donderdag 14 april 2011

mijn eigen eloleo-surprise !

Deze week won ik (als 1 van de drie gelukkigen) de give away van eloleo. Ik had gekozen voor de 'surprise' want ik houd wel van verrassingen en de stoffenkeuze sprak me heel erg aan.  Vandaag kreeg ik al het pakje in mijn bus.  Spannend!
Het begin was al heel goed, want het felle blauwe en rode stofje zijn schitterend samen, en die leuke knoop erbij, het is af! 
Dan langzaam opendoen, wat zou hier uit komen.  De kindjes keken er op, en vonden het zo stom dat ik van elke stap een foto wou nemen (doe dat toch eens open mama!)... ze waren net zo benieuwd als ik....

En het is weer zo geniaal gevonden, een zakje in een zakje.  Echt knap hoor!  Ik ben er ontzettend blij mee, met mijn eigen eloleosurprise, BEDANKT ELOLEO!

15 opmerkingen:

  1. Tof!! Ideaal voor in de sjakosh :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mah! Hoe cool is dat wel niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een eer zeg, uw eigen eloleotasje. Blink, blink!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kringloopzakje "revisited" ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar zo tof zeg! En krijg je hem nu ook terug in elkaar gevouwen ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!
    Enne over die uitdeelzakjes... ik heb ze niet gevoerd. Maar wel netjes afgewerkt hoor, want sommige stofjes rafelen (m.n. Kokka). Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk!! Nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen