donderdag 13 januari 2011

fijn om post te krijgen....

Onlangs won ik de give away van marleineke. Vandaag kwam het pakje aan, en wat is er leuker dan op zo'n regenachtige dag iets moois te vinden in je brievenbus! Heerlijk, we vergeten even die druilerige regen en genieten van het pakje. Dank je wel marleineke!
En het prachtige ritstasje gaat vanavond al mee naar de naailes...


Deze week kocht ik een nieuwe naaimachine. En die had natuurlijk een nieuw hoesje nodig om in stijl mee te kunnen naar de naailes. Een hoes in een lekker vrolijk stofje en een ritszakje om de pedaal en het snoer in op te bergen.

20 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke hoes en etuitje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofkont! Leuke post heb jij gekregen :-)
    En ik vind je hoes top!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede hoes! Heb je er een patroon van? Wat voor een machine heb je?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @mama's lap: ik heb een Singer confidence. Van de hoes heb ik niet echt een patroon, enkel wat krabbels met afmetingen en dan gewoon op het gevoel ineen gestikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga, als ik een nieuwe machine heb, ook een hoes maken. Maar ik ga het zakje voor de pedaal wel aan de hoes bevestigen. Anders ben ik gegarandeerd weg zonder het kleine zakje.
    Het stofje van pauli is populair... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie, het is aangekomen;)! Leuke hoes seg, zet ik meteen op mijn to do! Ik heb dezelfde naaimachine:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé, dat stofje heb ik ook net gekocht! Mooi hé!
    En zo 'n leuke hoes wil ik ook nog maken voor mijn nieuwe Pfaff!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er echt weer je werk van gemaakt. Knap hoor! En een leuk stofje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie hoes! Een goed idee om ook een zakje te maken voor het pedaal en snoer, ik geloof dat ik een bestemming heb gevonden voor het restje stof dat ik voor mijn naaimachine hoes gebruikte;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je brengt mij op een idee. ik ga dat ook eens maken voor de naaimachiene.
    Mooi stofje trouwens.
    Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zodra ik een nieuwe naaimachine heb gevonden, komt dat er ook ooit van :)
    Ik ben al volop op zoek... Een doelstelling van het lijstje haha :)

    En dat stofje maakt iedereen vrolijk he! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig je hoes voor je naaimachine, wil ik ook nog maken.........weer wat er bij op me to do lijstje.

    Erg leuke give away heb je gewonnen zeg.

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben je tevreden van je machine?
    Ik wou hem ook kopen maar ik lees wisselende reviews... van heel content tot alleen maar miserie mee gehad en hij maakt nog eens een teringherrie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @jessy: tot nu toe ben ik toch heel tevreden van mijn machine. Ik denk dat als je reviews leest, er van elke machine wel positieve en negatieve zijn. Ik heb voor deze machine gekozen omdat die niet al te duur was (middenprijsklasse) en aankan wat ik verwacht van een naaimachine, ik ben tenslotte nog maar een heel beginnend hobbynaaister en wil me nog niet meteen te buiten gaan aan een hele dure machine. Deze singer werkt heel vlot , is heel makkelijk in gebruik, en vergt eigenlijk geen onderhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ongelooflijke leuke hoes heb jij voor je naaimachine!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend mooie hoes! goed gelukt hoor. Volgens mij heb jij die naailessen helemaal niet nodig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. p.s. ik heb je trouwens een blogaward geschonken. Als je het leuk vindt kan je hem terug vinden op mijn Handige An blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie hoes zeg. Ben een beetje jaloers! Waar heb je dat leuke stofje gekocht? En heb je ook een patroon misschien? Lijkt me wel heel leuk om er ook eentje te maken voor mijn naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een goed idee, staat echt leuk die hoes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ou ik zou ook wel willen weten waar je dat stofje vond, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen