maandag 31 januari 2011

we geven weg!

Al meer dan 100 volgers...dat had ik helemaal nooit verwacht!
Voor al die volgers en al die fijne reacties (en geloof me, dat doet elke keer weer heel veel deugd om te lezen!), deze give away:

een grote en kleine clutch in een toepasselijk naai-vermiljoenstofje en een kleine witte vilten bloemenbroche.




Wil je graag meedoen, laat dan een reactie achter bij dit bericht.
Volger zijn van deze blog en/of een linkje zetten op jou blog is leuk, maar zeker geen verplichting.
Op maandag 14 februari maak ik de winnaar bekend.....

105 opmerkingen:

  1. Die knoop naast dat rijtje knopen op het stofje: smelt! Jouw blog is z'n 100 volgers zeker waard, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Give Away!!! Gefeliciteerd met je grote aantal volgers. Ik doe graag mee en zal een linkje op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je 100 volgers! Ik ben alvast een fan van jouw werk en doe graag mee met jouw weggevertje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook graag mee! Kan wel een extra zakje gebruiken om een beetje orde in mijn handtas te houden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke give away ik kwam hier via via bij jou terecht en vind dat je leuke dingen maakt het inspireerd mij wel
    Ook wil ik graag meedoen met deze give away
    Hij staat al op mijn blog
    GR Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom tot de conclusie dat ik nog geen volger was ... en dat terwijl ik hier regelmatig rondsnuffel en bewonder ... shame on me.
    Ik ding dus graag mee naar zo 'n handig tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je 100 volgers.
    En natuurlijk doe ik ook graag mee met deze leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ga een rok maken van dit stofje, dus een bijpassend tasje zou super zijn!!! Ik wil dus mee doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat een leuke tasjes..leuk stofje ook..ik doe graag mee en waag een kansje...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben nog maar net volger en nu al zo'n leuke give away van jou :-)
    Graag wil ik meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw 100 volgers! Ik volg je pas een paar weken, maar wat een leuke spulletjes maak jij, zoals deze tassen! Natuurlijk zou ik ze graag willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke give away! Leuk om mijn schaartjes en naalden etc. in op te bergen en die bloemenbroche is ook helemaal gaaf!
    Ik doe mee hoor.
    Ik plaats een linkje op mijn blog.

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je reactie op mijn blog! Ik kwam door te klikken op de jouwe, wat maak je leuke dingen!! Ik kom je volgen (en val met mijn neus in je give-away).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met al die fans! En nu alweer 109 volgers, op naar de 200 ;)
    Heel mooi gemaakt, ik doe graag mee met deze leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat leuk!! En wat een geweldig stofje!!! Gefeliciteerd!! Op naar de 150, of zoals ief hierboven zegt, 200! Dat gaat snel hoor ;-)
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een leuke spulletjes heb je gemaakt! Ik doe heel graag mee met je giveaway. Ik heb toevallig laatst een naaimachinehoes gemaakt van dezelfde stof, en deze clutches zouden daar natuurlijk perfect bij matchen. ;-)
    (Ik was al volger van je blog, en ik zal nog wel even een linkje op mijn blog plaatsen van deze giveaway).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, ik doe mee voor die mooie tasjes. super en duimen maar.
    Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Errug mooi, graag doe ik mee. Leuk dat degenen die nu een give away doen de uitslag rond valentijn bekend maken. Ik blijf je volgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Joepie, ik waag ook graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh, die tasjes zijn om op te eten. Natuurlijk doe ik mee. Proficiat met je succes van de blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooh leuk :-) Ik doe graag mee!! 'k zal een linkje op mijn blog zetten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je blogje de max én zo'n leuke zakjes wil graaaaag winnen! Ik plaats nog een linkje op mn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Héél mooi! Ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik doe ook graag mee! zo'n tasjes wil ik al een tijdje maken, maar ja winnen is sneller en makkelijker hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tof zeg! Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Vink.
    www.flickr.com/vlijtigevink

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, jij maakt altijd zo'n mooie dingen en deze keer weer! Ik zou heel graag mee doen. Ik plaats ook een linkje op mijn blog. Ik wens je nog veel succes met je blog en bij al je nieuwe (en ongetwijfeld mooie) projectjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Joepie een give away! En wat voor eentje! Zo mooi! Ik doe dus ook graag mee. Dikke proficiat met je 100 volgers en je mooie blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik doe mee! Ik vind je blog echt super en al de dingen die je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie give away!
    Ik doe graag mee. Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik val waarschijnlijk in herhaling, maar echt wel een leuke give-away en daar dingen we voor mee ...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou ik doe ook graag mee! Wat een leuke give away zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De zakjes zijn geweldig maar voor die prachtige bloem smelt ik helemaal... Count me in! En blijven bloggen, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe mee! Verliefd op je tasjes en broche!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe mee...zo een leuk stofje en tasje, dat komt altijd van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dit is weer zo mooi! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooi... Ik zou dit zooooooooooooo graag winnen... Pick me, Pick me!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb je blog pas ontdekt, maar werd meteen volger! Zo'n leuke spullen dat je maakt!!!
    Ik doe dus maar al te graag mee met jou give-away!!
    http://www.flickr.com/photos/43801137@N05/

    BeantwoordenVerwijderen
  38. supermooi - ik ben ook benieuwd waar jij je labeltjes hebt laten maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ben ook wel in voor deze give-away, kijk even op mijn blog, ik heb er ook ene! Ik ga je idg volgen en plaats een linkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Amai, een dagje werken, kids naar voetbal en ondertussen passeert hier even 44 man, nou ja dan kan 45 ook wel, voor schoon dingens zijn we er graag bij ;0).

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik doe mee! Die tasjes zie ik helemaal zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig, mooi gemaakt! Ik doe mee hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik ben met plezier een volger van jouw blog. Mooie dingen die jij maakt. Daar zou ik ook wel iets van in huis hebben. Dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hey, wat een leuke blog! En meteen ook nog een leuke giveaway, wat een tof stofje is dat!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Die broche !! Als ik niet win, wil je dan een beschrijving bloggen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Waw, tof! En net nu ik dacht dat ik maar eens een naaizakje voor mezelf moest maken in plaats van mijn dochter haar pennenzak in te palmen...

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuke give away. Ik waag snel mijn kans (en plaats een linkje op mijn blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke give away. Je hebt er een volger bij en ik ding graag mee naar deze geweldige prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik ding graag mee naar zo'n prachtige prijs!
    Knap staaltje naaikunst!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik waag ook mijn kans!! Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  51. joh..wat een schattige give away..ik doe heel graag mee!

    liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ikke, ikke!!!! Schitterende give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. joepiee!!! ik doe ook graag mee! 100 volgers, proficiat!! en een hele toffe creatieve blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik heb pas je blog ontdekt en dan kom ik meteen bij die leuke give-away uit, dus waag ik graag mijn kansje! Het ziet er alvast super leuk uit...ga nu nog even verder neuzen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een geweldige give away heb je zeg. Hier wil ik wel naar mee dingen hoor.

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh supermooi! Dat stofje heb ik hier ook nog liggen hihi... Het had een bestemming, maar meneer de vriend vond een bepaalde combinatie toch niet zo mooi, waardoor ik er nog steeds niets mee gemaakt heb... Beetje onzeker geworden...
    Ik doe mee! :)
    En anders hoop ik les te mogen volgen in jouw clutchkes... (of een tutorial te vinden? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Amai zo mooi!! Dat is wel duidelijk aan de reacties... Graag ding ik dan ook mee! Geniet nog van het bloggen en je volgers ;-

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Met deze geweldige give-away doe ik uiteraard heel graag mee.
    Vanavond al ik met veel plezier een linkje op mijn blog plaatsen!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  59. WOW SUPER. Echt heel mooi gedaan met label en alles. FANTASCTISCH !!
    Ik doe heel graag mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wie niet meedoet, kan niet winnen, duuuuus....
    zet mij maar op het lijstje!
    groetjes Meniek

