dinsdag 1 maart 2011

klein, kleiner, kleinst

Onlangs kreeg ik in mijn mailbox een 'free pattern' voor deze reversible bag. Een leuk modelletje, niet te groot, niet te klein.



In de naailes ben ik bezig met een zomerrok uit dit gebloemde petit-pan stofje. Van een stuk stof-overschot maakte ik de handtas, een bijpassende toilettas en een portemonneetje. De oranje voeringstof komt van de nieuwe lading IKEA-stoffen.
Leuk om in de lente te gebruiken, mooi assorti met mijn rok (die bijna af is!)....


En de meisjes vroegen me gisteren naar een 'halsketting' voor hun lippenbalsem, die zal tijdens onze vakantie volgende week goed van pas komen. Waarvoor restjes stof allemaal niet goed zijn....

17 opmerkingen:

  1. Oh zo'n leuk idee voor de lippenstiftjes ! Zou hier volgende week ook nog van pas komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een productiviteit, super allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk setje heb je gemaakt, de tas, toilettas en portomonee! En de halskettingen voor de lippenbalsems zijn altijd handig!

    Ik wou jouw ook nog wat vragen. Ik ben op zoek naar nieuwe labels voor in mijn producten, mijn huidige label (kwaliteit) ben ik niet tevreden over. Verkleurd en gaat rafelen. Ben jij tevreden over de kwaliteit van jouw label? En waar heb je hem besteld?

    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan!
    Vooral de reeks lippenstiftjes is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig, die lintjes voor de lippenbalsem.
    Maar wat heb jij grote 'restjes'! Uit mijn restjes krijg ik geen tas, hoor. En zeker geen drie. Maar wel een prachtig stofje. I love Petit Pan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap, iedereen klaar voor de skivakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @oontje: normaal zijn mijn 'restjes' ook niet zo groot hoor, had me gewoon wat teveel gekocht (!), genoeg voor deze maaksels...en er kan ook nog een rokje uit voor de jongste dochter... (een heel groot restje dus;))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi allemaal! Dat is echt een prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stofjes, leuke spulletjes!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou, dat gaat aan de lopende band bij jullie ;) al dat handwerk!!! heel erg leuk!
    En ik ben erg benieuwd naar de rok...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi hooer, ook die kettingen zijn zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke dingen maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, goed idee, zo alles assorti! Ik heb ook een rokje gemaakt uit dat stofje, maar t jouwe uit de naailes zal alleszins beter lukken ;-). Mijne staat op mijn weblog. Ben benieuwd naar 't jouwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. *jaloers*
    omdat ik je blog zooo graag volg en lees, heb ik je een award gegeven die je zelf ook kan doorgeven aan andere blogs...
    Lees meer op mijne blog;)
    Groetjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat maak jij prachtige dingen seg! Ik kwam via via hier op je pagina maar ik ga je blog zeker blijven volgen! Prachtig stofje ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen