleuke give-away en doe dus heel graag mee!

    XXX
    Marisol

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Wat een superleuke pakjes geef je weg! Lijkt me heerlijk om er zo eentje thuis te vinden!

    Alvast een hele gelukkige verjaardag gewenst! Dat het een fijn nieuw jaar mag worden, met vele leuke gezinsmomenten, en vele leuke naaisels!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Hieperdepiep, hoera!
    Gelukkige verjaardag, en een mooie give-away. Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Ik waag ook graag mijn kans!! Zo'n super give-away zeg. Ik plaats een link op mijn blogje.
    Enne... een heel gelukkige verjaardag hoor. Je hebt gelijk dat je je eigen verjaardag ook met toeters en bellen viert!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Van Harte Gefeliciteerd met je 37ste verjaardag van een anders heel 'stille' meelezer! Ik heb bewondering voor al die leuke ideetjes die je steeds weer maakt van altijd weer verrassende stofjes en 'plasticjes'.
    Lieve groet, Aal

    BeantwoordenVerwijderen
  161. gefeliciteerd met je verjaardag, 37 is een mooie leeftijd hoor ;-)
    en... wat een superleuke verloting, da tmoet wel de mooiste in blogland zijn momenteel want dat appelzeil, die vogelstof, dat tasje....WAUW. Ik waag graag een kansje.
    maar voor nu... een superfijne dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Een superdikke proficiat!
    Dat van leeftijd hebben en andere leeftijd voelen begrijp ik helemaal. ik ben zelf al verder dan jouw 37, maar ik ben dikwijls verbaasd als iemand me met 'mevrouw' aanspreekt. Hè, ik, ik ben toch nog een meisje?!
    Ach, laten we maar genieten van ons jonge gevoel, de tijd vliegt toch al zo vlug.
    En dat cadeautje wil ik best wel winnen; het ziet er zo mooi uit en de stofjes zullen hier ook hun weg naar de naaimachine vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  163. 37, een prille dertiger noemen we dat hier!
    Geniet van je verjaardag.
    Ik doe ook graag mee met de give-away!

    Veel plezier.
    veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Hoera! Gefeliciflapstaart!
    En ondanks het feit dat er al 167(!!!) mensen meedoen waag ik ook graag mijn kansje!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. wat mooi, ik doe graag mee!!!! Hele leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Zo mooi! Ik wil supergraag meedoen!
    Hopelijk komt er iets uit de bus.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Er is er één jarig hoera, hoera. Dat kun je wel zien dat ben jij! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. HieperdepiephieperdepiepHOERA! (En ik doe ook heel graag mee met de give-away!)

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Dikke kus gij jonge mooie dame! En nu wil ik een cadeau winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. hiep hiep hoera!!! wat fijn dat je cadeautjes uitdeelt! ik waag dan ook heel graag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Van harte gefeliciteerd!
    En dat kadooke zie ik ook wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Oh wauw! Hip Hip Hoera! Fijne verjaardag gewenst! Met dit heerlijke weer kan dat moeilijk mislukken! Prachtige give-away ook! ik doe graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Gefeliciteerd met je verjaardag! En ook al wordt je 7, 37 of 107, slingers horen erbij! En helemaal als het slingers zijn die er zo uit zien! Geweldig! En wat een leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. waw zeg! tof als der zoveel volk wil meefeesten hé!!! En wat een geweldig weer heb je om te feesten ... ach, dat verzacht die 7 achter die 3 een beetje hé ;o)
    ik feest graag mee en ik trommel nog wat volk op om ook mee te feesten, goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Wauw, gelukkige verjaardag! En zo genereus, zeg! Ik waag graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Pieh Pieh Rahoe!!!
    Binnenkort word ik er 40 en neem alvast graag een give-away-kadoke in ontvangst ;-)
    Geniet nog van jouw feestdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Proficiat ! Da's zeker nog jong genoeg om minstens nog een heel aantal jaren die vrolijke vlaggenlijn uit te hangen en à volonté lekkere zelfgebakken taart te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Gefeliciteerd! En je bent zo oud zoals je je voelt toch! Wat 'n gezellige vlaggetjes.
    En je give away is super! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Hieperdepiep hoera! Je hebt jezelf al verwend met prachtige dingen! Die vlaggenlijn is zó mooi! En dan nog zoveel moois weg te geven. Ik doe graag mee. In ruil: 3 virtuele kussen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  180. een heel gelukkige verjaardag !
    en wat een mooie lmunchzak heb je gemaakt!
    uiteraard doe ik graag mee, dat ziet er een plezantr pakje uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  181. oh, als je zo vrijgevig bent, count me in
    van harte piep hiep JEUJJJJJJJJJ!

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Voor de kans op zo'n mooi pakje stuur ik je graag een felicitatie! Mèt drie "Mestreechter Steerkes"!

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Gelukkige verjaardag! En groot gelijk dat je voor jezelf ook een feestje organiseert. Ik ben er zeker van dat de kinderen dat schitterend vinden. Geniet nog maar lekker na.

    http://sterretje-sam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Van harte gefeliciteerd! En ja, wie wil nou niet mee dien aan deze super give-away?! Ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  185. op de valreep..gefeliciteerd met je verjaardag!

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Ok, een dagje te laat, maar niet minder gemeend: PROFICIAT met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Stel je even voor dat het gisteren is, dan kan ik nu zeggen: "van harte gefelicteerd met je verjaardag!"

    En wat een fijne taart: supersimpel, maar superfeestelijk met al die kaarsjes. Hopelijk komt je wens uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Beter te laat dan niet, hé: dikke proficiat!! En hopelijk mag jij mij binnenkort feliciteren met mijn gewonnen cadeau ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Allereerst van harte gefeliciteerd! En natuurlijk doe ik graag mee aan je Give Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Toch nog een dikke proficiat en voor zo'n fantastisch zakje met inhoud, waag ik ook mijn kans

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Ola, dat was lang scrollen, zo helemaal naar beneden!
    Ik heb gisteren nog gezegd dat ik geen nieuwe stofjes meer zou kopen, maar winnen, dat is weer iets anders he :-)

    Nog een heel gelukkige verjaardag he!

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Ik heb je getagd. Ga maar eens kijken bij plagneetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  193. Wauw wat een super stofjes, daar doe ik graag aan mee

    BeantwoordenVerwijderen
  194. Hieperdepeip hoera!! Ben pas begonnen met een naaicursus, dus zo'n superkleurrijke stofjes zouden wel van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  195. wow, prachtig! Proficiat met je verjaardag, ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  196. Hoera hoera hoera voor Jarige Elisanna!
    Ik volg jouw blog al een tijdje!
    Nu zie ik hier zo'n lunchzakje waar ik al een tijdje naar op zoek ben! Boterhammetjes meenemen naar de leraarskamer is ALTIJD leuker in een mooi zakje dan in die lelijke plastiek zak van mij!
    En dat in een tafelzeilstofje met appels.. Ooh, mijn peutertjes én collega's zouden er ook één willen! Ik hoop hoop hoop.. en wens je alles wat je graag zou willen!

    BeantwoordenVerwijderen