zondag 20 maart 2011

morgen is het feest

Morgen is het feest ... feest voor ons nieuwe neefje Mathis! Familie en vrienden komen samen om de komst van dit nieuwe wondertje te vieren.
En daar horen cadeautjes bij. De zelfgemaakte dekens zie je al op vele blogs opduiken, en dankzij de gouden paspeltip van haar (mijn schrik voor paspels is nu voor eens en altijd verdwenen!), durfde ik me er ook eens aan wagen. Het werd een babydekentje in de tinten blauw met een fel afstekende witte paspel.
Hier bestelde ik tutjes met naam, daar maakte ik een bijpassend fopspeenkoord bij volgens haar handleiding. Nog een klein ritstasje voor het andere tutje in op te bergen, en ons babyborrel cadeautje is klaar!

15 opmerkingen:

  1. Das toch zalig om mee te nemen, origineel en persoonlijk tegelijk; Je hebt een bijzonder goede smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stof. Die baby is nu al zalig verwent. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan - Mathis (en mama en papa) wordt daar goed verwend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kadootjes! Daar is het ventje vast heel blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je neefje en veel plezier met het cadeau doen van al die prachtige cadeautjes, ze zijn echt helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zelfgemaakte cadeautjes zijn altijd de leukste... knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat dekentje!
    Dat wordt een hit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met zo'n cadeautjes zal je overal wel met open armen ontvangen worden. Prachtig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi cadeautje! Die dekentjes zijn zo leuk! Iedere avond kruipen ze hier alle drie in de zetel onder hun dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe schattig! Ik wou dat ik dit ook al allemaal kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!!
    Erg leuk gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lief kadootje... Ben wel jaloers op het stofje (zeg ik na een weekend vruchteloze jongensstofjes-jacht)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @mama saartje: het autostofje komt van bij hexagoon, wel al een tijdje geleden gekocht....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, prachtig!
    en een onwijs schattig stofje :)

    BeantwoordenVerwijderen