donderdag 10 februari 2011

bloemenweelde

Een aantal blogleesters vroegen me naar deze vilten broches.
Ik heb de tutorial gevonden op een hele leuke blog, the purl bee.
Een blog waar je echt wel wat inspiratie kan opdoen, en waar heel wat leuke (eenvoudige) zelfmaakideetjes opstaan om snel mee aan de slag te kunnen.
Dus, allen daarheen en snuister rond....

De bloemen zelf zijn heel eenvoudig te maken.
Je hebt enkel wat vilt nodig (maar een klein lapje) en bijpassend garen.
En met een haarspeld, een elastiekje of een brochespeld erbij
kan je er alle kanten mee op.
Veel succes ermee!

10 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig. Ik ga eens op de blog kijken.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! ik was er inderdaad erg nieuwschierig naar, ze zijn zo mooi.
    Ik ga eens even op die blog rondspeuren... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo die zijn leuk, ik ga gelijk eens even kijken op die website, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo lief die blommetjes..ik ga snel kijken, bedankt!

    Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai ik wil wonen in dat winkeltje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor de link! We weten weeral wat doen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat ik nu toevallig twee jaar geleden zo'n broche gekocht hebben. Verdorie, ik had ze beter zelf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb interesse om deze bloemetjes te maken, maar de link werkt niet meer :( Zou je toevallig kunnen uitleggen hoe deze bloemetjes gemaakt zijn?

    BeantwoordenVerwijderen