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Jij volgt mij al een tijdje, maar ikke jou niet ... waarschijnlijk lukte het me de vorige keer niet ( mijn comp doet soms nogal moeilijk ). Ik volg je vanaf vandaag op de voet, en waag een kans op één van de drie prachtstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Heel erg mooi! En wat een leuk stofje zeg, dat heb ik blijkbaar over het hoofd gezien toen ik vorige maand weer es wat bestelde bij vermiljoen.
    Ik doe dus heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Mooi, ik doe mee! En zal eens proberen of ik een linkje op mijn blog krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Heel erg leuke en mooie give away...
    maar eigenlijk ben ik vooral nieuwschierig naar hoe je die bloemenbroche hebt gemaakt. Zou je het me een keertje willen uitleggen? lijkt me tof om ook te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Mooi! Ik doe graag mee! Volger ben ik al! :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een leuke give away, ik doe graag mee! Kom je ook even bij mij kijken, ik heb ook een leuke give away, en ik ga je volgen hoor! Mooie dingen maak je zeg!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  67. k ben volger 124 geworden, t gaat hard!
    k doe graag mee met deze leuke give away.
    Grtz Arike

    BeantwoordenVerwijderen
  68. ooh oooh; alarm, weeral moois gesignaleerd dat ik tuurlijk graag zou winnen, dûhhh wie niet...
    ik volg en maak reclame (voor wat hoort wat ê :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Great giveaway!
    Count me in please!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik doe supergraag mee! En jij bij mij. We kunnen misschien ruilen?

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik vind je creatie super! Volgen doe ik al, de link op mijn blog volgt sebbiet.

    Groetjes
    Tazke

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat mooi, ik doe heel graag mee!
    groetjes corine

    BeantwoordenVerwijderen
  73. maar zeg, dat is schitterend !!!
    ik doe héééééééél graag mee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ben juist via via op je blog terechtgekomen en vind het prachtig allemaal.Ik doe daarom ook héééél graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wow wat is dat mooi!
    doe graag mee

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik wou dat ik dit ook al kon. Ben nog maar pas aan het stikken. Op 2 februari gestart met een blog. Nu weet ik ook dat jij één van mijn eerste volgers bent.(het vogeltje!)
    Ik wil heel graag meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. wat zijn die suepr super leuk!!!

    Ik doe zeker mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Je via via ontdekt. Dit is een fijn welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik waag me sinds vandaag ook in de wereld van de blogs! En die give away's zijn zo super leuk.
    De tasjes zijn echt prachtig, tijd om de rest van je blog te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. oh wat is dit leuk zeg, vind alleen die bloem al heel erg leuk!
    Hoop dat ik een kansje maak hoor en ga gelijk hier de boel volgen, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik kende je blog nog niet maar kwam hier via via terecht. Wat een prachtige dingen maak je! Ik doe graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. O ma zo mooi! Ik doe graag mee!

    En ik volg je nu ook, want ik zie hier dat ik dat eigenlijk nog niet deed, shame on me!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Oh prachtig! Bron van inspiratie! Ik doe graag mee hoor! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een gave tasjes! Ik doe graag mee. Ben je ook gelijk gaan volgen want je er staan echt super leuke dingen op je blog. X

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hoi,

    Ik heb je blog pas ontdekt. Erg leuk, ben gelijk volger geworden.
    Ik doe graag mee met je give away,

    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  86. die stofjes, dat past perfect bij een mooie tas die ik vorige week van een andere creatieverd mocht krijgen! Dus doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Die zijn zo mooi, dat ik ook wel mijn kans wil wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hallo,
    Ik heb je blog net ontdekt en ben er meteen heel enthousiast over. Ik doe dan ook graag mee aan je give away.

    Groetjes, Netje

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Jeej weer een nieuwe leuke blog erbij!!
    Ik doe graag mee met deze geweldige give-away :)
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Viaviavia kwam ik op jouw leuke blog terecht !(Om eerlijk te zijn kwam het door de kringwinkelverhaaltjes van MamaSaartje...want ik was zo nieuwsgierig naar de plaats van die kringwinkel....het antwoord vond ik niet...)

    Ik vond wél deze leuke Give-away !
    Mag ik ook meedoen ?

    Ik ben al wel Oma en senior..maar zo'n hip tasje is toch tijdloos, hé ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een leuke blog! Ik heb je dan ook meteen bij mijn favorieten geplaatst ;-)
    Jouw tasjes geven mij spontaan een lentegevoel! Ik zou dus graag ook een kansje wagen met je giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Zo op een laatst'n kniepert, het kan nog net.
    Heb (ook) pas je blog ontdekt, maar ik word je volger. Dus Ja ik wil graag een kansje wagen!!
    Groet'n Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Op de valreep, maar ik doe nog graag mee, die tasjes zijn onweerstaanbaar! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen