maandag 20 december 2010

2 cadeautjes

Ons mama wou een gewone zwarte schort, zonder tierlantijntjes. Gewoon een eenvoudige zwarte, met een grote zak vooraan. dus maakte ik die maar. Niets speciaals, in een wip gebeurd (ik heb er geen foto van gemaakt, niets spectaculairs) . Ik maakte er een 'opberg-ritstasje' bij, leuker om zo af te geven, dan gewoon maar... een schort.


Voor het babyjasje (uit het blogbericht hieronder), maakte ik ook een bijpassende ritszak (met "donkerblauw met witte stipjes" voering). Altijd handig met een baby, voor de pampertjes, reservekleertjes, ... in op te bergen. Op de ritszak is nog een slabbetje gespeld en het is klaar voor onder de kerstboom....

10 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik heb hier ook even zitten neuzen, maar wat maak je mooie dingen zeg! Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai wat voor moois maak jij hier, je hebt smaak amai!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie verpakkingen!
    Hoop dat ik ook zo'n originele pakjes onder de boom vind,
    maar ik vrees er voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke dingen seg. Zo'n kadootjes wil ik oook krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een originele verpakking! Ik dacht er ook aan het op die manier te doen, maar ik moet te veel pakjes inpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie cadeautjes. Leuk dat je langs mijn blog kwam. ik vind je blog tof en ga je volgen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elisanna! Wat heb je een leuke blog...ik kwam toevallig bij je langs...kwam eigenlijk door jouw naam. Je hoort jouw naam niet vaak en ik heb een meisje in mijn klas die ook zo heet (eigenlijk Elysanne)! Maar wat maak je leuke dingen! Ik ga je volgen! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar vind je die leuke spelden?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @flexje: de speldjes heb ik gekocht bij "tante jojo". Dat is een heel leuk winkeltje in de Jan Stasstraat 10, Leuven.

    BeantwoordenVerwijderen