donderdag 20 januari 2011

en nog maar eens fijne post....

Onlangs won ik de give away bij flexje: een leuke pennenzak! Vandaag kwam het pakje aan, ik deed het open en wat bleek, er zat ook nog een superleuk pyramidetasje bij!
Een hele verrassing...dank je wel flexje voor dit fijne postpakketje!



Deze week nog niet echt veel gedaan. Enkel deze twee kleine naaicreaties:
  • Ik ging op babybezoek bij Jasper (je weet wel, King Jasper uit een van onderstaande berichten). Het zelfgemaakte cadeautje had ik al aan de papa meegegeven aan de schoolpoort. Nu ik op bezoek ging, wou ik toch nog iets kleins maken en meenemen. Ik maakte twee slabbetjes, in dezelfde stofjes/kleuren als het vorige cadeautje. De mama was er heel blij mee!

  • Voor Anna probeerde ik een rokje uit met een restje blauwe tricot. Het was een proefrokje, om te kijken hoe breed/smal/lang/kort ik het patroontje moest maken. En hoewel het dus om een testrokje ging, is ze er wel heel blij mee (en dat komt vooral door de groene bambi die erop geflockt is). Nu ik het patroontje min of meer heb, kan ik aan de slag met de leukere tricotstofjes die ik hier heb liggen....

8 opmerkingen:

  1. die flockfolie dat is het toch hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar de tutorial van het patroontje... Heb een hele stapel tricot doorgekregen!! En rokjes voor het kleine dametje zijn nooit weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het rokje is echt schattig... dus ook hier zeer benieuwd naar de tutorial! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jasper boft maar met die mooie cadeau's!
    Enne, ook ik ben erg nieuwsgierig naar de tutorial!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan... Ik vond een verrassing via de post toch net ietsje leuker hihi... ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke slabbetjes
    wil er ook wel zo leuke ! maak je die ook op bestelling ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @pam: je mag me altijd een mailtje sturen. E-mail adres kan je vinden op mijn blog, in de rechterbalk.

    BeantwoordenVerwijderen