donderdag 7 april 2011

rood versus groen


Van tassen kan je nooit genoeg hebben....   Ik hou vooral van goed grote handtassen, zo van die dingen waar je vanalles en nog wat in kan meesleuren.  En met de vakantie, een prachtig nieuw speelplein in de buurt en de zomer in het verschiet, maakte ik een grote tas, voor de picknick en de drankjes als we erop uit trekken.  Bij het patroon, van ithinksew, hoorde ook de kleinere variant, en ik had nog wat groene appelstof over, dus maakte ik ook deze handtas assorti met de grote.  En nu op stap ermee!

34 opmerkingen:

  1. Vind ze heel mooi! Ik zocht nog een model voor een grote zomertas en ik heb hem nu gevonden! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zooooo mooi ! moeilijk te maken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @mama's lap: de grote tas is de 'melanie bag'. je kan dat patroon alleen kopen of in combinatie met de kleinere variant. Hier de link waar je ze op terug kan vinden http://ithinksew.com/ProductsList.aspx?pgCategoryID_int=10
    @gwen: niet moeilijk en heel leuk om aan te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat patroon ook gekocht, maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen om de tas ook echt te maken.
    Bij jou zijn ze trouwens superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt altijd zo'n mooie dingen! De tas met de rode appeltjes vind ik echt knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk. Wat een geweldig stofje!!!

    Thanks 4 Sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een goed stofje voor een tasje he... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die zijn kei schoon! Vooral die groene :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. inderdaad kwijl kwijl ik wil die direct kopen (zelf maken kan ik nog niet :-) )
    waar heb je de appelstof gekocht ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi.
    Groetjes Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele gave tassen! Lekker vrolijke kleurtjes en inderdaad super handig om leuke (grote) tassen mee te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super die appeltjes en zo'n tof modelleke!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi! Ik heb de groene appeltjes hier ook liggen en wist nog niet wat er mee te maken... Nu dus wel! Maar nu wil ik ook wel de rode appeltjes, als ze nog ergens te vinden zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Is dat trouwens een drukknop van Veritas? Die die je erin moet kloppen?
    Ik kocht onlangs die die je erin moet naaien, maar die magneet is helemaal niet zo sterk..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @Pam: de rode appelstof kocht ik bij vanmarieke (ze hebben ze ook bij noeks) en de groene bij vermiljoen.
    @jules le chat: ik heb de magnetische druksluiting (uit veritas) gebruikt die in de stof wordt vastgemaakt met pinnetjes en een plaatje. Die zijn echt wel stukken beter dan de innaaibare. De rode appels kan je nog kopen bij vanmarieke en noeks.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, ik heb er ook al enkele exemplaren van gemaakt in het verleden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Instant zomergevoel!
    Heel mooi zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tjonge wat maak jij veel leuke dingen zeg!
    Ik ga je volgen. Lekker inspiratie opdoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, zo mooi! Ik hou zo van appelstof. Lekker fris en vrolijk.
    Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey,
    ik gaf jou net de Liebster blog award! Kijk maar even op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O wat zijn ze mooi geworden.
    Ik ga jou volgen,en ik wil je bij deze graag uitnodigen op mijn blog sandracreaties.blogspot.com

    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ontwerp vind ik werkelijk 'less is more'.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh ... ik dacht aan een moeder/dochter-tassen-set.

    Prachtig naaiwerk, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen