woensdag 9 februari 2011

mijn eigen naaiplekje...eindelijk!



De laatste tijd was de zin in het naaien een beetje verdwenen. Veel had te maken met het minuscule plekje op de bureau dat beschikbaar was voor de naaimachine, de stoffen, de scharen, linten, garen, .... Ik moest me elke keer weer in duizend bochten wringen om iets gedaan te krijgen. En zeker als er dan naast mij nog eens minstens twee kinderen gepropt zaten om aan de computer te werken (lees: spelen)....

Niet dat we voor de rest geen plaats hebben hoor, onze keukentafel is best wel groot, dus daar zou ik kunnen werken, maar ik laat mijn spullen graag staan, en dat kon daar dan weer niet....
Hoog tijd dus voor een bezoekje aan ikea, in de catalogus vinkte ik een extra bureau en een zitbankje aan, helemaal voor mij alleen!

En zo hebben we ons eigen mini-naai-ateliertje ingericht. Mijn naaimachine en overlock op mijn tafel , de naaimachine van de kinderen en de computer op hun tafel.

En nu... terug met volle goesting aan het werk!


PS: het leuvens stiksel organiseerde een 'secret valentine'. Wie mee doet, maakt voor haar 'uitverkorene' een cadeautje. Mijn secret valentine was Karolien van petit karo, vandaag viel mijn cadeautje bij haar in de brievenbus....


17 opmerkingen:

  1. oh wat heerlijk hé zo'n eigen plekkie! Hoop dat er veel creatieve produktie uit voort komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat een heerlijk plekje :-) Ik ben jaloers ;-) ik sjouw alles nog heen en weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh een droom een eigen plekje. Ik moet ook altijd alles opruimen en eerst alles van tafel halen voor ik kan beginnen!
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog enkele maanden en ik zal ook zo'n droomplekje hebben... Alvast bedankt voor de tips te delen! :)
    Enne chapeau voor jou secret valentine! 't Is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben jaloers op je plekje! Lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, een plekje voor jezelf, en waar je alles kan laten staan. Geweldig. en je maakte een mooie valentijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijkheid zeg! Ik moet iedere avond alles tevoorschijn halen voor ik kan beginnen en daarna alles weer opruimen...
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, daar droom ik ook wel van, zo'n eigen plaatsje om gewoon je ding te kunnen doen en niet onmiddellijk hoeven op te ruimen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super, je valentijn kadotjes is echt geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou van het gevoel van: naar ikea gaan + meubeltjes kopen + daar hotdog eten (must!) + thuis komen en alles uitpakken & in elkaar steken + een plaatsje geven in je huis + content zijn van het resultaat. Jouw berichtje gaf me eventjes dit gevoel :)
    En die secret santa is inderdaad echt mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk zo'n eigen plekje! Ziet er goed uit. ik ben benieuwd wat je de komende tijd gaat maken.
    Zou je eens willen verklappen hoe je zulke mooie bloemen maakt ;)? ik zag er laatst ook al één bij je give away en vind ze heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @anneke: blogje over de bloemen volgt nog ....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh zo'n eigen plekje...daar droom ik ook erg van!
    Zo heerlijk om het project waaraan je bezig bent te kunnen laten liggen! De secret valentine is echt prachtig, maar dat had ik je al zeker laten weten hè? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk, je eigen plekje!! En wat komt er veel licht binnen zeg!
    Super
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw! dat heb je erg mooi voor elkaar! en nu maar heerlijk aan het werk! :)))) je maakt mooie spullen, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen