dinsdag 28 december 2010

gelukkig nieuwjaar !

Op oudejaarsavond lezen de kindjes weer hun nieuwjaarsbrief voor. Daar kijken ze altijd zo naar uit, en elk jaar zijn ze weer superorigineel (waar halen de juffen toch elke keer weer hun inspiratie...)!

Dan krijgen ze elk hun nieuwjaarscentje, dit jaar in een zelfgemaakt portemonneetje.
En ook ons mete- en petekindje krijgen elk een goed gevuld ruimtegeldbeugeltje.






Aan alle bloglezers een fijn creatief jaar gewenst!

PS: en ondertussen ben ik nog volop 'geldbeugelstofjes' aan het knippen, deze zijn zo leuk (en makkelijk) om te maken, dat ik ze ook wil maken als verjaardagstraktatie van onze jongste dochter (die pas in maart verjaart...)

19 opmerkingen:

  1. Oh leuk!! ik ben nog volop nieuwjaarsgeschenkjes aan het maken. Heb een stempel gemaakt voor mijn petekind, dus zal ook eens op zoek moeten naar een ruimtestofje. Dan kan die stempel ook veilig opgeborgen worden in een ritstasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tasjes zijn echt een leuk idee voor het nieuwjaarscentje! Spijtig genoeg heb ik geen tijd om iets leuks voor mijn petekindje te maken.

    Ik wens jou ook een fijn 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn echt mooi ! waar heb je de beschrijving van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk, en wat een mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @khapa: ik heb het patroontje gevonden op de blog 'Anni-tas' http://anni-tas.blogspot.com/search/label/Tutorial.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn inderdaad tofkes. Ze zullen er blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zo'n nieuwjaarsbrief! Ze zullen vast vol trots hun portemonneetje in ontvangst nemen.

    Leuk dat je mijn blog bent gaan volgen.
    De allerbeste wensen voor 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn ook mooie!
    Bedankt voor de link.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vroeg begonnen is half gewonnen. mooie zakjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar zou zoonlief ook blij mee zijn (maar dan wel gevuld met stickertjes ofzo, hij is nog geen 3 :) Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superidee, maar ook leuk om een centje in te steken voor een lentefeestje, ik ben er ook graag op tijd bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Elisanna,
    Graag zou ik je even een mailtje willen sturen, wat is je e-mail adres? Je kan me bereiken op lievelyntje@gmail.com
    Groetjes,
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuke tasjes, mijn fav is die met bloemekes


    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga ze ook eens uitproberen denk ik. Mooi gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zien ze er prachtig uit! Enne, wie wil er na dit bericht nu niet bij je dochter in de klas zitten!!? Heel veel succes en een kleurrijk en creatief 2011 gewenst! Groeten Petra
    www.nofliknifelje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit noem ik nu echt eens een superidee... gedaan met al die enveloppen-papier-verspilling... :) Merci voor het ideetje, want het gaat me serieus van pas komen! Hihi... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Elisanna, voor jou ook een geweldig 2011 met veel creativiteit gewenst! Mooie dingen heb je weer gemaakt.
    Liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen