vrijdag 12 november 2010

stempels maken

Dinsdag ging ik voor het eerst naar een bijeenkomst van het leuvens stiksel. En het was super!
Er werd ook een demo 'stempels maken' gegeven en ik was meteen verkocht.
Mijn eerste twee zelfgemaakte stempels zijn dan ook een feit, het zijn nog eenvoudige ontwerpjes, maar goed om te leren overweg te gaan met stempelrubber en de gutsen.
En vanaf nu krijgt elk cadeautje dat meegaat naar een verjaardagsfeestje een appelstempel...

En natuurlijk had ik dan weer iets nodig om mijn stempelgerief in op te bergen.
Het werden twee ritszakjes naar een handleiding van miss stik.
Een grotere zak voor de rubber, kalkpapier, potlood, ... en een kleiner zakje voor de gutsen.

2 opmerkingen:

  1. mooi stofje! (en zakje ook natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die stempels zijn goed gelukt. Ik krijg het nooit zo netjes. Het zit me echt niet in de vingers.

    BeantwoordenVerwijderen