donderdag 17 maart 2011

nog zeven keer slapen

Nog zeven keer slapen en dan wordt Anna zeven jaar! En wat kijkt ze er naar uit. Onze kleinste meid is al lang zo klein niet meer...
En net zoals het vieren van verjaardagen altijd heel leuk is, is het aftellen ernaar toe ook altijd heel spannend. Elke keer weer die vraag: mama, hoeveel keer slapen nog? Ik maakte voor Anna het aftellen wat leuker, en knutselde 7 afteldoosjes ineen. Nu kan ze er elke dag een open doen, tot haar verjaardag. In elk doosje zitten 1 tot 7 verrassingen.

Doosje 1 : 1 halsketting gemaakt van een stukje tricot waarvan ze ook een rokje heeft
Doosje 2 : 2 haarrekkertjes gemaakt van met stof beklede knoopjes
Doosje 3 : 3 lolly's
Doosje 4 : 4 armbandjes gemaakt van stukjes lint, knoopjes en kralen
Doosje 5 : 5 paaseitjes voorzien van een stoffen jasje
Doosje 6 : 6 vilten hartmagneetjes
Doosje 7 : 7 verjaardagskaarsen, eindelijk kan ze haar verjaardag in volle glorie vieren!

35 opmerkingen:

  1. Dat zou ik ook best een leuke manier van verjaren vinden :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuk idee seg! Prachtige doosjes ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat ontzettend leuk! Gaaf ook om die lieveheersbeestjes als nummers te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi gedaan! Daarmee heb je vast gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig, daar zou ik zooooo blij mee zijn!
    En Anna ook denk ik, dat kan niet anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, daar zou ik blij mee geweest zijn als kind. Zo tof. Dat is gewoon een ganse week verjaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat en tof en mooi idee, amai die mag gelukkig zijn met zo'n mama;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg, zo'n mama daar kan je toch maar van dromen! Heel tof gedaan en wat een leuk idee ook die lieveheersbeestjes van 1 tot 7!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow zo tof ! De kleine meid zal het nog jammer vinden als ze jarig is want dan zijn er geen doosjes meer te openen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig idee!! Zo kom je al helemaal in feeststemming als bijna-zeven-jarige! :-) Ik ga het idee zeker onthouden (voor mijn bijna-vijf-jarige ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee en wat ziet het er mooi uit!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is wel een heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel tof idee! Een hele week feest met dan een superfinale om naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk! Dat zou ook iets voor mijn Anna zijn, die over zes nachtjes jarig is (en die druk aan het aftellen is)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe mooi! Zijn die doosjes ook zelfgemaakt?
    Proficiat aan mama en jarige dochter!
    Groetjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een tof idee! Ik wil ook wel zo'n (34)doosjes om af te tellen naar mijn volgende verjaardag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amai, die dochter van u heeft nogal chance met u als mama! Echt supermooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. AAuw wat een leuke mama ben jij! Wil jij ook mijn mama zijn? ^^,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, leuk, origineel, geweldig, ... Laat maar komen die inspiratie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super! je dochter zal heel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuk idee zeg, hoe origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee!
    Zo wil ik ook wel bijna jarig zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat een ontzettend leuk idee! En wat een leuke kadootjes krijgt jouw bijna jarige job en ze nog niet eens jarig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super idee. en leuk geknutsel zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je dat leuk bedacht! Zo wordt een verjaardag nog spannender.
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo liefde in zo'n kleine doosjes!
    SUPERidee

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk idee! Super als je zo creatief kunt zijn, leuke blog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. snik snik, hierdoor voel ik mij een iets minder goede moeder ;-) ik wou dat jij mijn mama was!!!

    BeantwoordenVerwijderen