zondag 9 januari 2011

cadeautje voor 'King Jasper'

Een vriendje uit de klas van Anna heeft een broertje gekregen: Jasper. Of moet ik zeggen King Jasper...
Hij is geboren op driekoningen, en op het geboortekaartje werd hij ook aangekondigd als 'king Jasper'.
Ik maakte een klein cadeautje voor dit nieuwe kleine mensje: 2 t-shirtjes met flockfolie opgefleurd en een bijpassend ritszakje.


Het was de eerste keer dat ik werkte met de flockfolie (gekocht bij vermiljoen), maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Het was makkelijk figuren en letters uitsnijden en je hebt meteen een heel mooi resultaat. Ik heb alvast wat unikleurige t-shirts voor de meisjes gekocht om mee aan de slag te gaan.....

13 opmerkingen:

  1. Knap gedaan. Daar zal deze kleine King zeker mee kunnen pronken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och wat schattig. Wat lief van je om dat te maken. Daag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk é en meteen resultaat! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooooiiii!!! (hier ligt ook al een tijdje de flockfolie te wachten - ik moet ook eens dringend aan de slag!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vrees dat ik zoals jij zal zijn de dag dat ik kindjes heb... :) Me uitleven op allerlei nieuwe dingen voor hen! :)

    Die flock-folie lijkt me echt super om mee te werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo mama...greating from indonesia :D
    thank u for ur visit,

    ur stuff are really cute,,it's awesome !!
    love it so much...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Ik heb ook nog nooit iets met flockfolie gedaan maar zie hier overal zo'n mooie dingetje dat ik het toch eens zal moeten proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, een heel mooi resultaat.
    Dat blauwe stofje met oranje/rood: mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je combinatie is zoals altijd top! Lijkt me heerlijk om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaw, wat leuk! Flockfolie ga ik precies ook eens proberen. Geweldig leuke t-shirtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind die flockfolie ook echt een ontdekking! Lekker zacht, heel simpel en superresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen