dinsdag 27 juli 2010

naailessen.....

naailessen - daar wil ik me komend schooljaar op storten
als ik het internet afschuim en kijk naar andere blogs van creatievelingen - goh, wat ben ik dan jaloers
dit wil ik ook kunnen...
mijn stikmachine staat al enkele jaren te bestoffen in de kelder -
tijd om daar wat aan te doen

al die leuke rokjes, tasjes, doekjes, zakjes - met al die leuke stofjes, lintjes, ritsjes - ik wil er eindelijk ook eens werk van maken
dus heb ik besloten om me in september in te schrijven voor wekelijkse naailessen - om toch de basistechnieken meester te worden
en dan... dan kan ik hopelijk aan de slag !

3 opmerkingen:

  1. hey wat leuk! ook iemand die 'handiger' wil worden :).
    Ik hoop volgend jaar ook met naailessen te kunnen beginnen en ik al je blog dan ook met veel plezier volgen denk ik zo.

    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net je blogje eens overlopen en amai hoor!!!! Op één jaartje tijd heb je toch heel wat bijgeleerd! Als ik zie welke mooie spulletjes jij het afgelopen jaar allemaal maakte!
    Ik vind jouw tasjes (groot en klein) ook heel tof!!!

    Groetjes Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op zoek naar wat inspiratie voor kerstcadeautjes voor mijn dochters kwam ik op je blog terecht. Ben al 100 keer verliefd geworden op al die mooie handtasjes, pennenzakjes, portemonneetjes en zoveel meer... En dan lees ik dat je nog maar 2 jaar geleden gestart bent met naailessen... Ik ben pas gestart en kan alleen maar dromen dat ik over enkele jaren al zo'n mooie dingen kan creëren.

    BeantwoordenVerwijderen